Dat is eigenlijk ook gewoon heel logisch, stom dat ik daar niet aan dachtquote:
Gewoon console uitzetten en naar webapp gaan. Of als je al in de webapp zit op F5 drukken, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef ForumPimp het volgende:
Tering wat ben ik dom, 33K weg. Xavi stond voor 33K te koop, meteen gekocht. Blijkt dat mijn trade pile al vol was en ik Xavi al in mijn team had.
Nicequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef zerokil het volgende:
FIFA 12 releasedatum gelekt
De site Xbox 360 Achievements heeft een foto toegestuurd gekregen van promotiemateriaal van FIFA 12. Op de foto prijkt groot de releasedatum van de aankomende voetbalgame en wat info over pre-orders van de Ultimate Edition.
Geen verrassing
De game zal verschijnen op 30 september, dit zal voor de meesten geen verrassing zijn aangezien de game meestal op of rond die datum verschijnt. Het gaat om de releasedatum in de UK. Op de foto zien we ook enkele extra's staan voor mensen die de Ultimate Edition van de game pre-ordenen. Het is niet helemaal goed te lezen, maar wel duidelijk is dat het om extra's omtrent Ultimate Team en My Live Season gaat.
FIFA 12 preview
Zoals elk jaar introduceert ook de nieuwe FIFA weer enkele verbeteringen en zaken die grondig worden aangepakt. Lees de preview van Gaming Only om helemaal op de hoogte te zijn van de nieuwste telg in de FIFA-reeks.
[ afbeelding ]
Wat staat er rechts beneden? Iets over Ultimate Team en per maand iets gratis?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef zerokil het volgende:
FIFA 12 releasedatum gelekt
De site Xbox 360 Achievements heeft een foto toegestuurd gekregen van promotiemateriaal van FIFA 12. Op de foto prijkt groot de releasedatum van de aankomende voetbalgame en wat info over pre-orders van de Ultimate Edition.
Geen verrassing
De game zal verschijnen op 30 september, dit zal voor de meesten geen verrassing zijn aangezien de game meestal op of rond die datum verschijnt. Het gaat om de releasedatum in de UK. Op de foto zien we ook enkele extra's staan voor mensen die de Ultimate Edition van de game pre-ordenen. Het is niet helemaal goed te lezen, maar wel duidelijk is dat het om extra's omtrent Ultimate Team en My Live Season gaat.
FIFA 12 preview
Zoals elk jaar introduceert ook de nieuwe FIFA weer enkele verbeteringen en zaken die grondig worden aangepakt. Lees de preview van Gaming Only om helemaal op de hoogte te zijn van de nieuwste telg in de FIFA-reeks.
[ afbeelding ]
Heb al gediscard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon console uitzetten en naar webapp gaan. Of als je al in de webapp zit op F5 drukken, niks aan de hand.
omg echt..quote:
Hoezo dat, waarom zou hem discarden als je gewoon eerst wacht op een antwoord hier dan had je nu Xavi nog..quote:
Dat was deze ochtend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef zerokil het volgende:
Tuurlijk wel via webapp.
[..]
Hoezo dat, waarom zou hem discarden als je gewoon eerst wacht op een antwoord hier dan had je nu Xavi nog..
vorig topic had ik ook dat probleem en toen had ik het op kunnen lossen jij had er zelfs op gereageerd raar dat je dat nier meer kan herinneren...quote:
die 10 miljoen aan trading is verkocht - gekocht .... bij mij is dat negatiefquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
maar 10 000 000 aan trading. hoe komt hij dan in godsnaam aan al die spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |