En die zal hij, afgaande op zijn verhaal over boetes, vast wel krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:41 schreef TNA het volgende:
Ze kunnen je vragen een verklaring van goed gedrag in te leveren.
Tja het eerste is wel van toepassing helaas..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Ben je ooit veroordeeld dan? Of bleef het bij boetes?
Verder denk ik niet dat een schildersbedrijf inzage heeft in je criminele verleden
Waren het lichte vergrijpen of plande je een terroristische aanslagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Tja het eerste is wel van toepassing helaas..
De regering maakt zelf mensen kansarm op zo'n manier..
Tuurlijk, de regering zorgt dat je niet naar school gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Ik ben overal voor gepakt uiteindelijk, maar het ging om diefstal, geweld en dit soort zaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:47 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Tuurlijk, de regering zorgt dat je niet naar school gaat.
Ze hebben geen inzage in je strafrechterlijk verleden, ze kunnen echter wel vragen om een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). Afhankelijk van je veroordeling kan dit problemen geven.
Ga lekker op de Antillen werk zoeken, daar heb je dat probleem nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Een schildersbedrijf, waarbij je wellicht bij mensen thuis gaat schilderen, vindt het waarschijnlijk niet zo leuk als er iemand werkt die veroordeeld is voor diefstal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef Picchia het volgende:
Voor de meeste banen, buiten de overheid en banken en dergelijke om, is je strafblad niet relevant. De meeste werkgevers vragen er ook absoluut niet naar.
Ik heb in mijn intakegesprek gezegd dat ik nooit wat heb gedaan ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:00 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Een schildersbedrijf, waarbij je wellicht bij mensen thuis gaat schilderen, vindt het waarschijnlijk niet zo leuk als er iemand werkt die veroordeeld is voor diefstal.
Nee hoor, dat doen de mensen zelf. De overheid probeert met dergelijke verklaringen te voorkomen dat diezelfde mensen weer op een positie komen waar een gelegenheid zich voordoet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Een schildersbedrijf zal er inderdaad niet om malenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:51 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Ik ben overal voor gepakt uiteindelijk, maar het ging om diefstal, geweld en dit soort zaken.
Spijt van, niks kan je terug draaien in het leven.
Maar een schildersbedrijf kraait er inderdaad niet naar denk ik, als je maar goed werk levert.
Voor beveiliging moet je toestemming krijgen van de korpschef van de woonplaats waar je woonachtig bent. Moet je bij Bijzondere Wetten langs voor een stempeltje op je pas. Daar halen ze je naam ook even door het systeem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef Alicey het volgende:
Bedrijven hebben geen inzage in je strafrechtelijke gegevens.
In sommige beroepen en sectoren (bijv. beveiliging, bankwezen) kan om een verklaring omtrent gedrag worden gevraagd.
Haha TS gaat het slechte pad op en geeft nu de schuld aan de regeringquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef Antilliaan010 het volgende:
[..]
Op basis van wat voor "bijzondere wet" is dat dan wel niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:34 schreef blup het volgende:
[..]
Voor beveiliging moet je toestemming krijgen van de korpschef van de woonplaats waar je woonachtig bent. Moet je bij Bijzondere Wetten langs voor een stempeltje op je pas. Daar halen ze je naam ook even door het systeem.
Hoe lang is het geleden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:51 schreef Antilliaan010 het volgende:
Ik ben overal voor gepakt uiteindelijk, maar het ging om diefstal, geweld en dit soort zaken.
Spijt van, niks kan je terug draaien in het leven.
Maar een schildersbedrijf kraait er inderdaad niet naar denk ik, als je maar goed werk levert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |