Erg toffe band.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef Life2.0 het volgende:
wat vinden we van neil perry? (ik kan het niet aanhoren persoonlijk).
Dooddoener... geef gewoon eerlijk antwoord, dan krijg je een andere behandeling.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:40 schreef Froggiefied het volgende:
En dat vraagt iemand die maniac heet?
Ik heb de muziek zelf wel allemaal (emo, screamo en post-hardcore) in één map staan. Maar het lijkt niet zozeer op elkaar, laat staan dat het hetzelfde is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:54 schreef Marnixos het volgende:
Is screamo niet gewoon post hardcore zoals Caliban enzo? Ik word een beetje moe van die shit die emo's bedenken met metalcore, scenecore, screamo etc.
Ik ben het met je eens dat het niet allemaal op een grote hoop te gooien valt, maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de liefhebbers van het genre zijn dat veelal die "hXc br00t4l" gozerts en emo's...quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb de muziek zelf wel allemaal (emo, screamo en post-hardcore) in één map staan. Maar het lijkt niet zozeer op elkaar, laat staan dat het hetzelfde is.
Weet ik niet. Bedoel je met emo de cliché-emo? Die zie ik geen screamo luisteren namelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het niet allemaal op een grote hoop te gooien valt, maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de liefhebbers van het genre zijn dat veelal die "hXc br00t4l" gozerts en emo's...
Bij mij tegenwoordig ook niet meer. Wat betreft metalcore ben ik ergens in de eind jaren '90 tot de begin jaren '00 blijven hangen. Al dat nieuwerwetse gedoe wat onder metalcore doorgaat trek ik slecht tot niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:15 schreef Darkestrah het volgende:
maar je hoeft bij ons niet met metalcore aan te komen.
neger wat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:54 schreef Marnixos het volgende:
Is screamo niet gewoon post hardcore zoals Caliban enzo? Ik word een beetje moe van die shit die emo's bedenken met metalcore, scenecore, screamo etc.
waarom niet screamo is toch een soort van emo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
"Screamo, emo, en het uitzetten van Adblock."
En nee.
Als je er langzaam maar zeker steeds meer genres gaat bij halen, dan kun je natuurlijk wel net zo goed gewoon in het punk/hardcore topic gaan posten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
waarom niet screamo is toch een soort van emo.
dat is waar maar screamo en emo liggen toch wel heel dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Als je er langzaam maar zeker steeds meer genres gaat bij halen, dan kun je natuurlijk wel net zo goed gewoon in het punk/hardcore topic gaan posten.
als je die emo/screamo bands live ziet/hoort dan veranderd je mening wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:04 schreef Ulx het volgende:
Erg grappig dit,topic.
Jammer dat ik al dat emo/screamo/etceramo werkelijk niet kan aanhoren. Wat een stelletje zelfingenomen poserbands hoor ik voorbijkomen zeg. De meeste nummers klinken zo onecht.
Maar goed, da's mijn mening
Ik denk het niet. Ik heb wat bandnamen uit dit topic ingetiept op JijBuis en wat live opnamen bekeken. Het irriteerde me steeds.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:57 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
als je die emo/screamo bands live ziet/hoort dan veranderd je mening wel.
je houd toch wel van punk?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb wat bandnamen uit dit topic ingetiept op JijBuis en wat live opnamen bekeken. Het irriteerde me steeds.
Ja.quote:
Ja, en dan zijn er weer andere (sub)genres die daar weer dichtbij liggen, en, en, en...quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:55 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
dat is waar maar screamo en emo liggen toch wel heel dicht bij elkaar.
Gospelquote:
Alhoewel Thursday geen screamo is ga ik je niet uitjouwen. alleen omdat het thursday is.quote:
Meer emo maar dat wilde je toch? Emo/screamo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:47 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
Alhoewel Thursday geen screamo is ga ik je niet uitjouwen. alleen omdat het thursday is.
ja, waarom post je dan thursday?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Meer emo maar dat wilde je toch? Emo/screamo?
Thursday is toch redelijk emo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
ja, waarom post je dan thursday?
Froggiefied houdt er nogal erg strikte definities op na. Ik gok erop dat het nu weer op "post-hardcore" gegooid gaat worden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Thursday is toch redelijk emo.
het klopt gewoon naar mijn mening niet dat hokjes langzaam veranderen, want er zijn altijd bands die nog post hardcore speelde zoals ze dat vroeger deden. maar dan zijn er ook nog die bands die de ''nieuwe''(toch heel anders klinkende) post hardcore spelen, dan is het toch logisch dat je de bands die de oude post hardcore spelen post hardcore noemt en de nieuwe post hardcore anders (in dit geval alternative rock)quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef OMG het volgende:
[..]
Froggiefied houdt er nogal erg strikte definities op na. Ik gok erop dat het nu weer op "post-hardcore" gegooid gaat worden.
Live.. dus met echte mensen, zonder aaiphone kwaliteit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb wat bandnamen uit dit topic ingetiept op JijBuis en wat live opnamen bekeken. Het irriteerde me steeds.
dit is echt zo een goed lied, net nog geluisterd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |