Dat is dus geen antwoord.quote:
Dan doe je er meerdere vellen folie overheen. En dan zou ik zeggen 2 dagen in de koelkast.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef Langdon het volgende:
Nee de kip stukjes zitten in een mix van rijst en saus.
De pan is groter dan mijn folie.
D'r zit geen folie op, en staat inmiddels al 36 uur in de koelkastquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan doe je er meerdere vellen folie overheen. En dan zou ik zeggen 2 dagen in de koelkast.
Als je een goede koelkast hebt (maw dat het 7 c of koeler is), zou ik het na goed opwarmen wel aandurven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef Langdon het volgende:
De kip is dus al gebakken... Ik zou zeggen minstens 2 dagen. Maar heeft niemand hier ervaring mee?
[..]
D'r zit geen folie op, en staat inmiddels al 36 uur in de koelkast
Okay ik wist niet dat je hem al 36 uur in de koelkast had staan. Ik zou het wel aandurven gewoon goed doorverwarmen en proeven. Het kan zijn dat de smaak wat achteruit is gegaan en dat het wat droger is geworden allemaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef Langdon het volgende:
De kip is dus al gebakken... Ik zou zeggen minstens 2 dagen. Maar heeft niemand hier ervaring mee?
[..]
D'r zit geen folie op, en staat inmiddels al 36 uur in de koelkast
het is niet rauw meer gastquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef rareziekte het volgende:
Gast, kip kan je niet lang bewaren. Helemaal niet zonder folie. Tenzij je een week ziek wilt zijn, maar dat is aan jou.
Hier wat concretere info:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef rareziekte het volgende:
Gast, kip kan je niet lang bewaren. Helemaal niet zonder folie. Tenzij je een week ziek wilt zijn, maar dat is aan jou.
Dan ben ik wel safe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hier wat concretere info:
http://eten-en-drinken.in(...)lang-welke-plek.html
edit: kip koelkast - rauw 2 dagen, gebraden en gebakken, 3-4 dagen.
Mits je koelkast het goed genoeg doet en het niet afdekken geen al te erge besmettingen heeft opgeleverd.quote:
Die koelkast ligt vol met bier. Daar zit geen EHEC opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mits je koelkast het goed genoeg doet en het niet afdekken geen al te erge besmettingen heeft opgeleverd.
Njah als het nog redelijk ruikt zou ik het eten. 3 dagen vink zelf altijd te lang om het koud te eten - gooi er persoonlijk dan altijd ff flink wat hitte tegenaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Langdon het volgende:
[..]
Die koelkast ligt vol met bier. Daar zit geen EHEC op
...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Langdon het volgende:
[..]
Die koelkast ligt vol met bier. Daar zit geen EHEC op
picsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Njah als het nog redelijk ruikt zou ik het eten. 3 dagen vink zelf altijd te lang om het koud te eten - gooi er persoonlijk dan altijd ff flink wat hitte tegenaan.
Ik zit te wachten op de kick van dit topic ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Njah als het nog redelijk ruikt zou ik het eten. 3 dagen vink zelf altijd te lang om het koud te eten - gooi er persoonlijk dan altijd ff flink wat hitte tegenaan.
Op grond waarvan denk je dat. Heb je smetvreesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de kick van dit topic ..
Ts gaat een voedselvergiftiging oplopen
Ik bedenk me net dat die kip gemarineerd is in whiskey en tandoori.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de kick van dit topic ..
Ts gaat een voedselvergiftiging oplopen
je houdt ons wel op de hoogte, he!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef Langdon het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat die kip gemarineerd is in whiskey en tandoori.
Alle bacteriën zijn dronken en kapot.
quote:
Het goede nieuws is dat als het gaat rommelen het goed gaat gebeuren. Want je hebt het niet opgewarmd. Dus leeft het. En dat is de ergste voedselvergiftiging meestal.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
Want je hebt het niet opgewarmd. Dus leeft het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |