neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Froggiefied het volgende:
Ik ben pas geregistreerd op dit forum en ik wou effe kijken of er ook anderen zijn die dit goed vinden.
ja leuk, kunnen we ruilen! geef je mij Aussitot? Dan geef ik jou Bullet for my valentinequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Froggiefied het volgende:
Ps: ik wil iemand wel bands geven enzo als je geintreseerd bent in screamo!
Hoe wil jij dat noemen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:18 schreef Froggiefied het volgende:
Jullie hebben duidelijk geen idee wat screamo is..
echt waar, Alesana is ABSOLUUT Geen screamo vriend.
power metal screamo pop lijkt me wel een goede omschrijving. ik hoor er zeker wel wat screamo invloeden in. het 1e de beste youtube filmpje dan, want ik ken ze verder eigenlijk niet.quote:
Mwah, als je naar het ontstaan kijkt is het een redelijk obscuur genre op zich. Voor mij meer een geval waar een meer doorsnee medium een genre label wat verkeerd / misplaatst heeft gebruikt en vervolgens de rest van de wereld er zo mee omgaat. Ik gok dat ieder (sub)genre wel zoiets kent, waar een "doorgebroken" of wat bekendere band in een hokje wordt gestopt en vervolgens hele volksstammen roepen dat artiest/band X niets met genre Y te maken heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:50 schreef Grobbel het volgende:
Met andere woorden: screamo is alleen screamo als het obscuur genoeg is om de TS er interessanter door te laten lijken.
Dit zeker.quote:
Zette net die cd op, zie ik deze postquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Ban waardig.
Tevens OT; facking chill
En tjah, post-hardcore/screamo/metalcore..Boeien, als 't maar lekker klinkt, en dat doet AA!
En hoezo is BFMV ''poser'', tevens is het niet echt een genre, maar voor mij wel m'n 1e bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |