abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98041707
quote:
Wii U upscalet geen Wii-games naar 1080p
Wellicht teleurstellend nieuws voor degenen onder ons die van plan zijn om Wii-games te spelen op de aankomende Wii U, want Nintendo heeft kunnen bevestigen dat de Wii U niet in staat zal zijn om Wii-games te upscalen naar 1080p.

In plaats daarvan zal het beeld gebracht worden met een resolutie van 480p, al is het wel mogelijk om Wii-games naar de controller van de Wii U te streamen. Op deze manier kun je draagbaar aan de slag met je favoriete Wii-titels.
Jammer. Zeker als je de resultaten van een Dolphin-emulator ziet...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_98053288
Ben erg benieuwd, ga het wel in de gaten houden. :)
Of toch du vader?
  maandag 13 juni 2011 @ 23:05:23 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_98139118
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_98142173
als er een hd zelda bijzit komend jaar, is dit een instant buy!!

quote van mijzelf over skyward sword:

''Veel te kinderachtig. Het word tijd dat er eens een 18+ zelda komt met grimmige sfeer, donkere kerkers en fatsoenlijke graphics. Dit is echt dertien in een dozijn werk wat we in het filmpje zien..

Spijtig...''

wii u 4 tha win!
pi_98142388
Tot nu toe ook elke zelda game gekocht en gespeeld, maar Skyward sword is de eerste waar ik geen 'MUST BUY' gevoel bij heb.. het voelt niet speciaal ofzo.. ik heb echt 0,0 met de wii.. heb niets gezien waarom skyward sword nou zo speciaal is.. het zal toch niet de eerste zijn.. ;(
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:57:23 #256
335564 w0nderboi
20-9-5-20-5-14
pi_98148088
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef child_of_the_matrix het volgende:

knip
Zelda speel je sowieso eigenlijk niet voor de super HD deluxe graphics en 18+ zal het ook nooit worden. Voor mijn gevoeld is Zelda een helden sprookje/saga/mythe of hoe je het wil noemen waar je nooit te oud voor wordt.
-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.
pi_98148238
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef child_of_the_matrix het volgende:

quote van mijzelf over skyward sword:

''Veel te kinderachtig. Het word tijd dat er eens een 18+ zelda komt met grimmige sfeer, donkere kerkers en fatsoenlijke graphics. Dit is echt dertien in een dozijn werk wat we in het filmpje zien..

Spijtig...''

wii u 4 tha win!
Dus als Zelda, net als ongeveer ieder spel op de PS3 / 360 donker en grimmig wordt is het niet dertien in een dozijn? Skyward Sword is juist uniek. Donker en grimmig is ook niet bepaald gelijk aan volwassen.
pi_98150009
quote:
Wii U Is Actually 50% More Powerful Than PS3
Wii U will be HD, supporting up to 1080p resolution just like Xbox 360 and PS3, but beyond that it's unclear how powerful the hardware will ultimately be when it ships sometime next year. Nintendo never provides a full breakdown, although the company did say that the form factor is "near final." While many assumed Wii U would be on par with the current HD consoles, word is coming in from developers that it's quite a bit more powerful.

Sterne Agee analyst Arvind Bhatia commented today, "Some of the developers we spoke to indicated to us that the console will have 50% more processing power compared to the PlayStation 3 or Xbox 360. This is yet to be confirmed by Nintendo."

At E3 last week, Nintendo did little to prove this point. During the press conference, footage of Xbox 360 and PS3 titles was used, although the company did show off an impressive tech demo of a bird flying around some trees, and Nintendo also created a very pretty tech demo to represent what a new Zelda might look like.
Wat vaag; CPU, GPU?
En 50% is niet veel voor zes jaar...
pi_98150360
50% is niet echt next-gen te noemen, en het is een pluspunt wat meteen weg is zodra er een nieuwe console van Microsoft zou komen, dan zit je weer met een console die niet mee kan komen, a-la de Wii.

Was leuker geweest als Nintendo met een console kwam die echt een stuk verder was, en niet 1 die het weer vooral van een gimmick, Mario en Zelda moet hebben.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:40:17 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_98150648
Als, als als. Er gaat geen nieuwe console komen, want Microsoft maakt pas sinds kort winst op zijn xbox. Als ze nu "echt" next-gen willen uitbrengen, dan kost dat apparaat weer 400 euro terwijl ze er verlies op maken. Dat is hoogstwaarschijnlijk de reden waarom hij "maar" 50% krachtiger is: om het apparaat uberhaupt nog te kunnen verkopen. We gaan een tijdlang geen "echte" next-gen meer krijgen, het hele business model klopt niet en MS en Sony hebben er dan ook stevig voor op hun kloten gekregen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:44:40 #261
335564 w0nderboi
20-9-5-20-5-14
pi_98150771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef Canillas het volgende:
50% is niet echt next-gen te noemen, en het is een pluspunt wat meteen weg is zodra er een nieuwe console van Microsoft zou komen, dan zit je weer met een console die niet mee kan komen, a-la de Wii.

Was leuker geweest als Nintendo met een console kwam die echt een stuk verder was, en niet 1 die het weer vooral van een gimmick, Mario en Zelda moet hebben.
Maar daar staat tegenover dat we helemaal niet weten wat MS en Sony gaan doen. Misschien brengen die wel een systeem uit dat ook niet veel verder gaat op grafisch gebied maar verder op betere online en multimedia gebeid.

Want grafisch hebben we op het moment helemaal niks te klagen en is er ook nog helemaal geen nood om "next-gen" te gaan. Integendeel zelfs zoals hierboven al is gezegd er wordt pas net winst gemaakt en de markt is nu(en binnen een paar jaar) ook zeker niet sterk genoeg om 3 nieuwe systemen op de markt te hebben.
-- Schrijf ook mee!
pi_98153902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef w0nderboi het volgende:
is er ook nog helemaal geen nood om "next-gen" te gaan
Is er dan ooit echt nood geweest om next-gen te gaan?

Er wordt next-gen gegaan omdat het kan, niet omdat het nodig is, en als er next-gen gegaan wordt is er meestal een bepaalde ''wow'' factor, terwijl bij de Wii U er voor een ''hey die controller kan iets leuks'' factor is.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:53:37 #263
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_98154876
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:21 schreef Aether het volgende:

[..]

Wat vaag; CPU, GPU?
En 50% is niet veel voor zes jaar...
Van Wii naar Wii U is een gigantische, next-gen sprong. Vergeleken met X360/PS3 is dat nauwelijks het geval. Dat was ook wel te verwachten, maar ik had op meer gehoopt.

Wat mij grote zorgen baart is niet dat de graphics niet voor mij of voor gamers genoeg zal zijn, maar voor ontwikkelaars. De kans is namelijk dat de Wii U in een Wii situatie terecht komt.

Maar een herhaling van de Wii zal het niet worden. Toen de Wii lanceerde was de X360 al een jaar uit en kwam de PS3 ook net uit. Als de Wii U lanceert is het de krachtigste console op de markt, misschien wel voor bijna twee jaar. Volledig anders dus. Ik ben heeeeeel benieuwd hoe de markt zal reageren in 2013, 2014. :D
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:06:02 #264
335564 w0nderboi
20-9-5-20-5-14
pi_98155308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

Is er dan ooit echt nood geweest om next-gen te gaan?

Er wordt next-gen gegaan omdat het kan, niet omdat het nodig is, en als er next-gen gegaan wordt is er meestal een bepaalde ''wow'' factor, terwijl bij de Wii U er voor een ''hey die controller kan iets leuks'' factor is.
Dat is ook zo maar we kunnen nog steeds verder op deze generatie dus is er geen "nood" er kan nog genoeg gedaan worden op de huidige hardware en ik denk ook niet dat de nieuwe "next-gen" een gigantische wow factor zal hebben als deze binnen 2 jaar aangekondigd zou worden.

Grafisch wordt het dan alleen maar wat strakker en betere physics maar een super grote sprong? die zit er nog een tijdje niet in imo.
-- Schrijf ook mee!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:32:59 #265
8369 speknek
Another day another slay
pi_98156201
quote:
Goichi "Suda51" Suda has given a strong indication that No More Heroes 3 will be a Wii U game.

In an interview with Destructoid, Suda was reminded he had once said NMH3 would come to the next Nintendo console.

"Of course, yeah," replied Suda with an awkward laugh and dawning look of recognition.

With a nod from his PR aide he continued: "I promise to not break your heart."

"However, I was at the Nintendo booth yesterday and today, and I actually had a chance to take the Wii U into my own hands. And as soon as I grabbed it things started swirling in my head."

"I don't know if it's going to be one male character," he teased, suggesting another hero besides Travis Touchdown.

"It seems like maybe there's a possibility that I may come up with some ideas.

"I'll leave it at that for now," he concluded, "we'll see what happens. Of course I can't reveal who that guy is in my head."

In March this year, Suda revealed that he wanted to make a third No More Heroes game. He added the caveat that "it won't happen soon".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98158252
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:06 schreef w0nderboi het volgende:

[..]

Dat is ook zo maar we kunnen nog steeds verder op deze generatie dus is er geen "nood" er kan nog genoeg gedaan worden op de huidige hardware en ik denk ook niet dat de nieuwe "next-gen" een gigantische wow factor zal hebben als deze binnen 2 jaar aangekondigd zou worden.

Grafisch wordt het dan alleen maar wat strakker en betere physics maar een super grote sprong? die zit er nog een tijdje niet in imo.
True, maar waarom deze nieuwe Nintendo console dan? Het principe van de controller kunnen Sony en Microsoft overnemen en dan zou een Mario Hd en Zelda Hd de reden zijn om em te kopen, vandaar dat ik graag een console met meer pluspunten had gezien, vooral duidelijk veel krachtiger en daarmee meer toekomst gericht, nu lijkt er niet echt een reden te zijn om over te stappen of em erbij te nemen. Het controller idee is een leuk concept met de console zelf is niet echt een stap vooruit.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:48:48 #267
335564 w0nderboi
20-9-5-20-5-14
pi_98159274
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef Canillas het volgende:

[..]

True, maar waarom deze nieuwe Nintendo console dan? knip...
Het is ook niet echt een goede tijd om met een nieuwe console uit te komen in deze markt. Maar Nintendo staat/stond financieel gewoon goed nu dus kunnen ze de "gok" wagen om de generatie kloof die er is tussen de wii en 360/ps3 is. Of dathet dus gaat lukken is nog maar de vraag.

Ik hoop zelf ook echt dat hij future proof wordt omdat ik er erg veel interesse in heb (heb zelf de Wii overgeslagen). Maar goed we zien het vanzelf en er is niet veel bekend over de specs dus wie weet wat er nog aan veranderd wordt.
-- Schrijf ook mee!
pi_98175564
quote:
Draadloze bereik Wii U-controller waarschijnlijk beperkt tot één kamer

“I clarified: Can we use the Wii U controller to run a game even if we’ve stepped away from the TV?
“The thought is you’ll be playing in the same room that the base console is in,” he said.”

Fragment uit een interview dat Kotaku’s Stephen Totilo had met Nintendo’s Katsuya Eguchi. Dus het draadloze bereik van de Wii U-controller is niet zo groot als je misschien dacht. Nintendo presenteerde het apparaat vorige week als een manier om te blijven gamen terwijl iemand anders in huis de televisie gebruikt om een sportwedstrijd te kijken. Dat kan nog steeds, maar het gamen moet dan wel gebeuren in dezelfde kamer als de Wii U. Kinderen die de controller meenemen naar hun eigen kamer hebben waarschijnlijk pech. (En Stephen Totilo ziet zijn droom om verder te gamen op het toilet in rook opgaan).

Misschien verzinnen third party bedrijven een manier om het signaal te versterken? Een serie strategisch geplaatste ontvangers om verder bij de televisie vandaan te komen? Ik denk echt dat Nintendo hier kansen laat liggen. Wie wil er nou draadloos gamen als er in dezelfde kamer ook een televisie staat? Met het geluid uit, want anders heeft je televisiekijkende huisgenoot daar weer last van. Het is maar goed dat Nintendo ook nog andere toepassingen heeft bedacht voor de extra grote controller. (Zoals een DS-achtig touchscreen met aanvullende informatie, menuschermen en plattegronden).
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:18:20 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_98178997
Even later hebben ze gezegd dat het ook wel in andere kamers kan, maar dat het afhangt van hoe dik je muren zijn en dat ze het dus verder niet gaan promoten. Het zal geen heel sterk signaal zijn. Er zit overigens wel een audio jack in voor een koptelefoon.
pi_98179668
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
Even later hebben ze gezegd dat het ook wel in andere kamers kan, maar dat het afhangt van hoe dik je muren zijn en dat ze het dus verder niet gaan promoten. Het zal geen heel sterk signaal zijn. Er zit overigens wel een audio jack in voor een koptelefoon.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de hoeveelheid data die er verzonden wordt, en dat het geen schokken zal opleveren tijdens het gamen. Bij het gamen moet het actie>reactie>stream gedeelte gewoon altijd goed werken. Met andere woorden, vertraging tijdens het gamen moet zoveel mogelijk worden voorkomen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 15 juni 2011 @ 02:29:31 #271
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_98188623
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:47:40 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98231495
Tof dat alle nintenboys hun favoriete console verdedigen op het dvd/bluray punt, maar de argumenten erbij ook echt...

-de keuze maakt de WiiU goedkoper.
Ja, voor Nintendo, en die licentie kunnen ze wel lijen hoor. Jij betaalt uiteindelijk hetzelfde. Bovendien kosten de componenten, 150% van de ps360, helemaal geen kut in vergelijking.
-ik heb al een blu-ray speler
Ik ook, maar vooral omdat de 360 herrie maakt en mijn buren ook wel eens zonder het volume op 80% willen zitten. Daarnaast had de 360 geen blu, dus dat scheelt ook weer.
-ik wil niet NOG een apparaat met dvd ondersteuning hebben
Maar wel een apparaat wat schijfjes slikt, een stroomvoorziening nodig heeft en een hdmipoort wil. Dan kan dat apparaat, mits stil genoeg, oom prima aan de slag als mediastreamer en dvdspeler voor de vaste content. Bovendien is de WiiU niet het probleem, maar je aantal apparaten dat jij kennelijk naast elkaar nodig acht om een film te kijken, een spel te spelen en om muziek te luisteren.

Ik zou gewoon een semi-stil apparat willen dat zowel games leuk aanbiedt als mijn media zonder teveel gedoe kan weergeven. De 360 is daar gewoon niet geschikt voor, de ps3 al veel beter, en de WiiU pist buiten de boot. Blu-ondersteuning op de ps3 heeft tevens gezorgd voor marktpenetratie en de toenemende betaalbaarheid van het medium.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:55:25 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_98231923
Ik vind geen blu-ray ondersteuning wel echt een gemis.

Aan de andere kant, ik stream tegenwoordig al alles.
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:39:27 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98233893
Zou ik ook doen als ik een fatsoenlijke mediaplayer had, maar die is er dus nog niet...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_98235560
quote:
Ik trek die rechterboy zo slecht dat ik dit niet kan kijken :')
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')