Dus je hebt 0,85 promille geblazen, je rijbewijs is 4 uur ingevorderd (door de politie), je moet de curusus doen en gaat nooooooit meer met een slok op achter het stuur zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef yesoke het volgende:
en hoop dat jullie me kunnen helpen het zit als volg:ik ben gecontroleerd tijdens een algemene alcoholcontrole , bij de blaastest bleek dat ik teveel gedronken had maar gelukkig NET niet teveel dat me rijbewijs werd ingenomen(wel 4 uur rijontzegging)
Het rijbewijs van de beginnende bestuurder moet al worden ingevorderd als meer dan 350 ugl. (0,8 promille) wordt geblazen.
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:35 schreef yesoke het volgende:
of interpiteer(zoiets haha) ik het allemaal verkeerd?
Lezen is lastig. Ik weet dat het nederlands in de OP niet echt geweldig is. Maar dát staat er niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:40 schreef bas-beest het volgende:
Je hebt dus bezopen achter het stuur gezeten en zoekt nu een uitweg op technische gronden?
Kneus.
Nee, een rijontzegging is iets anders dan een invordering rijbewijs.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Je antwoord staat al in de OP:
[..]
Dus je hebt 0,85 promille geblazen, je rijbewijs is 4 uur ingevorderd (door de politie), je moet de curusus doen en gaat nooooooit meer met een slok op achter het stuur zitten.
te weinig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:52 schreef capricia het volgende:
Wat kost zo'n geintje nou bij elkaar, TS?
vier glazen mn reet. Vier glazen als je ze allemaal in 1x opdrinkt, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef yesoke het volgende:
Ferrare tape.. dat bedoel ik inderdaad! dus ik denk nu dat ik dus onder de 0.8 geblazen heb en de cursus onterecht is.. daar gaat het mij om. want als het wel boven de 0.8 was was ik hem kwijt geweest en dat was ik niet vandaar.. en iedereen nogmaals: JA HET IS DOM EN HEB ER HEEEL GOED VAN GELEERD! maar voordat jullie denken dat ik straalbezopen was. 0.8 is 4 glaasjes! (teveel dus voor beginnend) maar dus niet dronken!
nee 0.805 dus afgerond 0.81 maaar elke drankje is achteraf teveelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Je antwoord staat al in de OP:
[..]
Dus je hebt 0,85 promille geblazen, je rijbewijs is 4 uur ingevorderd (door de politie), je moet de curusus doen en gaat nooooooit meer met een slok op achter het stuur zitten.
voor 0,8? Klopt wel hoor, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
vier glazen mn reet. Vier glazen als je ze allemaal in 1x opdrinkt, ja.... overigens vind ik dat je niet eens moet rijden, al heb je maar 1 glas op.
neee dat ontken ik ook niet, maar volgens de statistieken is 1 glas 0.2 promillie dus tja dan zal 0.8 net ietsje meer zijn.. en 1 glas heeft 2.5 uur nodig om uit je bloed te gaan. dus stel ik heb 5 glazen op (was het geval!) in 3 uur tijd was het.. dan blaas je dus die 0.8 snap je.. maaaaarrrr nogmaals pleasee geen commetaar op nie drinken achter het stuur enzo.. jullie hebben gelijk! iedereen maakt fouten en heb er ook van geleerd! zal het nooit meer doen. heb niet voor niks boete en cursus meteen betaalt. mja tot ik hier achter kwam ik wil gewoon gerechtigheidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
vier glazen mn reet. Vier glazen als je ze allemaal in 1x opdrinkt, ja.... overigens vind ik dat je niet eens moet rijden, al heb je maar 1 glas op.
ja was echt me eerste x en de laatste(had pas 4 weken me rijbewijs!!!) maar, ze hebben in hun systeem vast staan dat me rijbewijs niet is ingenomen? en dan moeten ze dus snappen dat ik onder de 0.8 promille geblazen heb lijk mij.. dus ik dacht dat ik dat eventueel als ''bewijs'' zou kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Heb ik al gezegd dat je dom bent om met alcohol achter het stuur te stappen? Nee? Ok dan doe ik het niet
Goed te lezen dat je je lesje geleerd hebt en blijkbaar is er iets niet goed gegaan bij de afhandeling van jouw zaak. Of je rijbewijs had ingevorderd moeten worden ( het was immers nu slechts een rijontzegging ) of het PV is niet goed ingevuld door een tikfout oid.
Ik ben wel bang dat je er niet onderuit komt om die cursus te gaan volgen, omdat de "bewijzen" tegen je spreken. Wat natuurlijk ook van belang was, was het écht je eerste keer met drank op?
Volgens je OP had je 0,805 geblazen en zit je dus boven de grens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef yesoke het volgende:
Ferrare tape.. dat bedoel ik inderdaad! dus ik denk nu dat ik dus onder de 0.8 geblazen heb en de cursus onterecht is.. daar gaat het mij om. want als het wel boven de 0.8 was was ik hem kwijt geweest en dat was ik niet vandaar.. en iedereen nogmaals: JA HET IS DOM EN HEB ER HEEEL GOED VAN GELEERD! maar voordat jullie denken dat ik straalbezopen was. 0.8 is 4 glaasjes! (teveel dus voor beginnend) maar dus niet dronken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |