De ervaringen die ik heb is dat het een stuk goedkoper is dan die 75 per meter. Het duurste zijn de drivers. Ik heb prijzen gezien van 45 per meter.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef dribbel79 het volgende:
Ja, dat hebben ze bij tri-olight in barneveld, kost wel 75,- de meter, dure troep...als het gezellige licht minder belangrijk is, zou ik een goedkopere discolicht- oplossing zoeken...of dmx gestuurd spul, maar da's een ander subforum...
Je moet er wel op letten dat de strip de mensen niet verblindt. Als ze daarna weer een donker gebied instappen moeten hun ogen zich aanpassen en dat duurt even...dan struikelen ze over iets andersquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
ff lurken en volgen, zoek nl ook ledstrip voor bij het 'bordes' buiten waar iedereen zijn/haar nek over breekt, al hangt er verlichting, ze zijn óf stekeblind óf zijn te blij om mij te zien maar struikelen doen ze allemaal. genoeg aanbod bij diverse winkels maar is het ook bijvoorbeeld schoenhak-vriendelijk (typische vrouwenvraag
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |