Maar wel bij iemand tot wie je je sexueel aangetrokken voelt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Dipkip het volgende:
Nou het is niet zo dat als ik bij de bushalte sta en ik zie iemand anders over iemand heen plassen dat ik dan denk, he, wat doorsnee zeg.
Als ik bij de bushalte een lekkere vent over iemand heen zie zeiken zou ik ook wel opkijken uit mn krantje ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:18 schreef AntiSocial het volgende:
Maar wel bij iemand tot wie je je sexueel aangetrokken voelt?
Of jij het zou doen als iemand het je vraagtquote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ik bij de bushalte een lekkere vent over iemand heen zie zeiken zou ik ook wel opkijken uit mn krantje ja.
Misschien moet je je vraag wat specifieker stellen. Wil je weten wat ik vind van mensen die dit doen, of wil je weten of ik het zou doen danwel zou laten doen? Dat maakt nogal verschil he.
Ja dit is wel erg extreem. Dit kan echt niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef Mpj het volgende:
Echt, als ik sommige verhalen lees, denk ik alleen maar; wat voor mensen zitten hier op Fok! Zijn bepaalde topics nou écht serieus.
als dat al je grens isquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja dit is wel erg extreem. Dit kan echt niet.
Kan er toch inderdaad echt heeeelemaal niks opwindends aan ontdekken. Voor mij hoeft het niet..quote:
Nee want ik hou niet van onderdanige mannen. Dat vind ik een afknapper. Maar dat heeft niet specifiek met plas te maken, dat vind ik gewoon saai.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef AntiSocial het volgende:
Of jij het zou doen als iemand het je vraagt
Das het zelfde als anaal iets seksueels vinden, het is immers het afvoerputje van je lichaam, daar steek je toch je leuter niet in wtf?quote:
Luiers?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik vind het wel het toppunt van intimiteit :-). Ik heb er zelf minder mee maar kan me indenken dat het heel intiem is. Ik zou dan zelf liever voor luiers gaan
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Dipkip het volgende:
Nou het is niet zo dat als ik bij de bushalte sta en ik zie iemand anders over iemand heen plassen dat ik dan denk, he, wat doorsnee zeg.
Het is maar plas hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dit.
Denk dat het moment ook gelijk weg is voor meerdere weken als iemand het aan mij zou vragen.
Dan moet je voor de grap eens een keer op /b/ kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja dit is wel erg extreem. Dit kan echt niet.
Achjah... soms als mensen geil zijn vragen ze net iets verkeerds... jammer danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar toch he.. verwachtte reactie van mij is dus: "whut?!"
/moment verder ook voorbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |