Nooit begrepen waarom hij geen singles speelt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Reya het volgende:
Rogier Wassen, de man met de beste service sinds Guillermo Coria.
Waarom neem jij dat debiele Roowbin over?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef luckass het volgende:
Roowbin. Tweede service en dan serve-volley spelen. *6-5 Baggy.
7-5.
Anders hoor ik er niet bij manquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom neem jij dat debiele Roowbin over?
Waarbij?quote:
Aardbei.quote:
quote:
quote:
Op advies van Michiel Schamers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef luckass het volgende:
Roowbin. Tweede service en dan serve-volley spelen. *6-5 Baggy.
7-5.
Pardon, zo heet ie hoor. Ik verzin het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom neem jij dat debiele Roowbin over?
talentloze generatiequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef JonkersR het volgende:
Helaas weer een talentloze generatie... kan niet wachten op de dag dat we weer een speler hebben die impact kan maken op de slams
Ja wauw, de 8e finale van een Challengerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Lagrinta het volgende:
Cuilemborg zei het ook mooi. "Sta je toch mooi in de 1/8 finale." Robin met een zuur gezicht: "dit is de tweede ronde".
Dat stelt na vijf overwinningen in een jaar ook geen klap meer voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja wauw, de 8e finale van een Challenger
Als ik buienradar mag geloven wel ja, maar over een uur of 1,5-2 moet er toch wel gespeeld kunnen worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Regent het in Rosmalen? Op mn stream is nu de herhaling van Haase aan de gang..
Wat een briljante opmerking van Cuilemborgquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Lagrinta het volgende:
Cuilemborg zei het ook mooi. "Sta je toch mooi in de 1/8 finale." Robin met een zuur gezicht: "dit is de tweede ronde".
Gast, serieusquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef JonkersR het volgende:
Helaas weer een talentloze generatie... kan niet wachten op de dag dat we weer een speler hebben die impact kan maken op de slams
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Even een vraagje he! Ben je ook voor Gremelmayr en Giraldo vandaag?
Ben ik nu zo'n ras pessimist of zijn jullie extreme optimisten? Het is toch helemaal niks wat we op dit moment in Nederland aan tennissers hebben?quote:
Het probleem is meer dat jouw wereld erg zwart-wit is denk ik, waarbij de grens ligt tussen geweldig presteren op slams of een talentloze loser zijn. Er is meer in de wereld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef JonkersR het volgende:
[..]
Ben ik nu zo'n ras pessimist of zijn jullie extreme optimisten? Het is toch helemaal niks wat we op dit moment in Nederland aan tennissers hebben?
Mee eens. En dan vallen de prestaties me nog mee, hoewel ik al vaker heb gezegd dat wat goed is snel komt en dat zien we niet bij deze generatie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef JonkersR het volgende:
[..]
Ben ik nu zo'n ras pessimist of zijn jullie extreme optimisten? Het is toch helemaal niks wat we op dit moment in Nederland aan tennissers hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |