http://www.andriasang.com/e/blog/2011/06/08/wii_u_pricing/quote:Nintendo left out many of the finer details about Wii U at the system's announcement yesterday. Among the major points: price.
In an interview with Nikkei (registration required), however, Iwata did share what appears to be a rough lower limit, saying that Nintendo does not plan on selling the device for the same price as the current Wii. This means we can probably expect the Wii U to cost above ¥20,000.
Iwata also told Nikkei that he doesn't expect the Wii to immediately disappear following the Wii U's release, suggesting that Nintendo plans on offering the current system for at least a limited time after its successor is on the market.
Jij vindt het dus niet opmerkelijk dat nintendo een produkt van de concurrent gebruikt in de presentatie van een eigen produkt. nou ik dus wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:09 schreef kipknots het volgende:
[..]
So? Wii U spellen waren nog niet ver genoeg om getoond te worden en alles wijst erop dat de Wii U krachtiger hardware heeft dan de 360 / ps3.
Sony doet niet anders, ze noemen het alleen Move ipv Wiimotequote:Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jij vindt het dus niet opmerkelijk dat nintendo een produkt van de concurrent gebruikt in de presentatie van een eigen produkt. nou ik dus wel.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony doet niet anders, ze noemen het alleen Move ipv Wiimote
Dat scheelt een hoop verwarring bij de hele casual spelers, maar als je controller stuk gaat doordat je hem laat vallen dan mag je dus of dure reparatie kosten betalen of een nieuwe console halen...quote:Per Wii U-spelcomputer kan een Wii U-controller worden aangesloten. Dat blijkt uit het feit dat de controllers volgens een woordvoerder van Nintendo niet los verkocht worden
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is bij mij nog nooit een controller of andere hardware van Nintendo kapot gegaan. En alles is wel eens gevallen, ook handhelds.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef Tain het volgende:
Eén Wii U-controller per spelcomputer
[..]
Dat scheelt een hoop verwarring bij de hele casual spelers, maar als je controller stuk gaat doordat je hem laat vallen dan mag je dus of dure reparatie kosten betalen of een nieuwe console halen...
Oh dan kan het idd nooit stuk gaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is bij mij nog nooit een controller of andere hardware van Nintendo kapot gegaan. En alles is wel eens gevallen, ook handhelds.
Alsof je ook nergens een vervanger zal kunnen krijgenquote:
ja en kinect stamt af vd eyetoy. zo ken ik er nog een paar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu je het zegt idd bij mij ook nog nooit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is bij mij nog nooit een controller of andere hardware van Nintendo kapot gegaan. En alles is wel eens gevallen, ook handhelds.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alsof je ook nergens een vervanger zal kunnen krijgen
quote:Dat blijkt uit het feit dat de controllers volgens een woordvoerder van Nintendo niet los verkocht worden
Bel je de Nintendo klantenservicequote:
Mijn GBA-Gamecube-kabel was DOAquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die kun je echt wel los kopen alleen misschien niet zo in de winkel maar gewoon via Nintendo. Want als dat ding kapot is kun je slecht een nieuwe console kopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef Tain het volgende:
Eén Wii U-controller per spelcomputer
[..]
Dat scheelt een hoop verwarring bij de hele casual spelers, maar als je controller stuk gaat doordat je hem laat vallen dan mag je dus of dure reparatie kosten betalen of een nieuwe console halen...
Ik gok ¤250 / $250.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://www.andriasang.com/e/blog/2011/06/08/wii_u_pricing/
300 euro? 350?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |