Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ellekoot was vroeger nog best rustig enzo. Vrij van ongedierte. Maar ik kom er ook niet zo vaak meer dus ja. Ze verspreidden zich best snel he.
OV weet waarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijk
[..]
Duidelijk verhaal
Je vergat ook nog te zeggen als jij er ook bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vergeten te vermelden dat je het ook nog moet doen natuurlijk
Dat ook allemaal jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergat ook nog te zeggen als jij er ook benten als je uitgaat
En als ik dan op die plek durf te komen
Tell mequote:
rofl ;pquote:
Je ziet er helemaal niet verkeerd uit wat ik mij herinner.quote:
Ik weet niet ik meng wat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat ook allemaal ja
[..]
Tell meLangzamerhand word ik nieuwsgierig.
Ik moet zeggen, de haat jegens de Marokkanen in Veenendaal wordt duidelijk steeds groter en de angst ook.quote:
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:09 schreef Oceanview het volgende:
Je ziet er helemaal niet verkeerd uit wat ik mij herinner.
Weet ik niet, probeer het eens. Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?
Met een paar k ben ik tevreden. Hangt ervan af hoe hoog ik speel, hoe veel ik speel etc.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat verdien je op een goed pokeravondje?
Is dit allemaal een subtiel grapje om mijn naam?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Toch zal HappyBob er niet blij mee zijn, toch?
mag ik ook paar kquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een paar k ben ik tevreden. Hangt ervan af hoe hoog ik speel, hoe veel ik speel etc.
Inderdaad, na dat 'Kom-we-leggen-een-man-naakt-op-get-spoor'incident. Jammer wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de haat jegens de Marokkanen in Veenendaal wordt duidelijk steeds groter en de angst ook.
Wanneer wordt je miljonair?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een paar k ben ik tevreden. Hangt ervan af hoe hoog ik speel, hoe veel ik speel etc.
damnquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen dit vertellen dan? Het kwam door de alcoholquote:
Die hakte er wel in ja die avond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, na dat 'Kom-we-leggen-een-man-naakt-op-get-spoor'incident. Jammer wel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dit allemaal een subtiel grapje om mijn naam?
Trusten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef truedestiny het volgende:
Oké mensen bedtijd voor mij
groetjens aan alle knuffels die jullie hebben en keep it cool, alles enzo.
trusten
is gwn geapceteerd toch in nederland acceptabel land heyquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen dit vertellen dan? Het kwam door de alcohol
Bij mij was het niet door de alcohol, wist je nog de blaastest ervoor?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je iedereen dit vertellen dan? Het kwam door de alcohol
Eeeh, binnen 5 jaar ofzo? Geen idee.quote:
in een prop XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
Hey Bob je bent een flop
Ahahahahh dat rijmt XD
Check die PI van jou danquote:

Maar mijn ouders zwaar gelovig enzo. Nu moet ik Arie opbellen zodat ik in z'n programma uit de kast kan komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
is gwn geapceteerd toch in nederland acceptabel land hey
Die erotische blaastest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij mij was het niet door de alcohol, wist je nog de blaastest ervoor?
Standaard PI.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Check die PI van jou dan [ afbeelding ]
[..]
Maar mijn ouders zwaar gelovig enzo. Nu moet ik Arie opbellen zodat ik in z'n programma uit de kast kan komen
[..]
Die erotische blaastest?
Je harde woorden doen mij niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
Hey Bob je bent een flop
Ahahahahh dat rijmt XD
Het is gewoon een kwestie van veel spelen. Ik ben een winnende speler op midstakes en bumhunt high stakes dus als ik gewoon 20-30 uur per week blijf spelen zoals ik de afgelopen paar ajar heb gedaan kom ik er wel ja.quote:
Ja die eigenlijk ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Check die PI van jou dan [ afbeelding ]
[..]
Maar mijn ouders zwaar gelovig enzo. Nu moet ik Arie opbellen zodat ik in z'n programma uit de kast kan komen
[..]
Die erotische blaastest?
wow nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van veel spelen. Ik ben een winnende speler op midstakes en bumhunt high stakes dus als ik gewoon 20-30 uur per week blijf spelen zoals ik de afgelopen paar ajar heb gedaan kom ik er wel ja.
Rop?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef aight1 het volgende:
haha bob flop pop top rop kop nop sop mop yop
Ik doe helemaal niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij maakt standaard van die nare grapjes? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |