abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 22:25:29 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_97863610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef RingBewoner het volgende:
Komt bij, bij Esther zit het een beetje tussen de oren. Die denkt vooral dat ze niet kan rijden. Pim kán gewoon niet rijden.
Uhuh. Ik moet zeggen dat ik Esther beter vond dan in eerdere afleveringen. Ok, het ging op het gebied van wagenbeheersing nog niet helemaal goed, maar dat achtje achteruit rijden vond ik best aardig gedaan door haar.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:26:18 #77
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97863682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Oké, nou toen was het wel even hard.

Ruben: "Degene die deze week zijn rijbewijs terugkrijgt, krijgt die omdat de jury niet denkt dat deze persoon nog iets kan leren. Ook denkt de jury dat het beter zou zijn als het rijbewijs van deze persoon zou worden ingetrokken en deze persoon dus niet meer gaat autorijden................................ Meneer Godschaik (ofzo) het gaat over u." Dus die man komt naar voren en Ruben gaat nog even door "De jury vind dat u eigenlijk niet meer kan autorijden, het beste zou zijn als u er zelf voor kiest om niet meer in de auto te stappen."
dat was pijnlijk en hard, maar wel heel eerlijk... ;(

Ruben mag overigens Gerhard zeggen :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:28:49 #78
244933 trovey
Nachtoele
pi_97863857
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Oké, nou toen was het wel even hard.

Ruben: "Degene die deze week zijn rijbewijs terugkrijgt, krijgt die omdat de jury niet denkt dat deze persoon nog iets kan leren. Ook denkt de jury dat het beter zou zijn als het rijbewijs van deze persoon zou worden ingetrokken en deze persoon dus niet meer gaat autorijden................................ Meneer Godschaik (ofzo) het gaat over u." Dus die man komt naar voren en Ruben gaat nog even door "De jury vind dat u eigenlijk niet meer kan autorijden, het beste zou zijn als u er zelf voor kiest om niet meer in de auto te stappen."
Dat was gewoon een onderdeel van het programma maar wel gewoon de waarheid en niet respectloos....die Pim is niet te harden en heeft echt een cursus zelfreflectie nodig :X
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:34:32 #79
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_97864275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat was gewoon een onderdeel van het programma maar wel gewoon de waarheid en niet respectloos....die Pim is niet te harden en heeft echt een cursus zelfreflectie nodig :X
Ruben en de jury hadden een punt...het was vooral Pim (en zijn holmaatje) die respectloos waren tegen Opa...
  dinsdag 7 juni 2011 @ 22:37:14 #80
244933 trovey
Nachtoele
pi_97864461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ruben en de jury hadden een punt...het was vooral Pim (en zijn holmaatje) die respectloos waren tegen Opa...
Natuurlijk hadden ze wel degelijk een punt, voor de man was het inderdaad ook beter om met rijden te stoppen voordat de politie zijn rijbewijs gaat innemen omdat hij iets veroorzaakt wat hem of zijn vrouw of omstanders het leven kan kosten, helemaal mee eens. Pim moet echt eens op zijn hoofd krabben hoe hij overkomt bij anderen of het is gewoon een respectloze klootzak van nature...dat kan ook. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_97864463
Pim :') _!! Handen los als er *iets* gebeurt, gas bij als hij iets raakt/dreigt te raken :') . Andere mensen uitlachen omdat ze slecht/belabberd rijden, maar zelf als een gillende keukenmeid achter het stuur zitten, echt wat een kwal :r
Ik vond het wel zielig voor Opa, maar het zal wel beter zijn als hij zelf stopt met autorijden.

Stuur jij maar _O- :|W .
pi_97866713
Ik had opa niet naar huis laten gaan al vind ik het wel goed dat ze stellen dat hij niet meer moet deelnemen aan het verkeer. Hij kan gewoon niet meer rijden, lichamelijk niet meer in orde en gewoon te oud.
Het schokkende vind ik dan ook wel dat er nog tientallen, zo niet honderden senioren op de weg rijden die ook niet meer aam het verkeer zouden moeten deelnemen om dat ze zowel fysiek als geestelijk er niet meer toe in staat zijn. Ik ken er sowieso al 2 in mijn omgeving die ondanks alle adviezen om te stoppen met auto rijden gewoon iedere keer weer in de auto stappen.

Pim zouden ze ook niet meer in een auto moeten laten stappen, die is gewoon te kansloos :'). Moet je eens voorstellen wat er gebeurd als hij een noodstop moet maken op de snelweg en ipv te remmen zijn handen voor zijn ogen gooit....
pi_97870415
Ben de brandstapel al aan het klaar maken, voor die rioolrat Pim.
pi_97874287
Eerlijk is eerlijk, Pim zorgt wel voor spektakel, maar hier even een opsomming van wat een zielig mannetje het is.

Aflevering 1
Opdracht 1
Parcours met slalom. Nadat hij 3 van de 5 poppen omrijdt (record) doet hij zijn handen voor zijn ogen, verliest dus de controle over het stuur en vernielt de rest van het parcours en de auto. Daarbij rijdt hij een vogeltje dood.

Aflevering 2
Opdracht 1
Achteruit kijken. Hij kijkt zolang achterom dat hij al bijna tegen de muur aan zit. Als hij dat beseft wijkt hij natuurlijk uit naar rechts (want liever je beste maat / bijrijder dood tegen een boom dan jij zelf natuurlijk), raakt daarbij de muur, doet twee handen voor zijn ogen en komt tientallen meters verderop tot stilstand.

Opdracht 2
Velgen vangen. Geen auto gelukkig, maar wel bij alle vijf de pogingen uit schrikreactie zijn ogen dicht.

Aflevering 3
Opdracht 1
Waterbak. Gaat gillen en doet zijn ogen dicht zodra er water op zijn haar komt en blijft gas geven terwijl hij een voetganger aanrijdt.

Opdracht 2
Slalom door poortjes. Zodra hij een poort raakt doet hij natuurlijk weer zijn handen voor zijn ogen en crasht vervolgens ook door de andere poortjes.

Aflevering 4
Opdracht 1
Stoppen voor de muur. Nadat het lampje niet aan gaat knalt hij door de muur, doet zijn handen voor zijn ogen, geeft extra gas, rijdt door de barricades van plastic blokken met water en vernielt de volledige voorkant van de Volvo.

Opdracht 3
Smssen. Nadat hij een pion raakt schrikt hij slingert hij dermate dat hij de wegafzetting van beide zeiden van het parcours meeneemt, doet uiteraard weer zijn handen voor zijn ogen en schiet rechtstreeks op de filmcrew af die moet rennen voor hun levens.

Samengevat: Bij ALLE opdrachten waar snelheid nodig was heeft hij de macht over het stuur verloren, zijn handen voor zijn ogen gedaan, gegild als een klein meisje en een enorme crash veroorzaakt. Op de openbare weg zouden hierbij tientallen doden zijn gevallen.

Dit is dus zo iemand die met 120 een volle markt op rijdt en tientallen mensen schept omdat er een bromvlieg in de auto zit.
pi_97875524
Pim zou hysterischer worden van een litteken in zijn gezicht, (vandaar ook iedere keer die handen voor het gezicht.) dan van het doodrijden van een kleutertje. :') :r
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:29:56 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97875577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.
Ik ook niet. Punt is dat Pim op hoge snelheid grote fouten maakt en dat is veel gevaarlijker dan op lage snelheid of stilstaand fouten maken, zoals Esther doet. Al verbaas ik me er wel over dat Esther al iets van 9 jaar haar rijbewijs heeft en nog steeds moet nadenken over waar de koppeling zit, het gaspedaal etc. Ik heb al 2 jaar niet meer gereden, maar als ik in de auto zit, heb ik dat binnen 10 minuten weer onder de knie, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 juni 2011 @ 08:41:53 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97875734
Goeie analyse @ Papiergeld! ^O^.

Ik dacht trouwens dat de aflevering met de waterbak de eerste aflevering was :o. Dus ik kan nog even twee afleveringen gaan terugkijken op uitzending gemist *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_97876978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht trouwens dat de aflevering met de waterbak de eerste aflevering was :o.
De derde aflevering.
pi_97877029
wat een zielige nicht, die pim.
pi_97878116
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juni 2011 02:55 schreef Papiergeld het volgende:
-knip-
Daar komt het wel op neer ja. Heel triest.

Als je haar maar goed zit ^O^ :|W
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:54:32 #91
202348 Susi
Temple of Love
pi_97878643
Sommige bijrijders zijn eigenlijk veel toffer.

_O_ Kornelis _O_ met z'n pas nou op
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:27:25 #92
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97879908
Papiergeld:

Dat hij de andere kant opstuurt is een vrij natuurlijke reactie. Bij een ongeluk stuurt de bestuurder in volgens mij 95% van de gevallen van zich af. De rest is een obstakel wat op geen enkel andere manier ontweken kan worden dan de eigen kant opsturen.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:51:31 #93
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_97880774
Van die figuren zoals opa Godschalk zijn er waarschijnlijk ettelijke honderden in Nederland die in hun eigen autootje naar de supermarkt in het dorp en naar Ome Arie rijden en op zondag naar de Kerk en terug, alles in een straal van 15 km om hun huis heen. Dat is het moment waarop er eigenlijk (klein)kinderen moeten opstaan die vertellen dat autorijden eigenlijk niet meer zo'n goed idee is.

Dat die Davey nu ineens wel op oma Elly kan wachten is leuk, maar als dit programma is afgelopen raust die weer net zo door het dorp heen als hij altijd al gedaan heeft. Ik ben bang dat dat pas stopt als ie echt een keer een kind voor zijn wielen krijgt.

Pim zijn rijbewijs moet acuut worden ingevorderd op basis van artikel 5, ook al is het tijdens de opnames van een tv-programma. Wat die doet is pas echt levensgevaarlijk. Iedere chauffeur zal in geval van paniek op de rem trappen, maar hij trapt op het gas. (Iets wat Esther hooguit per ongeluk zou overkomen...)
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 11:53:34 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_97880841
Het erge van Pim is ook nog dat hij totaal geen zelfkennis heeft: elke week is hij weer verbaasd dat hij de slechtste chauffeur was/is!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_97880868
Ik zag gisteren een stukje. Gewoon in scene gezet toch? Ze laten mensen die zo rijden toch niet slagen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97880972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zag gisteren een stukje. Gewoon in scene gezet toch? Ze laten mensen die zo rijden toch niet slagen?
Ik kan me voorstellen van Esther, dat ze nooit meer gereden heeft na haar examen.
en Davey zijn rijstijl kan ik ook binnen 1 minuut aannemen
Opa is gewoon te oud om nog fatsoenlijk te rijden
Elly heeft een ongeluk gehad en ook nooit meer gereden - steeds meer angst ontwikkeld
Pim heeft tijdens zijn examen een 25 minuten zijn best gedaan, en er is niks onverwachts gebeurd onderweg
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_97881192
Ik erger me trouwens aan steeds dezelfde introductiestukjes. Alsof BNN ervan uitgaat dat alle kijkers het programma niet eerder hebben gezien.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:16:11 #98
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_97881708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Opa heeft zijn rijbewijs gehaald voor de oorlog toen er meer paard-en-wagens op de weg waren dan auto's. Dat is het rare van het systeem dat als je één keer afrijdt, je voor de rest van je leven 'geschikt' zou zijn om auto te rijden.
Die Esther heeft waarschijnlijk een mannelijke examinator gehad, en ik denk niet dat ze na haar examen nog gereden heeft. En ze is ook zo met andere dingen bezig dat in negen jaar echt wel vergeet hoe technische dingen als auto's in elkaar zitten.
En Davey kan op zich wel autorijden, hij doet het gewoon niet. Maar als hij morgen examen zou moeten doen, denk ik op zich wel dat ie slaagt. Weinig tegen te doen.
Hoe Pim ooit geslaagd is, is me wel een raadsel. Die stuur je toch als instructeur niet eens op examen!?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_97882954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef eentwee het volgende:
Ik erger me trouwens aan steeds dezelfde introductiestukjes. Alsof BNN ervan uitgaat dat alle kijkers het programma niet eerder hebben gezien.
Irritant ja. Maar goed, wellicht is er verder niet genoeg materiaal om 't programma op te vullen.

Van mij mogen ze die Pim trouwens veeeel harder aanpakken. Ze hadden ook iets mogen zeggen van de manier waarop ie zich gedraagt tegenover mr Godschalk. Bij dat achteruitparcours ook de hele tijd zeggen dat ie op moet schieten enzo ('Opaaa, schiet nou óhóóp'). Wat een idioot zeg. En dat heeft dan z'n rijbewijs en ik nog niet.. :S
pi_97885023
quote:
ENSCHEDE - Bij opnamen voor het nieuwe tv-programma De Allerslechtste Chauffeur zijn presentator Ruben Nicolai en diens cameraman dinsdag in Enschede gewond geraakt toen een kandidaat niet afsloeg maar rechtdoor reed. De twee werden een nachtje opgenomen in het Medisch Spectrum Twente.

De opnamen werden gemaakt op het afgesloten terrein van de Luchthaven Twente, zijn zo’n drie weken aan de gang en nagenoeg afgerond. Nicolai begon met acht kandidaten aan het programma van wie er eentje overblijft. De uitzendingen beginnen op 17 mei.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')