Krabbel maar terug kleine man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit mijn topic, dan hoef je niks nutteloos te typen en hoef je niks raars te lezen.
Ik heb werkelijk waar geen emoties voor die gast. Als hij dood of levend is dat maakt me werkelijk waar niks uit. Maar als hij in mijn topic komt dan bied hij zichzelf aan om gemolesteerd te worden.quote:
Jij lijkt anders wel wat op Snooki.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef maartena het volgende:
Jersey Shore.... het Oh-Oh-Cherso van de VS.
Volksvermaak voor mensen met een net zo lage intelligentie als Snooki.
Heb je nou gewoon nog nooit door gehad dat ik je gewoon keihard loop te trollen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen emoties voor die gast. Als hij dood of levend is dat maakt me werkelijk waar niks uit. Maar als hij in mijn topic komt dan bied hij zichzelf aan om gemolesteerd te worden.
Ja ja,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon nog nooit door gehad dat ik je gewoon keihard loop te trollen?
Deze man, zinkt per seconde een meter of 5 in de stront. Wat een mannentjen, gekke man deze man.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ja ja,Nu beweren dat je trollt, eigenlijk altijd beweer je dat als je spreekwoordelijk geslacht wordt, jij faalt gewoon hard.
In Amerika bijna volgens mij.quote:
Iemand een 'aspergermongooltje' noemen en dan beweren dan je 'm 'slacht'.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ja ja,Nu beweren dat je trollt, eigenlijk altijd beweer je dat als je spreekwoordelijk geslacht wordt, jij faalt gewoon hard.
Grappig zeg, dus als je asperger bent en je bent sociaal gehandicapt dan mag je al als troll beschouwt worden?quote:
Mooi, gelijk downloaden wanneer de afleveringen te zien zijn. Heb trouwens seizoen 3 niet gezien, alleen 1 en 2.quote:
En jij! Wat ben je voor een derderangs kut apendix aanhangsel van porsche1, kruip lekker terug in zijn darmen waaruit je vandaan komt, stuk stront dat je bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Iemand een 'aspergermongooltje' noemen en dan beweren dan je 'm 'slacht'.
[ afbeelding ]
Deze man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Grappig zeg, dus als je asperger bent en je bent sociaal gehandicapt dan mag je al als troll beschouwt worden?Grappig hoe snel mensen zich op internet al troll mogen noemen, hoe slecht ze ook mogen wezen.
Asperger bent? Asperger is een syndroom c.q. aandoening. Dat heb je dus, dat ben je niet. En je laat eens te meer merken dat je eigenlijk geen idee hebt wat het inhoudt als je Asperger hebt, want de dingen die jij zegt raken kant noch wal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Grappig zeg, dus als je asperger bent en je bent sociaal gehandicapt dan mag je al als troll beschouwt worden?Grappig hoe snel mensen zich op internet al troll mogen noemen, hoe slecht ze ook mogen wezen.
Appendix is dus met dubbel P. Geeft niet verder. Asperger is tevens met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
En jij! Wat ben je voor een derderangs kut apendix aanhangsel van porsche1, kruip lekker terug in zijn darmen waaruit je vandaan komt, stuk stront dat je bent.
AHAHAA lulz
EN FYI ik noem hem aspergermongooltje omdat hij asperger heeft en een mongool is. Als dat niet duidelijk is, dan kan je beter uit mijn topic verdwijnen.![]()
Gefeliciteerd met je asperger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Asperger bent? Asperger is een syndroom c.q. aandoening. Dat heb je dus, dat ben je niet. En je laat eens te meer merken dat je eigenlijk geen idee hebt wat het inhoudt als je Asperger hebt, want de dingen die jij zegt raken kant noch wal.
Oh en een appendix is - in de context waarin jij het woord gebruikt - altijd een aanhangsel, dat is dus een pleonasme.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Appendix is dus met dubbel P. Geeft niet verder. Asperger is tevens met een hoofdletter.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh en een appendix is - in de context waarin jij het woord gebruikt - altijd een aanhangsel, dat is dus een tautologie.
Deze man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Om het extra te benadrukken. Zelfde met het gebruik van "asperger zijn" in plaats van hebben. Maar als ik alleen aanhangsel had gebruikt hadden jullie het niet gesnapt, want aanhangsel kan dan meerdere dingen betekenen.
Je fouten proberen te verbloemen door te zeggen dat anderen het 'anders niet begrijpen' is een ontzettend zwaktebod.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Om het extra te benadrukken. Zelfde met het gebruik van "asperger zijn" in plaats van hebben. Maar als ik alleen aanhangsel had gebruikt hadden jullie het niet gesnapt, want aanhangsel kan dan meerdere dingen betekenen.
Deze man is baas!quote:
Hey, als jij je aangesproken voelt omdat je asperger hebt ga dan lekker in Lifestyle een topic maken en daarover janken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je fouten proberen te verbloemen door te zeggen dat anderen het 'anders niet begrijpen' is een ontzettend zwaktebod.
Faal van de bovenste plank.quote:
Keselo is baas.quote:
O, mag ik je nog een vraag stellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |