UPC blijkbaar niet doordeweeks om 1 uur 's nachts.quote:
haha henk baksteen niet auto wel koken want bak xDquote:
Geld om drugs van te kopen en naar de hoeren te gaan kunnen ze altijd wel waarderenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nog steeds mijn motivatie invullen op mijn sollicitatieformulier
JE HEBT WERK NODIG EN ZIJ ZOEKEN IEMAND. EEN MATCH.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
Nee niet echt, maar gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter dan? Jij bent Medusa?
Je zoekt een uitdaging blablablaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
UPC blijkbaar niet doordeweeks om 1 uur 's nachts.
edit: nu is het weer lekker snel.![]()
Haha leipe waggie wibautquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha henk baksteen niet auto wel koken want bak xD
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijkquote:
Duidelijk verhaalquote:
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ellekoot was vroeger nog best rustig enzo. Vrij van ongedierte. Maar ik kom er ook niet zo vaak meer dus ja. Ze verspreidden zich best snel he.
OV weet waarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijk
[..]
Duidelijk verhaal
Je vergat ook nog te zeggen als jij er ook bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijk
Dat ook allemaal jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergat ook nog te zeggen als jij er ook benten als je uitgaat
En als ik dan op die plek durf te komen
Tell mequote:
rofl ;pquote:
Je ziet er helemaal niet verkeerd uit wat ik mij herinner.quote:
Ik weet niet ik meng wat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat ook allemaal ja
[..]
Tell meLangzamerhand word ik nieuwsgierig.
Ik moet zeggen, de haat jegens de Marokkanen in Veenendaal wordt duidelijk steeds groter en de angst ook.quote:
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Je ziet er helemaal niet verkeerd uit wat ik mij herinner.
Weet ik niet, probeer het eens. Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?
Met een paar k ben ik tevreden. Hangt ervan af hoe hoog ik speel, hoe veel ik speel etc.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat verdien je op een goed pokeravondje?
Is dit allemaal een subtiel grapje om mijn naam?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |