Een 10 + griffelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef metmichiel het volgende:
Zo meteen hoor je de nieuwe single van Katy B. Wat vind je er van? #3fm http://bit.ly/Z5hfN
Inderdaad, als het dit weekend was geweest was ik erbij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Toch jammer dat ze vanavond dat optreden heeft.
Katy On A Mission blijft de beste van het album gevolgd door Perfect Stranger, imo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Simpel plaatje.. Ms. Dynamitemaar zal wel aanslaan bij de jeugd.
Heb liever Easy Please Me![]()
![]()
![]()
Die link nuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Sirolf het volgende:
"Via metmichiel.nl/nieuwemichiel... oh wacht..."
Allebei ook erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Katy On A Mission blijft de beste van het album gevolgd door Perfect Stranger, imo.
iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar wat was er eerst te zienBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ah, had ik nog niet gezien. Maakt over het algemeen ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Tjibbe is er niet he.. Thymen doet productie vandaag..;)
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iddLijkt op Micky uit GTST van Heel lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar wat was er eerst te zien![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat IS toch gewoon Mickeyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt op Micky uit GTST van Heel lang geleden![]()
Volgens mij is het een zeer jonge Michiel. Toch?? Nu twijfel ik ook...quote:
quote:
Ik kijk het ook al minstens 15 jaar niet meer. Ik mis Daniël. En de oude L-L-L-Laura, met haar flesje voor Lotje en een flesje voor mamaquote:
En wát voor één! helemaal niet kudquote:
"daar heb je dat kutpaard weer"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Roos loopt zo te hinniken. Ik dacht al.
Roos ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik vond het onhoorbare en ongeïnspireerde graftakkenteringherrie.
Neej, is niet waar!!!quote:
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 21:55:50Mensen zijn helemaal van de leg na het zien van metmichiel.nl/nieuwemichiel. Terwijl het eigenlijk een ouwe Mickey is. reageer retweet
Zie mijn aanvulling, niet alles geloven wat je zietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 07-06-2011 om 21:55:50Mensen zijn helemaal van de leg na het zien van metmichiel.nl/nieuwemichiel. Terwijl het eigenlijk een ouwe Mickey is. reageer retweet
Easy Please Me is idd. de beste track van het album. Lights On is qua een lekkere, idd wat simpeler liedje maar wel lekker om op te stappen. En qua tekst ook erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Simpel plaatje.. Ms. Dynamitemaar zal wel aanslaan bij de jeugd.
Heb liever Easy Please Me![]()
![]()
![]()
Ah okequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie mijn aanvulling, niet alles geloven wat je ziet
Jezus zeg, schande!! Ga je eens schamen. Tjeej, doe wat aan je tv-kennis!! Dat je Micky niet kent...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
Naja, het interesseert mij persoonlijk helemaal niks wie het nou is, ik ken die ene Mickey niet eens.
Och, die Mickey, met die muts van een vriendin, en ze hadden nooit geld, en ze hadden zo'n lelijke kleding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
Naja, het interesseert mij persoonlijk helemaal niks wie het nou is, ik ken die ene Mickey niet eens.
Jaaa, was dat die met die cactussen op haar hoofd? Mirjam ofzo? Lang geleden...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Och, die Mickey, met die muts van een vriendin, en ze hadden nooit geld, en ze hadden zo'n lelijke kleding.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus zeg, schande!! Ga je eens schamen. Tjeej, doe wat aan je tv-kennis!! Dat je Micky niet kent...
Ja, je begrijpt nu hoop ik wél dat ik je niet meer als volwaardige discussiepartner zie, hè??quote:
Nee, Mirjam was Isa Hoes, ze was de barmeid! De vriendin van Micky was gewoon de vriendin van Micky voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaa, was dat die met die cactussen op haar hoofd? Mirjam ofzo? Lang geleden...
Ow, weet ik niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Mirjam was Isa Hoes, ze was de barmeid! De vriendin van Micky was gewoon de vriendin van Micky voor zover ik weet.
Volgens mij was Pien ten tijde van Micky nog z'n luier aan het voldenderen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je begrijpt nu hoop ik wél dat ik je niet meer als volwaardige discussiepartner zie, hè??
Frits van Houten en Herman Hogendoorn waren wel de helden in die tijd hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaa, was dat die met die cactussen op haar hoofd? Mirjam ofzo? Lang geleden...
Nee hoor, mijn Pino was na een maand al zindelijk! Superkindquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij was Pien ten tijde van Micky nog z'n luier aan het voldenderen.
Ik was altijd boos op Frits en al die vrouwen die voor zijn charmes vielenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Frits van Houten en Herman Hogendoorn waren wel de helden in die tijd hoor
beetje jammer inderdaad. Zo typisch dat ze artiesten na de eerste single compleet laten vallen maar als de festivals dichtbij komen zijn ze ineens weer geweldig en is elke single een dikke hitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu Pinkpop dichtbij komt wordt het opeens gedraaid
Ik praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je begrijpt nu hoop ik wél dat ik je niet meer als volwaardige discussiepartner zie, hè??
Zelfs Ludo is tegenwoordig een watjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef alors het volgende:
Frits was tenminste een echte boef, nu gaat het alleen maar over wie krijgt verkering met wie
Duh, het is wel 3FM hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu Pinkpop dichtbij komt wordt het opeens gedraaid
Wanneer was die Mickey er dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij was Pien ten tijde van Micky nog z'n luier aan het voldenderen.
Als ik die naam hoor, moet ik altijd aan een scene denken dat hij in Egypte was geweest en een kameel nadeed. Helaas werk ik samen met een Ludoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Zelfs Ludo is tegenwoordig een watje
*ignore*quote:
In het begin van GTST. Dus '89 gok ik zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh, het is wel 3FM he.
[..]
Wanneer was die Mickey er dan?
Ik heb nog nooit GTST gekeken maar ik ken alle namen uit de beginperiode dankzij De Heideroosjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus zeg, schande!! Ga je eens schamen. Tjeej, doe wat aan je tv-kennis!! Dat je Micky niet kent...
Ja, die smoes gebruikte ik ook vaak maar niemand geloofde hetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit GTST gekeken maar ik ken alle namen uit de beginperiode dankzij De Heideroosjes
Het is toch pas in 1990 begonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |