quote:
Skyward sword is gewoon een Wii titel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]en tegelijk vervliegende hoop voor een Wii-Zelda.
Niet zo'n heel grote verrassing, maar inderdaad jammer. De Xbox 360 en PS3 hebben toch wel aangetoond dat er behoefte is aan een console die naast games ook andere multimedia-functionaliteiten biedt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Geen BluRay support vind ik trouwens wel een GROOT nadeel.
Als het ding stof staat te happen zou je zeggen dat ze juist graag een nieuwe console willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Bij de helft van de huishoudens zit Wii stop te happen, vraag me af of de consumenten op nog een Wii zitten te wachten.
Mja, die van mij staat ook niets te doen sinds ik Zelda uitgespeeld heb. Dat is ook het enige schijfje wat dat ding ooit gezien heeft geloof ik, naast Wii Sportsquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als het ding stof staat te happen zou je zeggen dat ze juist graag een nieuwe console willen.
Of zijn teleurgesteld in de Wii en kopen geen opvolger...quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:24 schreef chibibo het volgende:
Als het ding stof staat te happen zou je zeggen dat ze juist graag een nieuwe console willen.
Waarom? Skyward Sword ziet er fantastisch uit en klinkt geweldig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]en tegelijk vervliegende hoop voor een Wii-Zelda.
Tja, je kunt natuurlijk afvragen of dat aan de Wii of aan jezelf ligt. Natuurlijk waren er relatief weinig 3rd party games, maar d'r zijn alsnog best wat goede spellen voor uitgekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Mja, die van mij staat ook niets te doen sinds ik Zelda uitgespeeld heb. Dat is ook het enige schijfje wat dat ding ooit gezien heeft geloof ik, naast Wii Sports![]()
Maar er is hoop, Xenoblade en Last Story komen dit jaar misschien nog uit![]()
Als de Wii uiteindelijk mee kan komen met PS3 en 360 qua 3rd party games wil ik er nog wel over nadenken.
Betere third party support betekent meer games over het jaar en bovendien veel games die ook op de andere consoles verkrijgbaar zijn. Dus de Wii U zou zomaar het bezit van een Xbox720 of PS4 overbodig kunnen gaan maken, want je kan alles toch ook spelen op Wii U + alle content van Nintendo zelf. Als de graphics dan ook nog beter zijn dan de huidige generatie, denk ik dat het een hit kan worden. Het heeft iig alle potentie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Bij de helft van de huishoudens zit Wii stop te happen, vraag me af of de consumenten op nog een Wii zitten te wachten.
Je krijgt afhankelijk van de specs van de Xbox720 en PS4 weer precies hetzelfde probleem als wat er nu met de Wii is. Er komt gewoon weer een moment dat de specs van de consoles zover uit elkaar liggen dat ontwikkelaars een aparte versie voor de Wii U zouden moeten maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Betere third party support betekent meer games over het jaar en bovendien veel games die ook op de andere consoles verkrijgbaar zijn. Dus de Wii U zou zomaar het bezit van een Xbox720 of PS4 overbodig kunnen gaan maken, want je kan alles toch ook spelen op Wii U + alle content van Nintendo zelf. Als de graphics dan ook nog beter zijn dan de huidige generatie, denk ik dat het een hit kan worden. Het heeft iig alle potentie.
Inderdaad. Het concept om een game door te kunnen spelen zonder TV is daarbij al helemaal briljant. Iedereen in het huishouden happy.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef w0nderboi het volgende:
Opzich bedacht ik me gister wel iets. Ik zat aan de tel met mijn vriendin, niet echt een gamer ofzo maar speelt toch redelijk vaak samen met me arcade games op de Xbox360 en laatste tijd op de Gamecube.
En die zei gelijk hé das dan een Wii voor jou en mij kunnen we allebei de spellen op spelen die we willen. Nu heb ik zelf geen probleem met meerdere consoles in huis maar een hoop mensen willen er maar één.
En laat dit nou ook de mensen zijn die niet perse super high end graphics willen hebben. Nintendo gaat gewoon vrolijk door met de Wii userbase en breid het alleen maar langzaam uit naar de "echte" gamers, een console per stap.
Hoezo? Ik denk dat we qua graphische zaken wel een beetje bij de max zitten nu. Zover kan het niet meer uit elkaar gaan liggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt afhankelijk van de specs van de Xbox720 en PS4 weer precies hetzelfde probleem als wat er nu met de Wii is. Er komt gewoon weer een moment dat de specs van de consoles zover uit elkaar liggen dat ontwikkelaars een aparte versie voor de Wii U zouden moeten maken.
Heeft de Wii sales problemen gehad door het grafisch slechter te zijn dan de PS3/Xbox360?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt afhankelijk van de specs van de Xbox720 en PS4 weer precies hetzelfde probleem als wat er nu met de Wii is. Er komt gewoon weer een moment dat de specs van de consoles zover uit elkaar liggen dat ontwikkelaars een aparte versie voor de Wii U zouden moeten maken.
Heb zelf meer het idee dat het nu neer komt op het Nvidia/Ati (AMD) geneuzel wat we op de pc hebben gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het concept om een game door te kunnen spelen zonder TV is daarbij al helemaal briljant. Iedereen in het huishouden happy.
[..]
Hoezo? Ik denk dat we qua graphische zaken wel een beetje bij de max zitten nu. Zover kan het niet meer uit elkaar gaan liggen.
De max? Welnee joh, volgens mij gaat de wet van Moore vandaag de dag nog steeds op. Ik denk echter wel dat de zichtbare verschillen steeds kleiner worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef nomar83 het volgende:
Hoezo? Ik denk dat we qua graphische zaken wel een beetje bij de max zitten nu. Zover kan het niet meer uit elkaar gaan liggen.
Ik denk dat die verschillen nog vrij goed zichtbaar gaan zijn. De laatste jaren gaat de ontwikkeling steeds meer de kant op van physics, licht- en weerseffecten bijv.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
De max? Welnee joh, volgens mij gaat de wet van Moore vandaag de dag nog steeds op. Ik denk echter wel dat de zichtbare verschillen steeds kleiner worden.
Daar heb ik het geeneens overquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:47 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Heeft de Wii sales problemen gehad door het grafisch slechter te zijn dan de PS3/Xbox360?
Zoals ik al eerder zei, ze gaan nu met de Wii U op een grafisch niveau zitten waar het niet erg meer is dat de andere dadelijk beter zijn. Het gaat om zoveel mogelijk soorten spelers op een console te krijgen en als de prijs niet te hoog wordt krijgen ze mij wel.
Ik ben zelf een "Hardcore" gamer met een xbox 360 en game pc voor de games van nu. Maar speel ook nog steeds een hele hoop games op dreamcast, gamecube, N64 etc. Puur omdat ik de gameplay van een hoop series echt goed vindt. Een hardcore gamer moet eigenlijk gewoon niet zeuren om de graphics al helemaal tegenwoordig niet meer, want om nou te zeggen dat games "echt" lelijk zijn op de Wii is onzin.
Ja heb je ook wel een punt. Maar goed dat is afwachten de Wii U gaat nu gebruiken maken van redelijk zelfde opbouw kwa CPU, GPU etc als de Xbox. Zoude MS en Sony dit ook doen dan is er al een heel stuk minder aan de hand qua engine problemen enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar heb ik het geeneens overDe Wii U zal gewoon weer goed gaan verkopen en third party games zullen zolang de 720 en PS4 nog niet uit zijn gewoon voor alledrie de consoles tegelijkertijd worden ontwikkeld met dezelfde engine. Zodra de 720 en PS4 wel uit zijn dan komen er vanzelf weer nieuwe engines die misschien niet optimaal kunnen draaien op de Wii U.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Battlefield 3 dan zit er bijv tussen multiplayer op de 360/PS3 en PC al een groot verschil in het aantal spelers in een game en de grootte van de map. Dit soort dingen bedoel ik dus met aparte versies tussen verschillende consoles afhankelijk van de kracht van zo'n console.
Heb de pers uitgave van Nintendo gelezen en idd maar 1 Wii U scherm controller per console en de andere spelers gebruiken Wiimotes of classic controllers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef gniffie het volgende:
Shooters spelen met die kleine pookjes en knoppies zal krampachtig worden. Volgens mij moet je zelfs je hand forceren om bij de abxy te komen. Welke gek heeft die dingen onder de pook geplaatst.
Gaat ook gerucht dat je maar 1 zon schermcontroller per WiiU kan gaan gebruiken. Dus local multiplayer gaat um niet worden
Ik vind shooters ook al kut op m'n ps3.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef gniffie het volgende:
Shooters spelen met die kleine pookjes en knoppies zal krampachtig worden. Volgens mij moet je zelfs je hand forceren om bij de abxy te komen. Welke gek heeft die dingen onder de pook geplaatst.
Gaat ook gerucht dat je maar 1 zon schermcontroller per WiiU kan gaan gebruiken. Dus local multiplayer gaat um niet worden
Maar als het niet lekker werkt is dat echt een big deal voor de meeste van ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind shooters ook al kut op m'n ps3.
quote:The Wii U controller is Nintendo hardware design at its absolute best. It displays innovation, lateral thinking, supreme ergonomics and a finish that, while not luxurious, makes you happy the instant you pick it up.
It actually has more in common with the DS than the Wii remote, and not just because it presents you with a second gameplay screen. It's rich with unexpected features and offers a subtly different way of relating to games, rather than a single high-concept gimmick.
And with its full suite of physical controls, its touch screen and its impressively sensitive gyroscope, it offers precision and control feedback the Wii remote simply does not. Also, crucially, it ensures Wii U is fully compatible with standard gaming control layouts and interfaces.
It's big, but very light and extremely comfortable to hold. A pronounced ridge across the back makes it easy to grip and it has that classic Nintendo rugged-plastic feel, with a matte surface. It's friendly rather than slick, and feels reassuringly familiar - the similarity now being with tablet devices, phones and portable consoles rather than a TV remote. The size is perfect for a device that will never leave the home; although we don't know what's inside it, or what its range is, we do know that the controller is useless without the base unit.
Large triggers on the back, bumpers and the twin analogue sliders are all perfectly positioned and pleasingly tactile. The d-pad and face buttons are a little more out of the way. The decision to go for 3DS-style 'circle pad' sliders with a flat profile rather than proper analogue sticks seems odd initially; but it's probably to make them more discreet, and to be fair they don't seem to give away anything in precision.
Zeer positief ben echt benieuwd hoe het in je hand gaat liggen opzich zit alles op een redelijk plaats.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, Eurogamer schrijft weer heerlijk
[..]
Dit dus. Of een BF3 met volledige Real time battle map waar je al je buddies kunt zien met locatie enzo (bestaat al maar dan uitgebreider natuurlijk)quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef speknek het volgende:
Hoe tof kan Aliens worden als de eh, tablet waar nog geen hippe naam voor is, gebruikt wordt als motion scanner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |