quote:
 Op dinsdag 7 juni 2011 09:21 schreef Chr0nicle het volgende:
 Op dinsdag 7 juni 2011 09:21 schreef Chr0nicle het volgende:Ok, dus ik was een zeer laat bloeier, dat even als eerste. Man, en op mijn 22ste pas - onlangs - ontmaagd. Nou zit ik met twee dingetjes;
- ik heb echt tot vervelens toe een erectie als ik teveel aan de dame in kwestie denk (en wat ik met haar doe uiteraard), of wanneer ik met haar lig te knuffelen. Zijn dat dingen die vanzelf wennen en weggaan? Geen erectie is natuurlijk vervelend, maar constant met een boner lopen is ook niet echt fijn.
Toen ik 29 was en al meer dan 10 jaar geen maagd meer en een heel fijn seksleven had met mijn zoveelste vriendinnetje kreeg ik elke keer dat ik een stijve elke keer dat ik daar fietste waar ik haar huis kon zien. Ook als ik niet naar haar onderweg was. 
Best lastig af en toe, ik moest toen ook uitkijken dat in de kleedkamers door mijn eigen naaktheid mijn gedachten niet afdreven naar haar want dan stond ik ook voor lul. Dan moest ik me echt goed concentreren op andere gedachten. Een grappig maar lastig bijverschijnsel van iets goeds, dat is wat het is. 
quote:
- toen ik dus voor het eerst seks met haar had kwam ik in eerste instantie vrij snel klaar, maar goed dat lijkt me logisch als je ontmaagd wordt. Daarna echter zijn we nog even doorgegaan en is zij 2 keer klaargekomen en ik niet meer. Niet eens bijna. Zij was zo nat dat ik het amper voelde. Dat is niet overdreven, ik vroeg me af en toe af of ik er niet naast zat ofzo, zo weinig voelde ik. Valt daar verder nog iets aan te doen?
Ja hoor, concentreer je op het gevoel en geile gedachten wanneer het nodig is en wat minder als je het juist niet kunt gebruiken, zodat je niet te vroeg klaarkomt. Het is vrij normaal dat een kut wat minder weerstand en dus gevoel gaat geven als je al een tijdje  bezig bent. Dan kun je harder en sneller neuken, je kunt andere standjes proberen, andere hoeken maken, en andere bewegingen maken. Zij ook, en ze kan ook haar relevante spieren gaan uitproberen. Niet klaarkomen is juist een prima basis om dat allemaal te gaan uitproberen, makkelijker dan te vroeg klaarkomen.

Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.