Slimquote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef Biancavia het volgende:
Als je nou de plaatsnaam in de TT erbij had gezet...
U vraagt, wij draaien. En nu?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef Biancavia het volgende:
Als je nou de plaatsnaam in de TT erbij had gezet...
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef porsche1 het volgende:
Laat dat beestje gewoon...
Hij kiest er toch zelf voor om weg te lopen? Nou, dan moet je hem gewoon laten doen.
gewoon negerenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef vriendelijkevriend het volgende:
[..]Ik kan niet wachten tot jij kinderen krijgt:
"Laat die peuter toch, hij kiest er zelf voor om richting die aankomende tram te lopen?"
Don't feed the troll...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Ik kan niet wachten tot jij kinderen krijgt:
"Laat die peuter toch, hij kiest er zelf voor om richting die aankomende tram te lopen?"
dmquote:Op maandag 6 juni 2011 20:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb hem op het hondenforum en buitenlandse hondenforum gezet.
Heb je nog een nummer die erbij gezet mag worden?
Nee het is geen gewone woonwijk. Ze hebben een vrijstaand huis en hebben dus geen directe buren. Ze wonen dichtbij een grote weg.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is een woonwijk gewoon of niet?
Zon klein hondje zal zich wel ergens onder verstoppen.. in alle tuinen overal onder kijken, misschien stond er toevallig een schuur open bij iemand. Zou gewoon vragen of je in elke tuin mag kijken en in de schuur.
Met dit weer zit ze vast ergens te schuilen.
Superquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Oognip het volgende:
Ze is gevonden!Door de dierenambulance is ze naar het asiel in zutphen gebracht en ze hebben haar net opgehaald!
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Oognip het volgende:
Ze is gevonden!Door de dierenambulance is ze naar het asiel in zutphen gebracht en ze hebben haar net opgehaald!
Top! Ik zal het even overal weer melden hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Oognip het volgende:
Super bedankt voor het meehelpen multi!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Top! Ik zal het even overal weer melden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |