Oh jezus fuck, ik projecteerde haar mening op de docent, cynisme ftwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Nou jaaaaaa, dat boeiuuuhhhh gedoe geeft me echt jeuk.
En een goeie docent staat niet alleen maar voor zijn salaris voor de klas. Dus stop met het projecteren van je eigen houding op een ander, zeg!
Ik vind het best wel onbeschoft van een hele klas om niet te komen. Denk je maar in dat je daar staat als docent in plaats van hier hihihi te komen typen. Schaam je diep, kind
Ja, dat is wel klote. De death by powerpoint methode van lesgeven. Je zou kunnen stellen dat je er redelijk vanuit kunt gaan dat je dan wel alleen voor je salaris werkt omdat je anders heus wel een andere methode ingezet had.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ging ook vaak niet naar collegehadden we een docent die alleen maar anderhalf uur de sheets ging oplezen, nou dat kan ik in een kwartier zelf ook
Het was ook niet naar jou, maar naar Oognipquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus fuck, ik projecteerde haar mening op de docent, cynisme ftw
Precies. Dan besteed ik mijn energie liever aan wat nuttigersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat is wel klote. De death by powerpoint methode van lesgeven. Je zou kunnen stellen dat je er redelijk vanuit kunt gaan dat je dan wel alleen voor je salaris werkt omdat je anders heus wel een andere methode ingezet had.
Die had ik zelfs doorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus fuck, ik projecteerde haar mening op de docent, cynisme ftw
Nou, als dat zo was had je mij ook wel voorgedragen voor het presidentschap, met mn mooie TTquote:
Nee kind ik schaam me niet diep. Het is wel lullig voor de docent, dat weet ik maar ik heb niet met de hele klas afgesproken om niet te gaan. Een vriendin en ik zouden niet gaan, kan ik er wat aan doen dat die hele klas niet gaat. Ik ben niet zo'n triest figuur die niet gaat als de hele klas niet gaat. Als ik denk dat het nuttig is dan kom ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Nou jaaaaaa, dat boeiuuuhhhh gedoe geeft me echt jeuk.
En een goeie docent staat niet alleen maar voor zijn salaris voor de klas. Dus stop met het projecteren van je eigen houding op een ander, zeg!
Ik vind het best wel onbeschoft van een hele klas om niet te komen. Denk je maar in dat je daar staat als docent in plaats van hier hihihi te komen typen. Schaam je diep, kind
Alle colleges? Nee. Colleges waarvoor je moet voorbereiden en presenteren? Absoluut.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee kind ik schaam me niet diep. Het is wel lullig voor de docent, dat weet ik maar ik heb niet met de hele klas afgesproken om niet te gaan. Een vriendin en ik zouden niet gaan, kan ik er wat aan doen dat die hele klas niet gaat. Ik ben niet zo'n triest figuur die niet gaat als de hele klas niet gaat. Als ik denk dat het nuttig is dan kom ik.
En zeg nou niet dat iedereen in de sc altijd naar alle colleges gaat.
Er zat toch maar 1 persoon in de zaal? Was jij dat?quote:Ik ben niet zo'n triest figuur die niet gaat als de hele klas niet gaat
Nee, want je kan niet met z'n drieen een baantje delen; dat wordt te gek!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou, als dat zo was had je mij ook wel voorgedragen voor het presidentschap, met mn mooie TT![]()
Maar neeeeeeeee
Lezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alle colleges? Nee. Colleges waarvoor je moet voorbereiden en presenteren? Absoluut.
[..]
Er zat toch maar 1 persoon in de zaal? Was jij dat?
Nee maar dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat als mijn klas af zou spreken om niet naar een college te gaan, terwijl ik dat college wel belangrijk acht, ik dan alsnog naar college zou gaan. En dit college acht ik niet belangrijk en dat is de reden waarom ik niet ben gegaan en ondertussen aan school ben gaan werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alle colleges? Nee. Colleges waarvoor je moet voorbereiden en presenteren? Absoluut.
[..]
Er zat toch maar 1 persoon in de zaal? Was jij dat?
Lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Lezen?als Oognip besluit om niet te gaan is dat niet afhankelijk van wat de rest doet.
Jij bent partijdig, mijn stem krijg je ook niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want je kan niet met z'n drieen een baantje delen; dat wordt te gek!
Nou zo klonk het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lezen? Dat Oognip niet gaat, veroordeel ik onafhankelijk van het feit dat de rest ook niet ging.
Waarom quote je dan "Ik ben niet zo'n triest figuur die niet gaat als de hele klas niet gaat". Het heeft er geen fuck mee te maken of mijn klas gaat of niet. Als ik naar college wil dan ga ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lezen? Dat Oognip niet gaat, veroordeel ik onafhankelijk van het feit dat de rest ook niet ging.
Ja, ik slijm me maar vast binnen, voor als je president bentquote:
Ow, lekker geregeld weerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Jij bent partijdig, mijn stem krijg je ook niet meer
Zijn we toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
las hier ff mee en bedacht me toen dat ik nog n college terug moet kijkendus dat ga ik maar ff doen
Ik was blij als ik es college had, kwam zelden voor eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, lekker geregeld weer
Ik ging eigenlijk altijd gewoon wél naar college.
Stuuuudquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, lekker geregeld weer
Ik ging eigenlijk altijd gewoon wél naar college.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
las hier ff mee en bedacht me toen dat ik nog n college terug moet kijkendus dat ga ik maar ff doen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
Nee maar dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat als mijn klas af zou spreken om niet naar een college te gaan, terwijl ik dat college wel belangrijk acht, ik dan alsnog naar college zou gaan. En dit college acht ik niet belangrijk en dat is de reden waarom ik niet ben gegaan en ondertussen aan school ben gaan werken zit te FOK!-ken.
Vooral hier, die sjengen, die zeggen echt Post Anaaaaaaaaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kreeg een pakje van de dpd klinkt toch beter dan post anaal
quote:
Ik ben deskundig; we hebben thuis hier twee van die gevallen rondlopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Elies is duidelijk opgewassen tegen puberale meiskes
Ik dacht vroeger altijd dat Sjeng sjinees was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral hier, die sjengen, die zeggen echt Post Anaaaaaaaaal
Waarom denk je datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, ik moet toch wel lachen, ik denk echt elke keer weer "gelukkig is ze niet dom , die Oognip".
Ooowwwwwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ze best heel vaak domme dingen zegt maar dan elke keer roept dat ze niet dom is
Gelukkig hebben we jou nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie weten weer een glimlach op mijn hoofdje te toveren
Jij bent zó gemeen stomme oh-oh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ze best heel vaak domme dingen zegt maar dan elke keer roept dat ze niet dom is
Ik ben een bitch ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:19 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jij bent zó gemeen stomme oh-oh.![]()
En ik ben een man.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben een bitch ja.
Lieve mensen genoeg overal
Ik wil TT president worden maar Elies boycot mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik leef nog ja![]()
En uiteraard werd ik aangetrokken door de kracht van de TT
Als Muis en DM niet willen, kun je altijd inschuivenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil TT president worden maar Elies boycot me
Ja dag, ik hoef geen afgelikte boterhamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als Muis en DM niet willen, kun je altijd inschuiven
Popje, jij gaat morgen lachen op je vlopjequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Popje, jij gaat morgen lachen op je vlopje
Moet ik nog zo lang wachten op m'n frikandel speciaal?quote:
Waarom zijn dit domme opmerkingen? Als ik opmerk dat ik niet naar college ben gegaan en dat de docent voor niks gekomen is, dan is er iets mis met mijn iq?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, ik moet toch wel lachen, ik denk echt elke keer weer "gelukkig is ze niet dom , die Oognip".
Ik kan prima fokken en werken voor school tegelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet zelf weten wat je doet hoor, maar het komt nogal kinderachtig over als je er hier mee komt pimpen. Niet gaan is prima, maar jezelf best heel wat vinden omdat een docent en een klasgenoot voor joker stonden, is nog een beetje onder de maat. Grow over it!
Mankeer je iets aan je onderkantje? ach toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga nog weer even mn bed in, ik voel me kut
Oognip, ik zie je om 3 uur
Ja, grappig zeg. Weet je wat ik sneu vind? Dat een hele klas niet op komt dagen. Als ik die docent was, kwam ik maar eens een keer niet. Moet je horen hoe de klas dan reageertquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
Ik kan prima fokken en werken voor school tegelijk
En het was niet bedoelt om te gaan pimpen omdat 'ik zo stoer ben om niet naar college te gaan' totaal niet. Ik vond het alleen grappig (en sneu tegelijk) dat die docent voor niks kwam. En ja ik weet dat het respectloos is voor die docent, maar toch moest ik een klein beetje lachen sorry.
Het was niet voor een cijferquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Muis006 het volgende:
Overigens, als je bij ons niet komt opdagen voor iets als presenteren, krijg je gewoon een 1. Daar slaapt de docent echt niet slechter om.
Het was als reactie dat iedereen een 1 zou krijgen meer nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja dus?
Dit lijkt wel brugklasmentaliteit.
Jij begon er weer over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was als reactie dat iedereen een 1 zou krijgen meer niet
Kom op zeg mensen, ik geloof dat jullie je punt duidelijk hebben gemaakt.
Wat doe je eigenlijk voor opleiding?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
Het was als reactie dat iedereen een 1 zou krijgen meer niet
Kom op zeg mensen, ik geloof dat jullie je punt duidelijk hebben gemaakt.
Dat is vast veul leuker als doosjes vouwenquote:
quote:
houden ze daar van? Nice... iets dat Jip wel lekker vindtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar en Jip hebben gister samen een stukje gerookte zalm gedeeld.
Die snoepjes van jou lustte hij ook al niet. Alleen die kipdingen van Oscar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
houden ze daar van? Nice... iets dat Jip wel lekker vindt
Hier mogen ze altijd allemaal meeeten als we markreel eten. Dan gaat Purrr al op het keukenkastje zitten alsnokManda de vis aan het schoonmaken is. Ze weet dat zij als eerste mag.
Ze zit dan heel geduldig te wachten
quote:
Zijn ze nog getrouwd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n zus was boos, dat ik m'n broer als getuige ging vragen, want hij was ook al getuige bij haar geweest.
Dan zeg je maar dat hij er een prima job op deejquote:
Please zeg me dat ik niet je domheid weer aan je uit moet gaan leggen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zijn dit domme opmerkingen? Als ik opmerk dat ik niet naar college ben gegaan en dat de docent voor niks gekomen is, dan is er iets mis met mijn iq?
Het zal me een worst wezen wat zij er van vindt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zeg je maar dat hij er een prima job op deej
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen wat zij er van vindt.
Ik mag m'n broer gewoon veel meer.
Ik was wel bruidsmeisje bij m'n zus, toen was ik 8 ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook mn zusje niet vragen en ik hoop met heel mn hart dat zij mij niet vraagt
In zo'n situatie, wat je verder ook doet, zet nooit een slachtoffer in je eigen auto om even bij te komen, tenzij je een cabrio hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Rewimo het volgende:
Dit gebeurde vanmorgen trouwens voor mijn neus: http://nijmegen.nieuws.nl/dossiers/46/30255
Ben even gaan kijken of ik iets kon doen; iemand was 112 aan het bellen, anderen waren die mevrouw uit de auto aan het helpen. Die leek niet gewond maar was wel erg geschrokken.
Daarna maar doorgereden, er was genoeg hulp gelukkig
Pcies... anders snijden/knippen ze je auto aan flarden!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In zo'n situatie, wat je verder ook doet, zet nooit een slachtoffer in je eigen auto om even bij te komen, tenzij je een cabrio hebt.
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef Barbaaf het volgende:
In zo'n situatie, wat je verder ook doet, zet nooit een slachtoffer in je eigen auto om even bij te komen, tenzij je een cabrio hebt.
Het wordt zooooo tijd dat je mij weer gaat negerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Please zeg me dat ik niet je domheid weer aan je uit moet gaan leggen?
Dat je een grapje maakt dat je zo dom bent
Tis soms gewoon niet te weerstaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het wordt zooooo tijd dat je mij weer gaat negeren
Maar jij gaat toch nooit trouwen en zij ook niet, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook mn zusje niet vragen en ik hoop met heel mn hart dat zij mij niet vraagt
Zij wil wel trouwen hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch nooit trouwen en zij ook niet, toch?
Nou das slimmer dan zelf betalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ's zus heeft haar hele bruiloft laten betalen door hun ouders.
Lekker handig voor ons ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou das slimmer dan zelf betalen![]()
Oognip, echt, cut the crap please
Te zwak om het uit te leggen, geeft niet hoor ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou das slimmer dan zelf betalen![]()
Oognip, echt, cut the crap please
Nee echt, ik denk niet dat ik weet hoe ik je nu nog duidelijk kan maken hoe dom je praat, als je het nu nog niet snapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Te zwak om het uit te leggen, geeft niet hoor ik had niet anders verwacht
Je vroeg toch of ze je wilde negeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Te zwak om het uit te leggen, geeft niet hoor ik had niet anders verwacht
Het is ook neit de bedoeling om slimmer over te komen, echt niet. Ik vraag me alleen dingen af waar ik graag antwoorden op wil. Er is een verschil tussen dom zijn en domme praat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Oognip, echt, cut the crap zeg ik, hou op met die DM's want je komt er echt serieus niet slimmer door over of zo, mijn god, wat ben jij net een drammende peuter
Dit gaat over een dm.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Je vroeg toch of ze je wilde negeren?
Ga dan ook geen vragen stellen.
Per DM dan ook nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Je vroeg toch of ze je wilde negeren?
Ga dan ook geen vragen stellen.
dm's vallen daar ook onder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook neit de bedoeling om slimmer over te komen, echt niet. Ik vraag me alleen dingen af waar ik graag antwoorden op wil. Er is een verschil tussen dom zijn en domme praat.
[..]
Dit gaat over een dm.
En nu maak ik er geen woorden meer aan vuil.
Waar gaat hij logeren? Heeft hij dat al eerder gedaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Fijn dat je hoofdpijn weg is senes.
Oscar mag gaan logeren van 't weekend.
Bij mijn ouders, daar slaapt hij wel vaker maar deze keer ben ik er zelf niet. WJ en ik gaan een weekendje naar Maastricht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Waar gaat hij logeren? Heeft hij dat al eerder gedaan?
Wie is bij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh, je kan m ook meenemen en dan 's nachts bij bij droppen hoor
Wanneer zijn jullie in Maastricht psies?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh, dat kan ik ook wel even overleggen hier.
Dan kan ie ook mee wandelen.
Vrijdag op zaterdag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie in Maastricht psies?
Ik vroeg me al af waar hij bleefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef het tenminste meteen toe, en dit was maar een domme typefout, maar soit
Deze vrijdag?quote:
Jep, volgens mij mag het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze vrijdag?
Nou, mn aanbod staat hoor, mag ie niet mee in het hotel?
Je kan ook mn buggy lenen als je wil gaan shoppen of zo
Naja daarom zeg ik, hij kan zo bij mij logeren, en dan pik je m ' s morgens lekker op en kan ie lekker mee shoppen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep, volgens mij mag het niet.
Zal nog es kijken.
Oh, honden zijn toegestaan zie ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja daarom zeg ik, hij kan zo bij mij logeren, en dan pik je m ' s morgens lekker op en kan ie lekker mee shoppen.
Mss wil ik zaterdag zelf ook wel de stad in, dan drop ik m wel ff.
Thuis neuk je ook met de hond dr bij, dus dan kan ie net zo goed mee op hotelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh, honden zijn toegestaan zie ik.
Precies.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thuis neuk je ook met de hond dr bij, dus dan kan ie net zo goed mee op hotel
NH.quote:
NH?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
NH.
WJ zegt dat ie het handiger vindt om Oscar bij jou te brengen en dat we 'm dan zaterdagochtend ophalen om te wandelen.
http://www.hotels.nl/nl/maastricht/nhmaastricht/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NH?
Ik woon wel ver van het centrum , en ik ga dr zaterdag niet supervroeg voor opstaan he
Wat jou uitkomt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh jullie zijn met de auto, dat scheelt idd wel ja![]()
Ik moet vrijdag wel gewoon werken tot 17.30, geen idee hoe laat jullie m dan willen brengen?
quote:Hoi Saskia,
Wat een leuke foto's van Oscar!
Heerlijk om hem zo te zien genieten, hij is helemaal op zijn plaats bij jullie!
Hij ziet er heel goed uit en is goed gegroeid!
Zijn zus is zondag mee geweest naar een clubdag vd Beagleclub, zij is ook nergens van onder de indruk.
Zijn andere broer is nu hier te logeren, Tigger een heerlijk vrij hondje!
Gr en tot horens/ziens
Kees
Zijn jullie dan 's avonds pas in Maastricht of al overdag ook?quote:
Overdag al.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn jullie dan 's avonds pas in Maastricht of al overdag ook?
Ah ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Overdag al.
We vertrekken rond een uur of 10 uit Brabant.
Oh da's prima.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou, ik woon dus met de auto niet heel ver van dat hotel.
Maar als jullie slim zijn gaan jullie vanuit het hotel wel met de bus naar het centrum als jullie naar het centrum gaan. Is goedkoper dan parkeren![]()
Mss is het leuk om even te wandelen als jullie m brengen?
We kunnen dan zelfs bij de bushalte afspreken en samen met de bus naar mij gaan vanuit de stad ( rond 17.45 dus ) en dan een uurtje het veld in lopen of zo?
En dat jullie m dan bij mij laten.
Kunnen jullie zelf kijken of jullie daarvoor of daarna willen eten.
En als het dan niks is met die teckel en die chinezen en die chiwallies dan neem je m maar mee naar je hotelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh da's prima.
Waren sowieso al van plan om te bussen.
Ik denk dat ie wel goed met Sjon klikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden vinden wel wat teckels leuk.
Sjon en Kees zullen het wel geweldig vinden.
Mag ie bij mij de finale van X-Factorrrrrrr kijken
Mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Chico en Karel die corrigeren wel als het ze niet zint hoor![]()
Maar ze zijn wel altijd rechtvaardig
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik ben wel heeel benieuwd naar Chico in 't echt.
Oh dat kan wel hoor, 's avonds en 's morgens een plakje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Kan Oscar mee eten of zal ik zelf meegeven?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat kan wel hoor, 's avonds en 's morgens een plakje?
Ik heb lam en rijst en pens compleet en nog een smaak, geen idee welke psies.
Hij kent het wel?quote:
Als het maar vlees is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kent het wel?
Ik heb ook nog puppybrok.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij de fokker kreeg ie Royal Canin, daar deden z'n honden het goed op maar als we zelf voer beter vonden mochten we dat zelf weten.
De fokker van Rinske zei dat Royal Canin het aller-aller beste voer op de markt was.
Er was vast zo'n vertegenwoordiger langs geweest.quote:
Doet mijn oom ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
De fokster van Frits en Karel zei 11 jaar geleden al dat al het hondenvoer commerciële rotzooi was en dat ik beter zelf eten voor ze kon fixen zonder rommel dr in
Ik heb jarenlang voor ze gekookt , tot carnibest ineens bestondquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Doet mijn oom ook.
Doen ze het supergoed op.
Ik haalde ze altijd met de bus, per 10 kilo of zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Want ik ga niet met bevroren vleesworsten in de trein.
Dat kan nog wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haalde ze altijd met de bus, per 10 kilo of zo
Ja hey, ze revalideert niet voor de kat zijn kutquote:
Had je de turrrrrrrrrrrrrrrrrbo dr weer op staan?quote:
Nee psies, ik heb ook nog andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je de turrrrrrrrrrrrrrrrrbo dr weer op staan?
We kunnen nu eenmaal niet net als Qwea heel de dag door non stop vingeren hea
Waarom deed je je cam niet aan toen ik erom vroeg?quote:
Ik zat in de autoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom deed je je cam niet aan toen ik erom vroeg?
quote:
Tis heel gezellig hoorquote:
Als het in je straatje ligt kan je toch net zo goed even langslopen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Ynske het volgende:
oeh, zien net twee vacatures die echt in mijn straatje liggen, strakjes maar even voor de brief gaan zitten
lolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als het in je straatje ligt kan je toch net zo goed even langslopen?
Tof Ynske! Succes met je briefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
lolnee, dat straatje ligt wat verder weg
maar wel in de straat van mn opleiding
Chillen in de parks met wat bier en wodka. Waai? Whut did I miss?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens Qut, waar de tyfusneuk was jij toen we je nodig hadden vanmiddag?
Jaaaaaa dan had je dr moeten zijn, zuipsletjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Chillen in de parks met wat bier en wodka. Waai? Whut did I miss?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef Nonneke het volgende:
ik heb een justin bieber barbie![]()
![]()
helaas moet ik hem donderdag alweer inleveren bij mn nichtje![]()
moment doe em ff op tourneequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]maken ze dat soort shit nu ook al?
Fotoooooos
Ew.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef Nonneke het volgende:
ik heb een justin bieber barbie![]()
![]()
helaas moet ik hem donderdag alweer inleveren bij mn nichtje![]()
tis hier altijd gezelligquote:
quote:
Justinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Nonneke het volgende:
Justin on tour![]()
[ afbeelding ]
wil je snel weggaan raar plastic mannetje![]()
[ afbeelding ]
Fa Shi vind justin bieber stom![]()
[ afbeelding ]
oohhh justin![]()
[ afbeelding ]
wil je mn meisje met rust laten![]()
[ afbeelding ]
Justin checkt de parkcavia's
[ afbeelding ]
jij enig idee wie dat is ?
[ afbeelding ]
ff kijken...oohhh justin bieber![]()
[ afbeelding ]
Poes vind 'm ook stom
[ afbeelding ]
Justin en Chico
[ afbeelding ]
Justin checkt Christan zn tekening
mn nichtje is donderdag jarigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Justin
(Waarom heb je dat ding eigenlijk)
het beeeeeeeeeeeeeejbie beeeeeeeeejbie beeeeeeeeeeeeeejbie oooooooooooh moet je er maar ff bijdenkenquote:
yvwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja dank je, dat zit nu weer dagen in mn hoofd
Ik zou ff youtuben, tis een aanrader!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat hele lied volgens mij nog nooit gehoord
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat hele lied volgens mij nog nooit gehoord
Het is heel jammer,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ik het achterwege laat
Net gemaild met het asiel. Best moeilijk, maar ik heb de knoop doorgehakt. Ik vind het niet eerlijk voor het beestje om hem binnen te houden als hij graag naar buiten wil. Een tuigje gaat niet werken, hij wil echt los. Ik kan hem als hij zo graag naar buiten niet bieden wat hij nodig heeft. Ondanks dat het voor de rest (op wat uitzonderingen na dan) een heerlijke jwwkater is, is hij elders waar hij wel veel naar buiten kan beter af.
Of in ieder geval eentje die nog aan te leren valt om aan een tuigje te moeten. Was ook misschien wel dom om te denken dat een kat die verwilderd binnen kwam aan een tuigje te krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is heel jammer,maar wel het beste voor jullie en voor de kat
Ik hoop dat hij een huisje krijgt waar hij naar buiten kan en voor jullie een kat die graag binnen blijft.
nee, t is dom om te zeggen dat een kat die verwilderd binnen komt op een asiel een binnenkat isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Of in ieder geval eentje die nog aan te leren valt om aan een tuigje te moeten. Was ook misschien wel dom om te denken dat een kat die verwilderd binnen kwam aan een tuigje te krijgen.
Nouja, hij had daar de mogelijkheid om naar buiten te gaan en deed het nagenoeg niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, t is dom om te zeggen dat een kat die verwilderd binnen komt op een asiel een binnenkat is
je zou toch zeggen dat zij er meer verstand van hebben dan jij
tis nog stil hier, en dr zitten 3 merels op een rij te fluitenquote:
ja zeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Troel het volgende:
Als er drie merels op een rij zitten te fluiten kan het niet stil zijn hoor!
t mag idd wel ff opfrissenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou tis echt een zalige bui hier![]()
En knallen dat het doet
Ach dan krijgen wij ook nog wat regen vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou tis echt een zalige bui hier![]()
En knallen dat het doet
aaaah daar begint t te rommelenquote:
ja iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Ynske het volgende:
zo handigmn eigen persoonlijke weervoorspelster
dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Het wordt hier nu minder, veel plezier dr mee Yns
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Doe je balkondeur maar dicht, ik was te laat en moest flink dweilen
quote:
baaaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaaby ooooooooooooowquote:
Wat ben jij akelig vrolijk zegquote:
Nou, was het maar zo.quote:
slaaaaaaaaaaaap Ynske slaaaaaaaaaap, daar buiten loopt een schaaaaaaaap, een schaap met wihitte voeeeetjes die driiiiinkt zijn melk zo zoeeeeeetjes, slaap Ynske slaap, daar buiten loopt een schaapquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]ga je me in slaap zingen?
* Ynske gaat lekker in de mand liggen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
baaaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaaby ooooooooooooow
Buiken moesten ze afschaffenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
Nou, was het maar zo.
Heb de halve avond last van belachelijke buikpijn gehad en fucking zuur branden
Het regent en dondert nu hier, over een klein uurtje zal het jou wel bereiken ik zal wel even duwenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Als het goed is krijgen wij ook eindelijk eens een fikse lading regen
Oooooooooooooooow baaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaaaaaaaaby oooooooooowquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:36 schreef Nonneke het volgende:
like babyyyyyyyyyy babyyyyyyyyy babyyyyyyyyyyyyy nooooooooooooooo
*dansje doet*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooooooooow baaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaby baaaaaaaaaaaaaaaaaaby oooooooooow
crohn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh baby baby baby oooooooooh![]()
Qwea, moet je minder zuipen jonguh
Ja, das complete and utterly bullshit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Maar al zuipen zal je crohn geen goed doen toch?
Ik ken ook mensen met crohn en die letten echt onwijs op wat ze eten en zo
Owww je praatte zo stoer over dat zuipen popjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, das complete and utterly bullshit.
Zelf uitvinden wat je wel en niet kan eten. Ik kijk slecht tegen kool dus ik eet geen kool.
Ik kan prima tegen drank zonder dat mijn pens over de zeik gaat.
En ik heb er vandaag maar 1,5 gepopt. En een klein flesje wodka. Geen fuck dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |