Nokia N95 smartphone te koop
Deze smartphone kan evenveel als bijvoorbeeld de nieuwere N97, alleen heeft deze geen touchscreen. Ik vond het een superfijn apparaat, dat veelzijdig en stevig is.
De telefoon is in prima werkende staat, alleen is het niet meer de mooiste, een paar kleine beschadigingen en wat stof is hier de oorzaak van. De camera (lens) is totaal NIET beschadigd (sommige modellen hadden hier last van) maar deze is nog in prima staat. Het scherm is ook in prima staat, hier zit namelijk vanaf het begin een screen-cover op.
Eventueel zijn alle onderdelen die niet de mooiste meer zijn, te vervangen door nieuwe.
Uiteraard is deze simlockvrij
Er zitten veel accessoires bij (zie foto's)
- Extra lader voor in de auto
- 8gb micro sd kaartje
- extra high capacity accu (2000 mAh)
- extra paarse cover
- oordopjes (nooit gebruikt) + oordopjes verlengkabel incl. controle module)
![1325953980_6_vZud.jpeg]()
Ook heb ik softwarematig vele extra's zoals thema's
en een Tomtom versie (van 2009) e.v.a dingen
Laatst bekende nieuwprijs was ¤ 379,- op maandag 12 juli 2010.Vraagprijs =
130,- excl verzendkosten (6.95 geloof ik)
Bieden mag!
Op te halen in omgeving
Nijmegen / Grave of EindhovenHieronder de volledige specificaties van de telefoon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO'S:
SPOILER
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Heeft die 3,5 mm jack (koptelefoon aansluiting?)
Waar op te halen?
Interessant he ?
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Ja, hij heeft een 3,5 jack aansluiting, op te halen in Nijmegen, grave of eindhoven
Oke das mooi!.
En die mp3 speler die erin zit kan je daar ook afspeellijsten mee maken?
Dus aan je pc aansluiten en bijv 10 verschillende mappen maken met namen en dat die dat in de telefoon als album ziet ?
Of is het zon simpele mp3 speler?.
Het is bedoeld voor in de auto aan de aux aansluiting dus wil wel een fansoenlijke mp3 speler in de telefoon hebben.
Interessant he ?
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Zwolsboy het volgende:Oke das mooi!.
En die mp3 speler die erin zit kan je daar ook afspeellijsten mee maken?
Dus aan je pc aansluiten en bijv 10 verschillende mappen maken met namen en dat die dat in de telefoon als album ziet ?
Of is het zon simpele mp3 speler?.
Het is bedoeld voor in de auto aan de aux aansluiting dus wil wel een fansoenlijke mp3 speler in de telefoon hebben.
Ik gebruikte hem eigenlijk als mijn primaire mp3 speler tot ik mijn ipod kocht, dus hier is hij zeer zeker prima voor te gebruiken
Je kan prima makkelijk afspeellijsten maken met ovi dinges software, maar met in de auto heb ik geen ervaringen... dus of deze hem
als album herkent durft ik niet te zeggen... Ik denk dat als je een afspeellijst aanzet, hij de radio gewoon als soort versterker gebuikt en dus gewoon jouwn gekozen afspeellijst afspeelt op je boxxen
Probeer eens op die SD kaart.
5 verschillende mappen met liedjes erin herkent die dan elke map appart als album?
Moet dat wel zeker weten anders heb ik er weinig aan.
Je woont ook niet om de hoek helaas moet even kijken of ik een x in de buurt van Nijmegen ben.
Interessant he ?
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef Zwolsboy het volgende:Probeer eens op die SD kaart.
5 verschillende mappen met liedjes erin herkent die dan elke map appart als album?
Moet dat wel zeker weten anders heb ik er weinig aan.
Je woont ook niet om de hoek helaas moet even kijken of ik een x in de buurt van Nijmegen ben.
Ik zal het van het weekend uitproberen. Maar sowieso zal je niet op je radio afspeellijsten kunnen wisselen ofzo. Je zal gewoon op je telefoon een lijst moeten aanzetten, en die wordt dan afgespeeld.... Tis natuurlijk geen fancy ipod ofzo
Wihakayda
Water/Vuur
Heb het geprobeerd, en het werkt precies zoals ik zei:
quote:
. Je zal gewoon op je telefoon een lijst moeten aanzetten, en die wordt dan afgespeeld via de boxen.... Tis natuurlijk geen fancy ipod ofzo

Dus, wat zeg je ervan?
Oke bedankt voor de moeite, maar hierbij geen interesse.
Mijn telefoon van 4 tientjes herkent albums en mappen op de SD kaart dus hou ik het nog maar hierbij.
Tevens gratis kick.
Interessant he ?
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef Zwolsboy het volgende:Oke bedankt voor de moeite, maar hierbij geen interesse.
Mijn telefoon van 4 tientjes herkent albums en mappen op de SD kaart dus hou ik het nog maar hierbij.
Tevens gratis kick.
Okay, jammer maar helaas

*kick
Ik denk niet dat heel veel mensen nog interesse hebben in zo´n oude smartphone hoor, TS
Of niet dan?
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef Letstalk het volgende:Ik denk niet dat heel veel mensen nog interesse hebben in zo´n oude smartphone hoor, TS
Ben er ook bang voor... Najah, op marktplaats nog wel wat geīnteresseerden, dan gaat ie maar daar heen
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Bedankt voor je bod! Op marktplaats is er 70 geboden, maar ik heb een voorkeur voor Fokkers.
Ik laat hem nog 1 dag staan (hier en op M.P. en dan ga ik beslissen)
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Heb je nog interesse in deze telefoon? Ik moet zeggen dat ik 60euro wel wat weinig vind voor een telefoon in zo'n goede staat met de vele accesoires. Kunnen we misschien een middenweg vinden tussen mijn vraagprijs en jouwn bod?
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Okay, duidelijk, en een beetje jammer
Ik denk er nog over / overleg het nog even, en dan laat ik het weten
Wihakayda
Water/Vuur
quote:
Hij staat nog genoteerd, maar vindt et nogsteeds te weinig
Desalniettemin moet de telefoon wel weg binnenkort, ik houd het nog even in de gaten.