Thanks. Vind ik die DMZ instelling op mijn PS3 of in mijn router-menu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:17 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Met een DMZ heb je feitelijk alle poorten openstaan voor je PS3. Dit os niet onveilig aangezien ongebruike poorten op nonactief staan.
Dit gaat geheel via je router zelf, moet ergens tussen de opties staan. Daarnaast moeten je IP inderdaad ook statisch zijn anders is het zinloosquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. Vind ik die DMZ instelling op mijn PS3 of in mijn router-menu?
Mijn PS3 is trouwens niet statisch volgens mij, maar ik heb zojuist wel mijn 360 statisch gemaakt zodat die geforwarde poorten goed blijven staan, dus dan zou het voor de PS3 ook wel moeten lukken.
Ik kijk er morgen nog even naar, want moet ook een nieuwe PC installeren en dan probeer ik meteen dat hele media-center enzo te regelen.
Thanks, zal het morgen waarschijnlijk even bekijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit gaat geheel via je router zelf, moet ergens tussen de opties staan. Daarnaast moeten je IP inderdaad ook statisch zijn anders is het zinloos.
Zeker wetenquote:
Uit het niets? Dat is wel heel ongelukkigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:38 schreef Fallen het volgende:
Net klaar met inFamous downloaden en nog wat meuk, houdt mijn PS3 er mee op.
@#%@#^@^!!!
Welcome back!
Ik zit nu vlak voor de laatste missie. De tijd geeft aan 24 uur ofzo, maar qua echte gameplay vond ik het best kort. Veel van de tijd zit toch in CGI-filmpjes en rondlopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:27 schreef Stuurver het volgende:
Yi-Long, hoe lang deed jij erover om Yakuza 4 uit te spelen?
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
24u, 13% completion, en dan nog klagen dat het einde er te snel is...
Maar wat wil je dan? 40u? 60u? Dan moet je games als Fallout en Final Fantasy gaan spelenquote:
Dan maak je het toch moeilijker voor jezelf door niet op dat muurtje te gaan staan? Je hoeft namelijk geen gebruik te maken van een foutje in het spelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik moet nu bij Infamous 2 tegen zo'n Hive Lord knokken, het is echt te simpel. Ik sta op een muurtje al een kwartier op R1 te rammen, hij kan me niet eens raken en zijn kindertjes hak ik zo kapot.
Het is of om 'm heen rennen een half uur lang op r1 drukken of gewoon op dat muurtje staan en een half uur r1 drukken. Elke blast haalt maar 1/250ste van zijn leven eraf. En the beast is al halverwege richting New Marrais.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan maak je het toch moeilijker voor jezelf door niet op dat muurtje te gaan staan? Je hoeft namelijk geen gebruik te maken van een foutje in het spel
Ik vind die sidemissions en alle andere sidequests echt niks aan dus denk dat ik ook wel snel klaar zal zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zit nu vlak voor de laatste missie. De tijd geeft aan 24 uur ofzo, maar qua echte gameplay vond ik het best kort. Veel van de tijd zit toch in CGI-filmpjes en rondlopen.
Ik vond het wel jammer en ook verrassend dat het einde er nu al zo snel is, want er staat dat ik pas op iets van 12-13% completion ofzo zit. Maar blijkbaar is het straks allemaal verzamel gedoe en grinden en side-missions enzo.
Vind het wel een leuke game, en het gevechtsysteem enzo vind ik ook wel tof gedaan, maar ben wel blij dat ik nooit overwogen heb om er full-price voor te betalen. 20 euro is een mooie prijs.
Ja...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Uit het niets? Dat is wel heel ongelukkig.
Heeft Infamous 2 een tijdslimiet? en een half uur voor een boss fight? wat voor moeilijkheidsgraad speel je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:23 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Het is of om 'm heen rennen een half uur lang op r1 drukken of gewoon op dat muurtje staan en een half uur r1 drukken. Elke blast haalt maar 1/250ste van zijn leven eraf. En the beast is al halverwege richting New Marrais.
Vast wel een tijdslimiet is want steeds na een paar missies zegt ie: "The Beast is ..... miles away from New Marais" Ja ben al misschien langer dan een half uur bezig. Ik steek ff een peukie op want het duurt zo lang. Geen idee welke moeilijkheidsgraad, denk het moeilijkste want ik ben doorgegaan met mijn goede karma van Infamous 1.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Heeft Infamous 2 een tijdslimiet? en een half uur voor een boss fight? wat voor moeilijkheidsgraad speel je?
Het is ook veel te simpel, vooral met R1 + driehoek, kun je zo'n raket schieten.. overpowered as fuck.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik moet nu bij Infamous 2 tegen zo'n Hive Lord knokken, het is echt te simpel. Ik sta op een muurtje al een kwartier op R1 te rammen, hij kan me niet eens raken en zijn kindertjes hak ik zo kapot.
GOTYquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik word nu al 3x in 1 week geconfronteerd met Portal 2... als aanrader,
Ik ken 't helemaal niet. Is dat iets?
Welnee, ik vond games als Batman AA en Assassin's Creed 2 GOTY meer dan prima en ook met een goede lengte.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? 40u? 60u? Dan moet je games als Fallout en Final Fantasy gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |