En waar ga je dan heen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef Schalks. het volgende:
Boeiend, ik ben tegen die tijd toch al lang het land uit.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
En waar ga je dan heen?Jammer dat het land zo kapot wordt gemaakt. Ik vind het nu net zo fijn hier...
Dit dus. Kutland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef Schalks. het volgende:
Boeiend, ik ben tegen die tijd toch al lang het land uit.
Nou waar gaan jullie dan heen? Pakistan? Jammer dat Nederland een beetje kapot wordt gemaakt, want dit is toch wel mijn land.quote:
Zo'n 1000 euro per maand, als ze dat 25 jaar doen zijn ze zelfs bijna kostendekkend...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef Appelknaller het volgende:
Oudere mensen meer zorgpremie laten betalen zodat jongeren minder hoeven te betalen, dat zal die babyboomers leren.
Jajoh, waarom niet gewoon de leeftijd verhogen tot 79 jaar in 2045? Het probleem is dat wij harder moeten werken en daarvoor minder terugkrijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Internepper het volgende:
Ik snap het probleem niet? Gewoon werken tot je 67e, en als je dit niet bevalt doe je dat niet.
Grapjas.. welk pensioenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef SomePerson het volgende:
Als wij met pensioen gaan zijn we vast al 75
USA?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef UnitedStates het volgende:
Ben blij dat ik hier over een paar jaar weg ben.
Lekkere goedkope huizen daar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Zijn nog een paar andere factoren die meespelen maar zelf wil ik in ieder geval wel.
Groot voordeel inderdaadquote:
Weer zo een type dat zegt naar de states te gaan verhuizenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Groot voordeel inderdaad![]()
Heb wel al een aantal dingen doorgekeken maar moet me er even goed in gaan verdiepen. Ik heb genoeg tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |