SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
9 november, dus nog 5 maanden en een dag.. Genoeg tijd om wat golden guns te scoren!
Hoe gaat het eigenlijk werken met die 10 euro per maand die je moet gaan betalen voor mw3?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk werken met die 10 euro per maand die je moet gaan betalen voor mw3?
Of zit je te trollen?![]()
![]()
http://uk.xbox360.ign.com/articles/117/1171511p1.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk werken met die 10 euro per maand die je moet gaan betalen voor mw3?
Dat bedoel je zeker? Was een tijdje een gerucht dat het pay2play zou worden, maar dat is al ontkracht.
Zou ook de doodsteek voor CoD zijn, daar niet van.![]()
![]()
Klopt, het is geen pay to play. Maar hoe gaat het dan wel werken? Waar moet je precies voor betalen?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
verrek, ik heb amerikaanse datumvermelding op mn pc 6/8/2011.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
9 november, dus nog 5 maanden en een dag.. Genoeg tijd om wat golden guns te scoren!
En t was laat gister, Vandaar dat ik 3 maanden dacht
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Daarom zit ik nu een beetje te kloten met shotguns, snipers etc. Niet continu maar wel een beetje om het spannend te houden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik dit spel nog 2/3 maanden serieus speel heb ik het er wel helemaal mee gehad
edit:
Nog ff 2 kleine filmpjes eentje is van TDM 34-3 en de andere SnD 15-3
Ik wilde eigenlijk een compilatie maken met het nummer Intergalactic van Beastie Boys maar heb gister te hard doorgespeeld waardoor de meeste gruwelijke matches zijn verdwenen uit mijn recent games.
[ Bericht 22% gewijzigd door Rijstkoker op 08-06-2011 12:45:26 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
ik had het na 2/3 maanden al gehad met deze gamequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik dit spel nog 2/3 maanden serieus speel heb ik het er wel helemaal mee gehad
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Ik speel vrijwel iedere door de weekse avond met waten wat BO en dan is het nog steeds leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
ik had het na 2/3 maanden al gehad met deze game
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereport![]()
Staat die nog in je recent games?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel iedere door de weekse avond met waten wat BO en dan is het nog steeds leuk.
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereport![]()
zonder online vrienden zou ik dit spel ook niet meer spelenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
net of dat helptquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel vrijwel iedere door de weekse avond met waten wat BO en dan is het nog steeds leuk.
Gisteren trouwens wel iemand gezien met een aim bot dus die hebben we allemaal even gereportVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Yup hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Staat die nog in je recent games?![]()
Zal hem straks wel even in mijn fileshare zetten voor je.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wil het wel een zienWelke is het?
![]()
Inderdaad, dit is denk ik gewoon een zoethoudertje van treyarch, alhoewel er wel verhalen waren dat mensen met een hakenkruis als emblem tijdelijk gebant werden..quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
t blijven verhalen hequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is denk ik gewoon een zoethoudertje van treyarch, alhoewel er wel verhalen waren dat mensen met een hakenkruis als emblem tijdelijk gebant werden..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ben bijna een hele prestige terug gezet omdat ik volgens hun aan het "boosten"was maar ik was hun gewoon kenker hard aan het rapen. Dus ze doen er wel degelijk iets meequote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: