abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97836683
soms als ik bepaalde standjes doet met mn vriend krijg ik hele erge kramp & moet ik ander standje gaan doen, omdat'k dan niet meer verder kan van de pijn.
weten jullie misschien hoe dat komt?
pi_97836735
Te gespannen.
pi_97836769
Wat meer sporten :)
pi_97836862
dat sporten zit wel goed hoor
pi_97836958
Waar krijg je de kramp precies dan ?
pi_97837143
in mn vagina, echt heel raar.
pi_97837388
:D ahhh kijk, daar helpt sporten niet echt voor
pi_97837500
Nee, idd..
maar wat dan wel?
pi_97838529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef naamlooosss het volgende:
Nee, idd..
maar wat dan wel?
Doe je paardrijden? ik heb vriendin gehad die had heel vaak spierpijn en pijn in haar vagina tijdens en na het seksen. Ik denk dat het toch echt spierpijn zal zijn, je gebruikt bij seks andere spieren die je normaal bij sport nooit gebruikt. Ik fitness zelf 4 keer in de week kracht en soms heb ik nog last van kuitspieren, ookal train ik die heel veel
pi_97838628
nee doe geen paardrijden.
pi_97838668
Wat voor sport? dan kan ik misschien inschatten welke spieren je gebruikt en wil je ook de standjes vermelden waar je pijn bij krijgt
pi_97838696
ga dan even op je rug liggen en anders ademhalen, rustiger.
pi_97838833
okee, dankjewel
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:40:00 #14
37769 erodome
Zweefteef
pi_97838860
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Doe je paardrijden? ik heb vriendin gehad die had heel vaak spierpijn en pijn in haar vagina tijdens en na het seksen. Ik denk dat het toch echt spierpijn zal zijn, je gebruikt bij seks andere spieren die je normaal bij sport nooit gebruikt. Ik fitness zelf 4 keer in de week kracht en soms heb ik nog last van kuitspieren, ookal train ik die heel veel
Die heeft waarschijnlijk een te stugge bekkenbodem gehad, zal leuk voor haar worden als ze daar nooit wat aan doet en ooit aan kinderen begint ;)

Met paardrijden beweeg je met je bekken en train je dus je bekkenbodem, nu is dat normaal geen probleem, maar als daar amper tot geen ontspanning tegenover staat kan dat een stugge bekkenbodem creeeren.

Misschien kan het de Ts helpen haar bekkenbodem te trainen, maar als het aanhoud zou ik een bezoekje aan de dokter zeker niet nalaten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_97849268
Ik heb dat ook. Je moet dan gewoon even rustig verder gaan en ontspannen. Het helpt ook als je al een tijd bezig bent, dan kun je meer hebben want je vagina past zich naar mijn weten een beetje aan.
pi_97861461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb dat ook. Je moet dan gewoon even rustig verder gaan en ontspannen. Het helpt ook als je al een tijd bezig bent, dan kun je meer hebben want je vagina past zich naar mijn weten een beetje aan.
"want je vagina past zich naar mijn weten een beetje aan"

ik moest lachen.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_97879126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef _Fonz het volgende:

[..]

"want je vagina past zich naar mijn weten een beetje aan"

ik moest lachen.
Wat is daar dan grappig aan?

Een vagina in rust is wat ingevouwen, bij opwinding strekt ze zich zeg maar een beetje uit.
Dat is waarom je als je niet heel erg opgewonden bent al de eerste stoten wat rustiger aan moet doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_97880272
Te diep waarschijnlijk + bepaalde hoek, dan ramt hij je op je baarmoedermond. Dat kan erg pijnlijk zijn.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:49:25 #19
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_97880694
Vaginisme?
pi_97881095
@Panzermaus waar zit dat ding? Heb ook wel is dat ik niet verder kan als ik bovenop bezig ben
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_97881302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
@Panzermaus waar zit dat ding? Heb ook wel is dat ik niet verder kan als ik bovenop bezig ben
Aan het eind van haar kutje (diep), en dan iets omhoog/omlaag, afhankelijk van hoe ze ligt. Als je net zoals ik goed geschapen bent en/of diep stoot met een bepaalde hoek, kom je ertegenaan. Mijn vriendin krijgt dan ook kramp en steken en is het echt even timeout voor een tijdje. Soort van ongesteldheidskrampen. Kan met alle standjes voorkomen.

Lijkt me dat dit het is, snap ook niet waarom andere mensen met al die andere dingen komen.
pi_97881483
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Aan het eind van haar kutje (diep), en dan iets omhoog/omlaag, afhankelijk van hoe ze ligt. Als je net zoals ik goed geschapen bent en/of diep stoot met een bepaalde hoek, kom je ertegenaan. Mijn vriendin krijgt dan ook kramp en steken en is het echt even timeout voor een tijdje. Soort van ongesteldheidskrampen. Kan met alle standjes voorkomen.

Lijkt me dat dit het is, snap ook niet waarom andere mensen met al die andere dingen komen.
Dan ben ik blij dat ik net boven het gemiddelde zit :P doe ik tenminste niemand pijn :$
pi_97893677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat is daar dan grappig aan?

Een vagina in rust is wat ingevouwen, bij opwinding strekt ze zich zeg maar een beetje uit.
Dat is waarom je als je niet heel erg opgewonden bent al de eerste stoten wat rustiger aan moet doen.
Het gaat om het "naar mijn weten". Hoezo naar mijn weten. Jij bent een vrouw, dat MOET je weten.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_97900580
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:10 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Het gaat om het "naar mijn weten". Hoezo naar mijn weten. Jij bent een vrouw, dat MOET je weten.
Ik weet dat ook, wist alleen niet goed hoe ik het moest formuleren :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:40:33 #25
347320 Velma
nerdy vamp
pi_97904114
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
Te diep waarschijnlijk + bepaalde hoek, dan ramt hij je op je baarmoedermond. Dat kan erg pijnlijk zijn.
Dit. Komt het meest voor bij doggystyle en de dame bovenop. Dan ga je gemakkelijker dieper dan in andere standjes, en dan kun je een stekende pijn krijgen daar :Y Voorzichtig opbouwen als je in standjes bezig bent waar je sneller deze pijn krijgt kan helpen.
I lost my glasses again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')