Het idee was wel dat het goedkoper zou zijn dan keukenpapier. Misschien moek maar naar een handige keukenrolhouder gaan kijken dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is gewoon in de winkel verkrijgbaar en navullingen ook. Zelf gebruik ik gewoon standaard keukenpapier...een stuk goedkoper dan dit soort systemen.
Heet tegenwoordig Plenty en is bij elke Blokker en AH te verkrijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is gewoon in de winkel verkrijgbaar en navullingen ook. Zelf gebruik ik gewoon standaard keukenpapier...een stuk goedkoper dan dit soort systemen.
Ik heb zoiets, heel handig omdat het ding altijd in de buurt is en geen extra ruimte inneemt op je werkblad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het idee was wel dat het goedkoper zou zijn dan keukenpapier. Misschien moek maar naar een handige keukenrolhouder gaan kijken dan.
Ik hoop het. Basis vereisten waren: muurbevestiging, stof weghouden van de rol. Ze hadden dit of een soort gepimpte wc rol houder.quote:
De anti-stof kap was ook niet een al te harde eis. Wel dat ie aan de muur kan. Had zo'n houder voor op het aanrecht maar da's gewoon onhandig met water enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef trovey het volgende:
Hier gaan de rollen meestal zo hard dat stof weghouden van de rol geen vereiste is...tja met huisdieren heb je dat.
Katten vinden die losse dingen ook leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De anti-stof kap was ook niet een al te harde eis. Wel dat ie aan de muur kan. Had zo'n houder voor op het aanrecht maar da's gewoon onhandig met water enzo.
Mijn katten hebben een permanente keukenbanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Katten vinden die losse dingen ook leuk...omgooien en dan lekker de rol versnipperen.
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef trovey het volgende:
Gaat moeilijk met een open keuken.Bovendien heb ik thuis niets te zeggen, ze zijn de baas.
![]()
Herkenbaar. Ik heb wel een grote bek met die keukenban, maar de praktijk is dat ik mijn keuken in- en uitsluip in de hoop dat ze het niet merkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef trovey het volgende:
Gaat moeilijk met een open keuken.Bovendien heb ik thuis niets te zeggen, ze zijn de baas.
![]()
Per strekkende meter is dit net zo duur als een huismerk keukenpapier :-)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de verpakking in de winkel zien liggen en ik geloof er niets van. Voor 1 navulling was je zo 2,98 (uit mijn hoofd) kwijt. Daar koop je aardig wat rollen keukenpapier voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Per strekkende meter is dit net zo duur als een huismerk keukenpapier :-)
Da's wel een puik ding, ik zal eens kijken of blokker dat ook heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb zoiets, heel handig omdat het ding altijd in de buurt is en geen extra ruimte inneemt op je werkblad.[ afbeelding ]
http://babyshopz.nl/Zoeke(...)body=keukenrolhouder
Heb hem bij de blokker hier niet zien liggen. Op zich praktisch ja scheelt ook weer boren enzo. Geen kastjes waar ze op passen hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Da's wel een puik ding, ik zal eens kijken of blokker dat ook heeft.
Plus dat ik (maar ik ben dan ook een verspiller) aan een velletje niet genoeg heb, ik pak een vuistvol. Ik doe 1,5 week met een easu pull rol.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb de verpakking in de winkel zien liggen en ik geloof er niets van. Voor 1 navulling was je zo 2,98 (uit mijn hoofd) kwijt. Daar koop je aardig wat rollen keukenpapier voor
Geen idee wat ze kosten, ik heb het alleen voor ik'm kocht uitgerekend. Het papier van de easypull is iets hoger, dus ben gewoon van de lengte uitgegaan. 4 keukenrollen was net iets langer en net iets duurder dan de easypull, dus per meter komt het op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb de verpakking in de winkel zien liggen en ik geloof er niets van. Voor 1 navulling was je zo 2,98 (uit mijn hoofd) kwijt. Daar koop je aardig wat rollen keukenpapier voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |