SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door firebladex op 25-06-2011 21:08:46 ]
OP aangepast en bod genoteerd maar vind het te weinig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Braddie het volgende:
300 geboden mits niet te duur in de wegenbelasting.
als je daar al zorgen om maakt kan je beter geen autorijden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef Braddie het volgende:
300 geboden mits niet te duur in de wegenbelasting.
Wil je zo vriendelijk zijn om even mijn openingspost te lezen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef cyberbull het volgende:
BPM ¤ 4935
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Nee
waarom verkoop je hem alweer na 2 dagen ?
is er iets bizonders mee ?
quote:Ik bied hier mijn Toyota Celica aan, wegens inruil verkregen op mijn vorige celica
quote:mijn Toyota Celica aan, wegens inruil verkregen
quote:wegens inruil verkregen
quote:inruil
dat had ik al verwacht maar gezien mijn edit terwijl jij dit poste zal het nu voor beiden wel duidelijk zijn en is er niks aan de hand denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef firebladex het volgende:
goh, ik heb mijn vorige celica verkocht, de persoon waar ik het aan verkocht had niet genoeg geld, en wilde zijn oude celica ruilen tegen de mijne ( met wat geld van zijn kant ). Nu heb ik nogsteeds een celica die weg moet, alleen een andere.
Is het zo wel begrijpelijk voor u ? en btw als je geen interesse heb, zoek aub een leven en reageer gewoon niet.
Achterbank kan je ook gewoon op zitten (zie foto's in openingpost), echter weet ik persoonlijk uit ervaring (van mijn vorige celica) dat het niet zo comfortabel is voor de personen die achterin zitten ( tenzij ze 1.60 zijn of kleiner ).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:06 schreef Foleor het volgende:
Kunnen hier eigenlijk maar 2 mensen in of is er ook een achterbank? Hoeveel rijdt die? 1 op 11 ofzo?
Controlepunten; neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:02 schreef Dalenbart het volgende:
Nog controlepunten op laatste APK rapport?
verder banden nog goed?
waar te bezichtigen?
azijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
als je daar al zorgen om maakt kan je beter geen autorijden.
benzine en verzekering is vaak al duurder dan 1 maandje wegenbelasting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |