Oh jezus fuck, ik projecteerde haar mening op de docent, cynisme ftwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Nou jaaaaaa, dat boeiuuuhhhh gedoe geeft me echt jeuk.
En een goeie docent staat niet alleen maar voor zijn salaris voor de klas. Dus stop met het projecteren van je eigen houding op een ander, zeg!
Ik vind het best wel onbeschoft van een hele klas om niet te komen. Denk je maar in dat je daar staat als docent in plaats van hier hihihi te komen typen. Schaam je diep, kind
Ja, dat is wel klote. De death by powerpoint methode van lesgeven. Je zou kunnen stellen dat je er redelijk vanuit kunt gaan dat je dan wel alleen voor je salaris werkt omdat je anders heus wel een andere methode ingezet had.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ging ook vaak niet naar collegehadden we een docent die alleen maar anderhalf uur de sheets ging oplezen, nou dat kan ik in een kwartier zelf ook
Het was ook niet naar jou, maar naar Oognipquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus fuck, ik projecteerde haar mening op de docent, cynisme ftw
Precies. Dan besteed ik mijn energie liever aan wat nuttigersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat is wel klote. De death by powerpoint methode van lesgeven. Je zou kunnen stellen dat je er redelijk vanuit kunt gaan dat je dan wel alleen voor je salaris werkt omdat je anders heus wel een andere methode ingezet had.
Die had ik zelfs doorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus fuck, ik projecteerde haar mening op de docent, cynisme ftw
Nou, als dat zo was had je mij ook wel voorgedragen voor het presidentschap, met mn mooie TTquote:
Nee kind ik schaam me niet diep. Het is wel lullig voor de docent, dat weet ik maar ik heb niet met de hele klas afgesproken om niet te gaan. Een vriendin en ik zouden niet gaan, kan ik er wat aan doen dat die hele klas niet gaat. Ik ben niet zo'n triest figuur die niet gaat als de hele klas niet gaat. Als ik denk dat het nuttig is dan kom ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:55 schreef nokwanda het volgende:
Nou jaaaaaa, dat boeiuuuhhhh gedoe geeft me echt jeuk.
En een goeie docent staat niet alleen maar voor zijn salaris voor de klas. Dus stop met het projecteren van je eigen houding op een ander, zeg!
Ik vind het best wel onbeschoft van een hele klas om niet te komen. Denk je maar in dat je daar staat als docent in plaats van hier hihihi te komen typen. Schaam je diep, kind
Alle colleges? Nee. Colleges waarvoor je moet voorbereiden en presenteren? Absoluut.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee kind ik schaam me niet diep. Het is wel lullig voor de docent, dat weet ik maar ik heb niet met de hele klas afgesproken om niet te gaan. Een vriendin en ik zouden niet gaan, kan ik er wat aan doen dat die hele klas niet gaat. Ik ben niet zo'n triest figuur die niet gaat als de hele klas niet gaat. Als ik denk dat het nuttig is dan kom ik.
En zeg nou niet dat iedereen in de sc altijd naar alle colleges gaat.
Er zat toch maar 1 persoon in de zaal? Was jij dat?quote:Ik ben niet zo'n triest figuur die niet gaat als de hele klas niet gaat
Nee, want je kan niet met z'n drieen een baantje delen; dat wordt te gek!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou, als dat zo was had je mij ook wel voorgedragen voor het presidentschap, met mn mooie TT![]()
Maar neeeeeeeee
Lezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alle colleges? Nee. Colleges waarvoor je moet voorbereiden en presenteren? Absoluut.
[..]
Er zat toch maar 1 persoon in de zaal? Was jij dat?
Nee maar dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat als mijn klas af zou spreken om niet naar een college te gaan, terwijl ik dat college wel belangrijk acht, ik dan alsnog naar college zou gaan. En dit college acht ik niet belangrijk en dat is de reden waarom ik niet ben gegaan en ondertussen aan school ben gaan werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alle colleges? Nee. Colleges waarvoor je moet voorbereiden en presenteren? Absoluut.
[..]
Er zat toch maar 1 persoon in de zaal? Was jij dat?
Lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Lezen?als Oognip besluit om niet te gaan is dat niet afhankelijk van wat de rest doet.
Jij bent partijdig, mijn stem krijg je ook niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want je kan niet met z'n drieen een baantje delen; dat wordt te gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |