Tx!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Alleen hebben idd veel te veel mensen last van updatediarreeKan wel leuke 'situaties' opleveren: ik ben fan van failbook <3 <3
damnyouautocorrect.com. Levert me regelmatig een *gnork*-momentje opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Failbook
Memebase, verydemotivational, LFMF, thereifixedit, I can has cheezburger
FML, IMMD, acidcow, cuteoverload, etc etcquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Failbook
Memebase, verydemotivational, LFMF, thereifixedit, I can has cheezburger
Of je gaat gewoon naar de sauna.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
En voor een dag dat de spiegel niet zo aardig doet is peopleofwalmart altijd een goede oppepper
Nee, want dan ben ik de oppepper voor anderen.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
En voor een dag dat de spiegel niet zo aardig doet is peopleofwalmart altijd een goede oppepper
Het moge duidelijk zijn dat je zelden in de sauna komt. Geloof me, je zelfbeeld zal totaal op z'n kop gesteld worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik de oppepper voor anderen.
Niet leuk om te horen, maar wel fijn dat je moeder het eerlijk zegt. Beter dan van die vriendinnen die gniffeldend achter hun hand bij een knellend jurkje zeggen 'dat het beeldig staat' en 'slank afkleedt'.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed idee
(gisteren gaf een kennis me een 'compliment': "een beetje vol is niet lelijk")
(en gisteravond deelde mijn moeder me mee dat "ik die rok van afgelopen zaterdag niet meer moet aandoen, want daar leek ik écht heel erg dik in")
Dit dus ^^quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou sjeg!
![]()
Hebben ze wel eens echt 'dikke' mensen gezién?
überhaupt kaalgeschoren mannenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit dus ^^
Sinds mijn bezoek aan een sauna ben ik trots op m'n lichaamsbeharing! Kaal geschoren 50+ mannen met piercings
Oh ja, ze weet dat ik wil dat ze me dat soort dingen zegt. Maar zoals ze het zei klonk het echt alsof ik een tientonner ben. En ik ben niet de slankste meer, maar zó erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet leuk om te horen, maar wel fijn dat je moeder het eerlijk zegt. Beter dan van die vriendinnen die gniffeldend achter hun hand bij een knellend jurkje zeggen 'dat het beeldig staat' en 'slank afkleedt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |