Watquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Kijken of Nederlanders echt beter zijn dan die Duitsers hea.
Jawel, lelijke mensen zijn goed voor mijn zelfvertrouwen. En knappe mensen zijn sowieso leuk om naar te kijken.quote:
Dat ga ik morgen doen, ik word nu in de wacht gezet bij klantenservice. Ik wilde even ragen tegen hen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dan switch je toch van UPC naar een andere provider?
Ik wil niet zeggen dat ik lelijk ben, maar pics van mij zien wil je niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel, lelijke mensen zijn goed voor mijn zelfvertrouwen. En knappe mensen zijn sowieso leuk om naar te kijken.
Ellekoot was vroeger nog best rustig enzo. Vrij van ongedierte. Maar ik kom er ook niet zo vaak meer dus ja. Ze verspreidden zich best snel he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet. Ze hangen vaak in de Ellekoot als ik klaar ben met werken en vallen dan mensen lastig.
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen, ik word nu in de wacht gezet bij klantenservice. Ik wilde even ragen tegen hen.
Wat is het verhaal erachter dan? Jij bent Medusa?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik lelijk ben, maar pics van mij zien wil je niet.
Ik durf in Utrecht te komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij in Utrecht durft te komen.. [ afbeelding ]
UPC blijkbaar niet doordeweeks om 1 uur 's nachts.quote:
haha henk baksteen niet auto wel koken want bak xDquote:
Geld om drugs van te kopen en naar de hoeren te gaan kunnen ze altijd wel waarderenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nog steeds mijn motivatie invullen op mijn sollicitatieformulier
JE HEBT WERK NODIG EN ZIJ ZOEKEN IEMAND. EEN MATCH.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
Nee niet echt, maar gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal erachter dan? Jij bent Medusa?
Je zoekt een uitdaging blablablaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
UPC blijkbaar niet doordeweeks om 1 uur 's nachts.
edit: nu is het weer lekker snel.![]()
Haha leipe waggie wibautquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha henk baksteen niet auto wel koken want bak xD
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijkquote:
Duidelijk verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |