Jouw boodschappenbeleid faalt keer op keer he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dorst. Niks lekkers te drinken in huis
.
Ja, nou ik heb gewoon te laat in de gaten waar ik zin in heb en wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw boodschappenbeleid faalt keer op keer he?![]()
Heb je geen alltime favorites waarvan je standaard zorgt dat je die in huis hebt? Geen grote voorraden, maar net genoeg om je door de eerste behoefte heen te helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou ik heb gewoon te laat in de gaten waar ik zin in heb en wat ik nodig heb.
Eentje met een knopquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Zo, iemand nog de gouden tip voor de beste wasmachine?![]()
Ik ga maar eens online shoppen.
Zal ik gek doen en een deurtje met glas erbij kopen?quote:
Een retro bovenlader zonder glas kan ook nogquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[i/img] Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik gek doen en een deurtje met glas erbij kopen?
Heb ik al gehad en neuh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef APK het volgende:
[..]
Een retro bovenlader zonder glas kan ook nog
Wil ik alleen hebben als het aan een man vastzit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je toch maar een paar wasjes draait...
[ afbeelding ]
Wat ben jij een slechte homo zeg.quote:
Ja, en jij een slechte huisvrouw! met je "Ik hoef niet zo'n goede wasmachine!"quote:
Jij kent mijn definitie van 'goed' niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en jij een slechte huisvrouw! met je "Ik hoef niet zo'n goede wasmachine!"
Awwwww!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |