maar het 1 t/m 9 systeem is echt veel en veel duidelijker, ook qua hoe ze het bepalen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Weet ik maar ik vind dat nieuwe systeem niet lekker klinken. A1 klinkt veel lekkerder dan 1. 3tjes, dat is enigszins redelijk te halen voor redelijk wat spelers.
mag die derde set niet te lang duren, straks is ze niet voor 16:00 klaarquote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Berrer pakt 2e set..
Nog langer wachten op Rus.
om dan in de volgende ronde weer te verliezen tegen Errani of Bertens en dan geen WBD te spelenquote:
dat denk ik ook wel hoor, maar ze moet toch nog ergens worden genoemd hierquote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat je nog Bertens typt, die er hard afgaat tegen Errani.
Martiniaans.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij doet zoals vaker wedstrijdritme op door een setje weg te geven.
Echt hequote:Op maandag 13 juni 2011 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
Die commentator dacht dat de microfoon uit stond
Dat komt alleen maar omdat Berrer zo'n held is.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef Morthill het volgende:
De nummer 1 van de plaatsing in de 1e ronde onderuit omdat alleen matige grasspelers naar Rosmalen komen
Verder is er ook geen enkel vergelijk. Hij kan het al niet eens uitvoeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef Morthill het volgende:
De nummer 1 van de plaatsing in de 1e ronde onderuit omdat alleen matige grasspelers naar Rosmalen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |