daar moet je van houdenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
Die geforceerde plezier bij die kinderen
Neger?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Xblister het volgende:
Ik gooi die xbox echt nog een x uit het raam, die graphics van al die spellen zijn echt om te huilen
FM4 zag er erg goed uit vond ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Xblister het volgende:
Ik gooi die xbox echt nog een x uit het raam, die graphics van al die spellen zijn echt om te huilen
Dat wel, maar ik wil wel eens wat meer zien van FM4... in-game race, wat info over de tracks/gamemodes.. allesssss!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
FM4 zag er erg goed uit vond ik.
Ik denk dat het probleem nu gewoon opslag op het DVD medium is
Ja was leuk halo1 remake dan. mw3 en bf3 ga ik wel op pc spelenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja was leuk halo1 remake dan. mw3 en bf3 ga ik wel op pc spelen
Naja, Ze kunnen het er zogenaamd mooi uit laten zien, maar als je goed oplet is het echt crappy. sommige spellen hebben gewoon dikke framedrops als het iets te druk word. (denk aan een napals bij BO)quote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
FM4 zag er erg goed uit vond ik.
Ik denk dat het probleem nu gewoon opslag op het DVD medium is
Stiekem ben ik een graphics hoerquote:
Daarom speel ik nu veel multi titels op PS3quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef Xblister het volgende:
[..]
Naja, Ze kunnen het er zogenaamd mooi uit laten zien, maar als je goed oplet is het echt crappy. sommige spellen hebben gewoon dikke framedrops als het iets te druk word. (denk aan een napals bij BO)
Ze hadden gewoon allang die nieuwe xbox moeten droppen
Is inderdaad een optie, maar ook de PS3 kan niet op tegen het geweld van een goede pcquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom speel ik nu veel multi titels op PS3
Ik ook.quote:
Klopt, maar ik heb geen PC dus dan houd het op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Is inderdaad een optie, maar ook de PS3 kan niet op tegen het geweld van een goede pc
Dirt 3 is idd goed te doen ja. Ik wou eerst ook wachten, maar kon mezelf niet inhouden met bf3 in mn achterhoofd. tot xbox720 ben ik naar de pc verhuist.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar kga geen pc kopen.
wacht wel op xbox 3
En heb nu dirt 3 en dat ziet er beswel goed uit nog
Xbox is gewoon op, nu pushen ze die kinect shit door je strot om nog zoveel mogenlijk van die meuk te verkopen, zodat ze reserves hebben voor de nieuwe xbox. Zijn een paar slimme mensen daar bij Microsoftquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen PC dus dan houd het op.
Moet wel zeggen dat je schrikt van FFXIII op xbox vs PS3!!!!!
Dat doen ze overal.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Xbox is gewoon op, nu pushen ze die kinect shit door je strot om nog zoveel mogenlijk van die meuk te verkopen, zodat ze reserves hebben voor de nieuwe xbox. Zijn een paar slimme mensen daar bij Microsoft
Nee kan je ze ook niet kwalijk nemen, strategisch een slimme zet. al die mensen die nu een xbox gaan kopen die dat anders nooit hadden gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat doen ze overal.
Kun je ze niet kwalijk nemen, maar je hebt 100% gelijk er moet gewoon iets nieuws komen bij MS
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Bozz187 het volgende:
haha oneerlijk chinesen lijken allemaal op mekaar
Staat ook 100000watt lampen op ze bakkes waarschijnlijk! of hij is stoned als een palingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |