Gast, hoe scheer jij je?! :squote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef isildur1 het volgende:
maar het kan me zomaar overkomen met scheren, tondeuse, vuur enz.
Blijkbaar is dit TS.quote:
Haar op je hoofdhuid groeit +- 0,3mm/dag. Dus wil je ze terughebben dan begin je ze na een weekje alweer te zienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt ze tekenen, laten tatoeëren en inderdaad ook laten implanteren.
Geen idee eigenlijk of en hoe snel ze teruggroeien.
Epilerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef trovey het volgende:
Als je niet als een gek heb zitten epileren (en zo de haarzakjes heb zitten te beschadigen) groeien ze gewoon terug. Bij afscheren, verschroeien en zelfs haarverlies door bestraling voor kanker komen ze vanzelf terug.
Met een scheermes maar er hoeft maar iemand tegen me aan te stoten...quote:
Weet je dat zeker? De mijne hoef ik nooit bij te knippen die vallen gwn uit na een tijdje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef MetalMaid het volgende:
Je kunt ze implanteren ja, maar het duurt echt maanden voordat het terug groeit.
Het is mij nooit overkomen, gelukkig.
Ik ben een manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wenkbrauwen groeien vanzelf terug. verder kun je ze tijdelijk bijtekenen heb je van die speciale make-up voor
Ik geef alleen maar een situatie aan waarin het mogelijk is dat ze niet meer teruggroeienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef isildur1 het volgende:
[
Epileren? Ik ben een man he
Dat vrouwen hun gezicht op die manier verminken is al erg genoeg. Verschrikkelijk om te zien. Het ergste voorbeeld is Bibi
[..]
Ik ben een man
Beter bijtekenen,.. dan helemaal niks toch..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Haar op je hoofdhuid groeit +- 0,3mm/dag. Dus wil je ze terughebben dan begin je ze na een weekje alweer te zien
[..]
Epileren? Ik ben een man he
Dat vrouwen hun gezicht op die manier verminken is al erg genoeg. Verschrikkelijk om te zien. Het ergste voorbeeld is Bibi
[..]
Met een scheermes maar er hoeft maar iemand tegen me aan te stoten...![]()
[..]
Weet je dat zeker? De mijne hoef ik nooit bij te knippen die vallen gwn uit na een tijdje.
[..]
Ik ben een man
Het is niet bij jou het geval, maar toch maak je je er druk om?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef isildur1 het volgende:
Waar moet je dan in godsnaam naartoe gaan? Niet dat dit bij mij het geval is maar het kan me zomaar overkomen met scheren, tondeuse, vuur enz.
Kun je die dingen laten implanteren? En hoe lang duurt het voordat ze terug gegroeid zijn?
Is het ooit iemand overkomen hier op Fok? :p
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef aloe_vera het volgende:
Mijn vriend epileert wel zijn wenkbrauwen. Anders heeft ie net zo'n monobrauw als Bert. Dat zou nog veel gekker zijn.....
[ afbeelding ]
Welnee ik heb het nu over doomscenario's.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het is niet bij jou het geval, maar toch maak je je er druk om?
Je moet mijn inziens wel heel erg dom zijn, om op die plek door eigen toedoen je haren te verlien d.m.v. scheren, verbranden of iets dergelijks. Is er iets mis met je hand-oog coördinatie?
Hoe lang het voordat ze terug waren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef linpunt het volgende:
Ik heb toen ik klein was een keer per ongeluk mijn wenkbrauwe eraf gebschoren.. maar alles zit er weer aan, dus komt goed
Ik kan het me niet meer goed herrineren maar ik sta nergens op een schoolfoto zonder wenkbrauw terwijl ik wel foto's heb van kleine linpunt met 1 wenkbrauw..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:47 schreef isildur1 het volgende:
[..]heb je pics soms van alleen zijn wenkbrauwen? Ik ken niemand die dat heeft laten doen.
[..]
Welnee ik heb het nu over doomscenario's.
[..]
Hoe lang het voordat ze terug waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |