Geen idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef truedestiny het volgende:
wat bezielt saisai om haar EIGEN foto op fok te zetten.
Dat is Saisai, jammer heh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben jij dat?GEEF ME JE MSN DAN!! Heb je hyves?
UPCquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Kut UPC met je kut internet, ik ga het morgen om laten zetten. Valt continu uit. Ik will een smiley zetten maar die wordt niet geladen gvd.
edit: dit was hem '':{w![]()
''
Ik ookquote:
Had je maar een E in je naam moeten zettenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Kut UPC met je kut internet, ik ga het morgen om laten zetten. Valt continu uit. Ik will een smiley zetten maar die wordt niet geladen gvd.
''
Beetje wel..daar heeft iedereen onder die post van Lindgren. al seks meequote:
Lol, hier is UPC ook `pure pauper´. Al meerdere keren complete uitval en veel haperingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
''
Mezelf aap noemen. Ik ben een monkyyyquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
Had je maar een E in je naam moeten zetten [ afbeelding ]
Je zult niet blij zijn wanneer ik pics van mijzelf post.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje wel..daar heeft iedereen onder die post van Lindgren. al seks mee
Een overeenkomstquote:
Jaaaaaaa, vooral die rare kriebels, stomme grijnzen, onnodig rood wordenquote:
Ja weenie Q-music.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Everyday i'm shuffling [ afbeelding ]
Been there, done that.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:00 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Je zult niet blij zijn wanneer ik pics van mijzelf post.
Nah, allemaal bontkraagjes enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zoek een leuke Veenendaalse jongen waar je op kan bouwen!
ik durf mijn sets de laatste dagen niet meer te slowplayen uit angst dat ik disconnect halverwege een hand tyfus zooi,quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, hier is UPC ook `pure pauper´. Al meerdere keren complete uitval en veel haperingen.
Je hebt wel een dongel voor als het midden in een `sicke game´ gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |