Voor een feestje? Mag ik dan je facebook?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb dit weekend het huis voor me alleen, zal ik het anders op Facebook zetten?
Dat zal ik wel zijn. Ik word blij van zowel lelijke als knappe mensenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Je zult niet blij zijn wanneer ik pics van mijzelf post.

Oké. Gek verhaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mezelf aap noemen. Ik ben een monkyyy![]()
![]()
niet monkeyyy
![]()
![]()
Het lotquote:
Waarom dan ook dat?quote:
Kijken of Nederlanders echt beter zijn dan die Duitsers hea.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor een feestje? Mag ik dan je facebook?
Dan switch je toch van UPC naar een andere provider?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik durf mijn sets de laatste dagen niet meer te slowplayen uit angst dat ik disconnect halverwege een hand tyfus zooi,
Ik ga al mijn ''verloren EV'' (omdat ik niet kon spelen door dat zuig internet) lekker van de belasting aftrekken.
Nee, daar kom ik niet. Ze hangen vaak in de Ellekoot als ik klaar ben met werken en vallen dan mensen lastig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Je komt te veel in het Franse gat, Schrijverspark en dergelijke...
Ik ging vanaf 538 terug scannen naar 'goede muziek'quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zijn. Ik word blij van zowel lelijke als knappe mensen [ afbeelding ]
[..]
Oké. Gek verhaal.
[..]
Het lot
[..]
Waarom dan ook dat?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zijn. Ik word blij van zowel lelijke als knappe mensen [ afbeelding ]
Goed ideequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:01 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb dit weekend het huis voor me alleen, zal ik het anders op Facebook zetten?
Watquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Kijken of Nederlanders echt beter zijn dan die Duitsers hea.
Jawel, lelijke mensen zijn goed voor mijn zelfvertrouwen. En knappe mensen zijn sowieso leuk om naar te kijken.quote:
Dat ga ik morgen doen, ik word nu in de wacht gezet bij klantenservice. Ik wilde even ragen tegen hen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dan switch je toch van UPC naar een andere provider?
Ik wil niet zeggen dat ik lelijk ben, maar pics van mij zien wil je niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel, lelijke mensen zijn goed voor mijn zelfvertrouwen. En knappe mensen zijn sowieso leuk om naar te kijken.
Ellekoot was vroeger nog best rustig enzo. Vrij van ongedierte. Maar ik kom er ook niet zo vaak meer dus ja. Ze verspreidden zich best snel he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet. Ze hangen vaak in de Ellekoot als ik klaar ben met werken en vallen dan mensen lastig.
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen doen, ik word nu in de wacht gezet bij klantenservice. Ik wilde even ragen tegen hen.
Wat is het verhaal erachter dan? Jij bent Medusa?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik lelijk ben, maar pics van mij zien wil je niet.
Ik durf in Utrecht te komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij in Utrecht durft te komen.. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |