Doe je gulp dicht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb ook kruistocht in m'n spijkerbroek.
Een film kijken tijdens de les wel, maar ik moet het in mn vrije tijd doen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef Pharkus het volgende:
Film kijken is toch leuker dan les krijgen?
kijk em met een chimiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Een film kijken tijdens de les wel, maar ik moet het in mn vrije tijd doen..
Valt tegen Nikmans, zit wel 1 lekker wijf in. Heb 10x op haar afgetrokken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef Nikmans het volgende:
Maar wat is het probleem nou eigenlijkDie film duurt hooguit twee uur en volgens mij is ie best leuk
iedere werkdagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
post je weer net boven mij. Spoor jij wel
Alleen maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:50 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik ga nu die film kijken. Hopelijk zit er een lekker wijf in :p
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef Levolution het volgende:
Schrijf een recensie van hoog niveau over een niet nader te noemen klassieke maatschappijkritische film uit de jaren 60/70, als een docent zich daartegen zou verzetten is hij cultuurbarbaar.
quote:
Ja dan had je maar een goede Koran school moeten kiezen, dan had je vast die film niet te moeten bekijken:):)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:29 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Voor school moet ik Kruistocht in spijkerbroek kijken. Kinderfilm.School is dwangarbeid
Luie hond:) leren kreng:)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Een film kijken tijdens de les wel, maar ik moet het in mn vrije tijd doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |