quote:
Stuk of 11 uitgenodigd maar denk niet dat iedereen komt. Meestal wordt er zelf ook nog wat drank mee gebracht dus ik hoop dat ik aan 6 kratjes zat heb. Koop er ook nog wat wijn bij enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef RacerDKB het volgende:
AH Pilsener, einde topic inderdaad.
Of een bekend merk (Grolsch, Hertog, etc.) uit de aanbieding, dan zijn ze vaak ¤8,99.
AH Pilsener is ¤6,19.
Oettinger van de LIDL schijnt ook te zuipen te zijn, de rest van de huismerken niet.
Hoeveel mensen komen er overigens?
2e gratis zou wel wat zijn, het is de 2e halve prijs bij de C1000.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:09 schreef deadly_kiss het volgende:
Als je slim bent ga je ver van tevoren aanbiedingen in de gaten houden..2e halve prijs of zelfs 2e gratis? Bij albert of c1000 in nu grolsch in de folder
Zo, 12-15 mensen en 6 kratjes, netjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:10 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Stuk of 11 uitgenodigd maar denk niet dat iedereen komt. Meestal wordt er zelf ook nog wat drank mee gebracht dus ik hoop dat ik aan 6 kratjes zat heb. Koop er ook nog wat wijn bij enzo.
Is dat genoeg?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
Zo, 12-15 mensen en 6 kratjes, netjes
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen
Jep elke maandag 12:00 wordt het geupdate, bovenaan staat ook de week waarin ze geldig zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Is dat genoeg?
En is die site up to date?
Oke dankjewel! Superhandige site dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jep elke maandag 12:00 wordt het geupdate, bovenaan staat ook de week waarin ze geldig zijn.
En 6 kratten voor 12 mensen moet genoeg zijn, als het op moet heeft iedereen ruim 3,5 liter in z'n mikOf 4 liter als je Grolsch koopt. Alcoholhoeveelheid staat gelijk aan een halve liter wodka, als mensen nog drank mee gaan nemen wordt het een leuk feestje.
Afhankelijk van je publiek zou het mij niks verbazen als je bier overhoudt. Niks ergs aan als je het zelf ook drinkt.
Ottinger van de Lidle is idd goed te drinken, zo uit mn hoofd 5,70 een krat. K haal het zelf ook altijd als arm studentje. Goed spul wat mij betreft, k drink het liever dan bv. heinekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef RacerDKB het volgende:
AH Pilsener, einde topic inderdaad.
Of een bekend merk (Grolsch, Hertog, etc.) uit de aanbieding, dan zijn ze vaak ¤8,99.
AH Pilsener is ¤6,19.
Oettinger van de LIDL schijnt ook te zuipen te zijn, de rest van de huismerken niet.
Hoeveel mensen komen er overigens?
Ik drink heel veel dingen liever dan Heineken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ottinger van de Lidle is idd goed te drinken, zo uit mn hoofd 5,70 een krat. K haal het zelf ook altijd als arm studentje. Goed spul wat mij betreft, k drink het liever dan bv. heineken
Maar alles beter dan Bavariaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik drink heel veel dingen liever dan Heineken.
Heineken klopt niet met het derde woord van de TT...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik drink heel veel dingen liever dan Heineken.
Jep, dat zeker. Bavaria is naar mijn beleving niet eens een A-merk, smerige troep.quote:
Ook niet met het 1e woord, en de 2e ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Heineken klopt niet met het derde woord van de TT...
Wanneer is het precies?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:25 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Oke dankjewel! Superhandige site dus.
En geloof me, dat bier gaat zeker wel op. Desnoods gaan die door tot kotsen aan toe, alleen schop ik ze wel naar buiten hihi.
dommelschquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:13 schreef fruityloop het volgende:
Oettinger heeft een redelijke bitter/hop smaak, een beetje een ouderwetse biersmaak zegmaar. Grolsch lijkt daar wel wat op, en daarna ga je via Hertog Jan, Brand, Dommelsch, Alfa, Gulpener, Jupiler etc verder naar de AH, Amstel, en Heineken als allemansvrienden.
Goedkoop en een stevige smaak is Oettinger, en als A-merk alternatief zou ik eens kijken naar een aanbieding van Hertog Jan, Dommelsch of Jupiler. Maar niks is zo persoonlijk als smaak natuurlijk, met 6 bierdrinkers zal je waarschijnlijk ook 6 favoriete merken hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |