Waarom? Was je in Italië?quote:
MVPquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef Levolution het volgende:
Ronnie![]()
Opgeblazen, karakterloze eikel. Kan niet tippen aan MVP.
quote:
2 jongentjes die mijn ijzeren vuist via internet hebben geproefd vinden het ook nodig om gehoord te worden.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
[..]
2 jongentjes die mijn ijzeren vuist via internet hebben geproefd vinden het ook nodig om gehoord te worden.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
[..]
2 jongentjes die mijn ijzeren vuist via internet hebben geproefd vinden het ook nodig om gehoord te worden.
Jammer dat je niet meer gebanned bent, want in de tussentijd had je toch mooi nieuwe comments kunnen bedenken, helaas is dat te moeilijk voor jou!quote:
Wow, deze man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:08 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meer gebanned bent, want in de tussentijd had je toch mooi nieuwe comments kunnen bedenken, helaas is dat te moeilijk voor jou!
Waarom een Nederlandse vertaling gebruiken als het Internationaal beter is om de gebruikelijke schrijfwijze en uitspraak te gebruiken?quote:
Omdat we verdomme in Nederland leven pauper.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:12 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Waarom een Nederlandse vertaling gebruiken als het Internationaal beter is om de gebruikelijke schrijfwijze en uitspraak te gebruiken?
Jammer dat bij jouw ban niet een dwangbuis inbegrepen zat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat we verdomme in Nederland leven pauper.
Anders ga je maar weer terug naar Polen.
Whaha, goede grap. xD Ik moet ook lache om me eige grappequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jammer dat bij jouw ban niet een dwangbuis inbegrepen zat.
Edit: hahaha kijk die kk's jong!![]()
Zielig is je moeder dat zij jou ter wereld heeft gebracht, wat een medelijden moeten mensen in jullie omgeving met haar hebben zeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whaha, goede grap. xD Ik moet ook lache om me eige grappe
En zielig, dat je gelijk gaat schelden met kk kkskkltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |