WJNMKW! NTB!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's nog erger dan die trutjes die elke dag 20x spammen hoe gek ze wel niet op hun vriendje zijn...
Updates als "ik heb vandaag een nieuwe rammelaar gekregen" van een wurm dat een letter nog niet van een poepluier kan onderscheiden, vind ik anders ook best kansloosquote:
"Hoi mensjes!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
En als je dacht dat dat erg was, er zijn ook mensen die een account aanmaken voor hun huisdier.. en die daar dan ook serieus updates posten namens dat huisdier
Het zou pas leuk worden met "vandaag mama ondergekotst, ik word zo ziek van dat gekoediekoe de hele dag".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Updates als "ik heb vandaag een nieuwe rammelaar gekregen" van een wurm dat een letter nog niet van een poepluier kan onderscheiden, vind ik anders ook best kansloos.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Hoi mensjes!
Vandaag hadden mijn baasjes nieuw caviavoer voor me gekocht maar daar was ik niet zo over te spreken. Ik heb het met lange tanden (hahaahahahahahahahahahahahaha) opgegeten.
Tot morgen!"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden met "vandaag mama ondergekotst, ik word zo ziek van dat gekoediekoe de hele dag".
[..]
Het zou pas leuk worden met "vandaag mama ondergekotst, ik word zo ziek van dat gekoediekoe de hele dag".
Fixxed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Als ik sommige dingen op FB zie vraag ik me ook af of mensen niets beters te doen hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:00 schreef Viking84 het volgende:
En ja, ik vond het verhuizen zwaar kut, maar het is ook wel weer leuk en spannend om naar een nieuw huis in een nieuwe stad / buurt te gaan. Ik hoop nog eens naar Scheveningen te verhuizen.
Had er een zin achteraan geplakt dat dat eigenlijk ook gelft voor veel internetfora, maar die zelfreflectie + hebben had ik weggehaald.quote:
Waar heb je die gevonden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Meanwhile in the Netherlands...
[ afbeelding ]
[..]
Dat was toch niet work-relatedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
krijgt hij gewoon thuis gestuurd sinds het pashokjesincident!
Kweetniet of hij moest afrekenen afterwardsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |