Die lijnrechters hebben ze net uit de skybox geplukt denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het publiek is altijd ruk op Rosmalen. Dat komt door de "skyboxen" bovenop de tribune. Die mensen lopen een beetje biertjes te tanken en praten gewoon rustig alsof ze ergens buiten het park staan. Het is soms net alsof je op een gemiddelde recreatievereniging aan het kijken bent op vrijdagavond als ze feestavond hebben.
Lijnrechters zijn trouwens wel echt slecht....
Al te veel biertjes opquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Die lijnrechters hebben ze net uit de skybox geplukt denk ik.
Mee eens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Al te veel biertjes op
Huta Galung vind ik trouwens altijd wel een beetje ideale schoonzoon type. Haartjes netjes in de scheiding enzo
ook bij Berrer - Giraldo, waar Giraldo op 5-4 voor set kon serveren.quote:
Malissa is dan ook gewoon een knurftquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mee eens.
Tegenover Malisse lijkt iedereen dat dan wel ook.
Ja maar, ja maar....quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
JHG is een notoire faalhaas die 3 potjes op ATP-niveau heeft gewonnen in zn hele leven. 1 keer omdat zn tegenstander opgaf en 1 keer omdat Tipsarevic er geen zin in had in Johannesburg. En dus een hele moeizame van de week ...
De jongen kan aardig tennissen, doet af en toe leuk mee op de challengertour maar daar is dan ook echt alles mee gezegd bij Jesse ...
Ik vind zijn groundstrokes niet goed genoeg voor een echt goede top 100 speler.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
JHG is een notoire faalhaas die 3 potjes op ATP-niveau heeft gewonnen in zn hele leven. 1 keer omdat zn tegenstander opgaf en 1 keer omdat Tipsarevic er geen zin in had in Johannesburg. En dus een hele moeizame van de week ...
De jongen kan aardig tennissen, doet af en toe leuk mee op de challengertour maar daar is dan ook echt alles mee gezegd bij Jesse ...
Dat zei ik hier 2 jaar geleden ofzo ook al (anderen vast ook) en kreeg ik best wat mensen over me heenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ach, als je ziet wat voor kneuzen er af en toe behoorlijk lang onderin de top-100 hangen heeft JHG op zich wel de tennistechnische kwaliteiten ervoor denk ik zelfs ... maar jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind zijn groundstrokes niet goed genoeg voor een echt goede top 100 speler.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....
hij is Nederlands.
Dat heb ik gemerkt zeg. Maar ja in NL moet je zeggen dat het toch leuk is dat zon jongen tennist. De koffiecompetitie is ook leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zei ik hier 2 jaar geleden ofzo ook al (anderen vast ook) en kreeg ik best wat mensen over me heen
Kritiek op Nederlanders is hier altijd een gevoelig punt.
Dat hij tennist heb ik op zich niet zo'n probleem mee. Hij onderhoudt er zichzelf mee, heeft er blijkbaar plezier in en incidenteel heeft ie een challengersuccesje. Hij kan er ook niks aan doen dat mensen meer van hem gaan verwachten dan erin zit ...quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik gemerkt zeg. Maar ja in NL moet je zeggen dat het toch leuk is dat zon jongen tennist. De koffiecompetitie is ook leuk.
Goed verwoord.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat hij tennist heb ik op zich niet zo'n probleem mee. Hij onderhoudt er zichzelf mee, heeft er blijkbaar plezier in en incidenteel heeft ie een challengersuccesje. Hij kan er ook niks aan doen dat mensen meer van hem gaan verwachten dan erin zit ...
Hij speelt zelf alleen volgens mij nog altijd met het idee dat de doorbraak er een keer moet gaan komen, en dat is gewoon een waanidee. Dat spijt me zeer voor hem, maar het is niet anders ..
Dat gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef franklop het volgende:
van de laatste 14 games heeft Nieminen er 10 gewonnen
Tweede set binnen iigquote:
Als het echt een WTA partij was geweest had er wel iemand van 40 gewonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |