En hoe kan ik die dan het beste neerleggen? Want kan ze niet vastzetten aan het huis. (zit met m'n terras echt tussen muren van m'n huis) kan er niet in gaan boren want het is huur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Vastschroeven op hardhouten balken? Dan kan er genoeg water onder weg.
Sinds wanneer mag je niet boren in de muren van een huurhuis?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En hoe kan ik die dan het beste neerleggen? Want kan ze niet vastzetten aan het huis. (zit met m'n terras echt tussen muren van m'n huis) kan er niet in gaan boren want het is huur.
kan ik er ook gewoon turf ofzo op gooien? of is dat niet effectief genoeg?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef RanTheMan het volgende:
leg dan wel iets tussen de stenen, wortel doek met split o.i.d. want anders wordt het een soort van ongewenste moestuin
Turf? En dan af en toe je kachel opstoken ermee?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
kan ik er ook gewoon turf ofzo op gooien? of is dat niet effectief genoeg?
Komt wel goed, zal alles goed afdichten en er af en toe wat onkruidbestrijding overheen gooienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Turf? En dan af en toe je kachel opstoken ermee?
Wat schilder bob zegt, maar bedenk wel, met worteldoek en split zullen er als je niet met regelmaat gif er op pleurt na enige tijd ook plantjes gaan groeien, er waait altijd zand en zaden in nml, Wees niet te pietleuterig met worteldoek en pas op met naden of randjes anders heeft het geen zin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |