Slaap lekker Appeltjequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
Nouja, ik ga maar slapen lieve mensen. Kusjes.
Hoi Flox, privé informatie togh! Groetjes, Bob.quote:
Ik zou je doenquote:
Belpoker op sbs6 niks voor jou Socios?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:56 schreef Socios het volgende:
call110 altijd set negens.
Lachen wanneer scout326 QJ had, maar helaas, lol.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:57 schreef UnitedStates het volgende:
Belpoker op sbs6 niks voor jou Socios?
Echt hè. Beter lekker groot openen, positie erbij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:58 schreef monkyyy het volgende:
Waarom opent call110 zn btn 2.5x met scout 500bb diep in de blinds is ie een aap?
Oh 65quote:
russische oliebaas ofzo die totaal 5 miljoen down is in online poker op relatief lage stakes.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol nee, ik speel ~5-10x lagere bedragen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef UnitedStates het volgende:
Wat voor bedragen spelen jullie 2 eigenlijk?
27.000?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef gamezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenacht deze nacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Goedenacht broeder van een andere moeder.
Wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
GOD WAT TILT HET ME HARD DAT CALL110 ZIJN BUTTONS 2.5X OPENT TYFUS MONGOOL [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gemenerik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
GOD WAT TILT HET ME HARD DAT CALL110 ZIJN BUTTONS 2.5X OPENT TYFUS MONGOOL [ afbeelding ]
Terechte geheime boodschap.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef gamezz het volgende:
[Hier moet iets staan wat Dimens geschreven heeft, klik HIER om het te lezen.]
Terechte spoiler.
Fundamentele fout, wat absoluut niet mag gebeuren als je om deze bedragen speelt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:26 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik.
Is dat zo'n rasmongool dan?
Ken je die speler verder of is dit de eerste keer dat je hem ziet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Fundamentele fout, wat absoluut niet mag gebeuren als je om deze bedragen speelt.
ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Dimens het volgende:
Wie heeft hier een Full HD 1920*1080 monitor?
Ik heb nooit met hem gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ken je die speler verder of is dit de eerste keer dat je hem ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |