Doe je paardrijden? ik heb vriendin gehad die had heel vaak spierpijn en pijn in haar vagina tijdens en na het seksen. Ik denk dat het toch echt spierpijn zal zijn, je gebruikt bij seks andere spieren die je normaal bij sport nooit gebruikt. Ik fitness zelf 4 keer in de week kracht en soms heb ik nog last van kuitspieren, ookal train ik die heel veelquote:
Die heeft waarschijnlijk een te stugge bekkenbodem gehad, zal leuk voor haar worden als ze daar nooit wat aan doet en ooit aan kinderen begintquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Doe je paardrijden? ik heb vriendin gehad die had heel vaak spierpijn en pijn in haar vagina tijdens en na het seksen. Ik denk dat het toch echt spierpijn zal zijn, je gebruikt bij seks andere spieren die je normaal bij sport nooit gebruikt. Ik fitness zelf 4 keer in de week kracht en soms heb ik nog last van kuitspieren, ookal train ik die heel veel
"want je vagina past zich naar mijn weten een beetje aan"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb dat ook. Je moet dan gewoon even rustig verder gaan en ontspannen. Het helpt ook als je al een tijd bezig bent, dan kun je meer hebben want je vagina past zich naar mijn weten een beetje aan.
Wat is daar dan grappig aan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef _Fonz het volgende:
[..]
"want je vagina past zich naar mijn weten een beetje aan"
ik moest lachen.
Aan het eind van haar kutje (diep), en dan iets omhoog/omlaag, afhankelijk van hoe ze ligt. Als je net zoals ik goed geschapen bent en/of diep stoot met een bepaalde hoek, kom je ertegenaan. Mijn vriendin krijgt dan ook kramp en steken en is het echt even timeout voor een tijdje. Soort van ongesteldheidskrampen. Kan met alle standjes voorkomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
@Panzermaus waar zit dat ding? Heb ook wel is dat ik niet verder kan als ik bovenop bezig ben
Dan ben ik blij dat ik net boven het gemiddelde zitquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aan het eind van haar kutje (diep), en dan iets omhoog/omlaag, afhankelijk van hoe ze ligt. Als je net zoals ik goed geschapen bent en/of diep stoot met een bepaalde hoek, kom je ertegenaan. Mijn vriendin krijgt dan ook kramp en steken en is het echt even timeout voor een tijdje. Soort van ongesteldheidskrampen. Kan met alle standjes voorkomen.
Lijkt me dat dit het is, snap ook niet waarom andere mensen met al die andere dingen komen.
Het gaat om het "naar mijn weten". Hoezo naar mijn weten. Jij bent een vrouw, dat MOET je weten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is daar dan grappig aan?
Een vagina in rust is wat ingevouwen, bij opwinding strekt ze zich zeg maar een beetje uit.
Dat is waarom je als je niet heel erg opgewonden bent al de eerste stoten wat rustiger aan moet doen.
Ik weet dat ook, wist alleen niet goed hoe ik het moest formulerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:10 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Het gaat om het "naar mijn weten". Hoezo naar mijn weten. Jij bent een vrouw, dat MOET je weten.
Dit. Komt het meest voor bij doggystyle en de dame bovenop. Dan ga je gemakkelijker dieper dan in andere standjes, en dan kun je een stekende pijn krijgen daarquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
Te diep waarschijnlijk + bepaalde hoek, dan ramt hij je op je baarmoedermond. Dat kan erg pijnlijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |