D&D met live dungeon master...sweet..quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe tof is dat, de ene speelt de game die de andere real-time aan het maken is. Een launchgame van Ubisoft die er goed uitziet en ook nog eens innovatief is.
Inderdaad, en snel scrollen door de map.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:19 schreef w0nderboi het volgende:
Zouden RTS games doormiddel van het touchpad ook niet eindelijk is eens een goede optie worden op een console? Dat je via je tablet units selecteerd en bouwt etc.
idd hoe meer ik hoor van nieuwe informatie, hoe enthousiaster ik wordquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze console/controller heeft echt zoveel mogelijkheden, geweldig
Wel jammer dat de GC spellen en controllers, volgens mij, niet meer compatibel zijn. ben wel gehecht aan m'n wavebird...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Me 2. En omdat hij backwards compatible is. Heb de complete goede games van de Nintendo Wii generatie gemist. Mario enzo.
Het is ook geen tablet he waar veel tekst enzo opstaat. Voor games is dit wel goed!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:57 schreef wrmookniet het volgende:
toch heb ik het idee dat de screensize iets hoger had moeten liggen. Apple jheeft bv nadrukkelijk voor grotere screenformat gekozen omdat naders de software/hardware niet tot uitdrukking komt. Natuurlijk heeft nintendo hier lang en zorgvuldig over nagedacht en ligt vast tegen huidige tech limiet aan maar ergens voorspel ik controller updates in vergelijkbare trend als NDS updates: resolutie, screensize etc.
de controller wordt meer dan games alleen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is ook geen tablet he waar veel tekst enzo opstaat. Voor games is dit wel goed!
Puur goud heeft Nintendo in handen
Dacht dat er ergens al was gezegd dat de codes voortaan gewoon gebruikers namen/gamertags worden. En het lijkt me echt een ramp om voor elke game een los netwerk te hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoop wel dat Nintendo een goed online systeem heeft ontwikkeld, ik wil gewoon inloggen > me game opstarten > multiplayer en hop game zoeken.
Gister bij die round table van Ubisoft en Nintendo is wel iets duidelijk geworden maar nog niet echt. Nu denken velen dat elke game een eigen online systeem heeft en niet gewoon een centraal iets zoals Live en PSN.
Ze hebben sowieso al die videochat laten zien dus lijkt me dat je dan wel gewoon met 'gamertags' te maken krijgt
Nee oke dat klopt ook wel maar het is dus geen tablet he dus dit formaat is wel goed voor wat ze er mee gaan doen. Je gaat er geen boeken op lezen of website's bezoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:08 schreef wrmookniet het volgende:
[..]
de controller wordt meer dan games alleen.
Films en video, chat, etc
Waarom geen tekst ?
Combinatie van tekst based met video behoort zeker tot mogelijkheden.
Bovendien zie ik ruimte in de omhulsing van de controller. Men vindt altijd wel ergens verfijning.
Maar goed ik praat puur op basis van gevoel, idee, ik heb geen persoonlijke ervaring met de controller. Voor hetzelfde geld is het formaat groot genoeg voor alle toepassingen.
Ja ze krijgen een heel nieuw online systeem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Gamekings zegt dat friendcodes sowieso weg zijn
Want graphics zijn het allerbelangrijkste.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef ConscienceNL het volgende:
Leg eens uit wat er nou echt vernieuwend aan deze console is.
Juist, alleen de controller is een soort iPad met knoppen geworden en je kan er op verder spelen. Niks next-gen met games of whatsoever.
Nintendo gaat achter lopen, net zoals met de Wii.
De Wii U komt volgend jaar pas uit, waarschijnlijk eind november. Tegen die tijd verwacht ik dat MS en Sony hun plannen bekend hebben gemaakt dat ze bezig zijn met hun nieuwe console, of nog een jaartje wachten met de aankondiging. Deze generatie wordt de Wii U de beste console. Maar dat is maar voor ongeveer 1,5 jaar. Als Sony en MS met hun nieuwe console komen die betere graphics kan laten zien, loopt Nintendo al direct achter.
Ik zie daarom ook geen reden om de Wii U te kopen. Alle spellen (op Mario na dan) die daar op uit komen, kunnen wij (360 en ps3) ook spelen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Want graphics zijn het allerbelangrijkste.
Lol, jij begrijpt me verkeerd. Ik geef alleen aan dat de controller lijkt op een iPad (dus de vorm en het touch screen), niet de specs ervan of wat de Wii U controller kan en een iPad kan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:25 schreef speknek het volgende:
Waarschijnlijk is ie wel redelijk wat krachtiger, maar je argument is een stropop. Dat je het met een ipad ook kan doen maakt niet uit, want je doet het, afgezien van een of andere experimentele semi-game, niet met een ipad. Motion controls waren ook niet compleet nieuw toen de wii uitkwam, noch is praktisch elke betaalbare innovatie (wat me bij het volgende punt brengt: hij wordt een stuk krachtiger en de helft van de prijs van de ipad).
Daarnaast heb je het verkeerdom: elke game op de ps360 kun je op de wiiu spelen, maar games die kapitaliseren op de wiiu controller niet op de ps360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |