Juist een reden om het 'jammer' te vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch geen verplichting naar iemand? Hij doet gewoon wat hij wilt.
Hij mag uiteraard doen wat hij wil, maar dan mag ik het toch jammer vinden? Moet misschien ook wennen, dit zijn we niet van Gesink gewend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch geen verplichting naar iemand? Hij doet gewoon wat hij wilt.
Het is wel niet echt van zijn gewoonte, hé?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn er dan wel klimmen die er speciaal voor Gesink liggen? Ik vind het allemaal maar onzin, die Gesink wordt veel te veel gehypt. Hij kan op dit moment gewoon niet met de besten mee, en het zal me verbazen als hij dat over een maand wel kan. Ik denk dat de kenners bij RABO zich nu wel een beetje achter de oren krabben. De hele winter, en sinds de AGR (dacht ik) alleen maar in Spanje getraind met van die mooie twitter berichten over hoelang en hoeveel watt er wel niet was weggetrapt maar het resultaat is toch uitermate bedroevend.quote:
Niet zijn gewoonte nee, maar dat hoeft geen slecht teken te zijn. En die tijdrit is juist een teken dat het wel goed zit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
Het is wel niet echt van zijn gewoonte, hé?
Maar het klassement is idd toch al weg...
Hou toch eens even op zegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zijn er dan wel klimmen die er speciaal voor Gesink liggen? Ik vind het allemaal maar onzin, die Gesink wordt veel te veel gehypt. Hij kan op dit moment gewoon niet met de besten mee, en het zal me verbazen als hij dat over een maand wel kan. Ik denk dat de kenners bij RABO zich nu wel een beetje achter de oren krabben. De hele winter, en sinds de AGR (dacht ik) alleen maar in Spanje getraind met van die mooie twitter berichten over hoelang en hoeveel watt er wel niet was weggetrapt maar het resultaat is toch uitermate bedroevend.
Wel goed zit met z\'n tijdrit? Daar verloor hij toch nog 10 seconden op VDB. Daar zou hij dit jaar dik voor moeten zitten als hij progressie gemaakt had.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet zijn gewoonte nee, maar dat hoeft geen slecht teken te zijn. En die tijdrit is juist een teken dat het wel goed zit.
In de Tour vorig jaar verloor hij volgens mij minutenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wel goed zit met z\'n tijdrit? Daar verloor hij toch nog 10 seconden op VDB. Daar zou hij dit jaar dik voor moeten zitten als hij progressie gemaakt had.
Dan onderschat je VDB toch wel een beetjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wel goed zit met z\'n tijdrit? Daar verloor hij toch nog 10 seconden op VDB. Daar zou hij dit jaar dik voor moeten zitten als hij progressie gemaakt had.
Hij zit niet op zijn piek... En dan is een 23e plaats gewoon prima voor dit moment. En VDB is gewoon een tijdrijder van hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hij uit de Tour komt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gaat Gesink trouwens ook de Vuelta rijden?
Hij verloor 10 sec. op VDB, terwijl hij in duidelijke mindere weersomstandigheden reed. Volg gewoon eens wat i.p.v. nutteloos te blaten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
gesink reed wel in volle regen itt vdbquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, want VDB wil graag als referentiepunt voor anderen dienen door ter plaatse te blijven trappelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De andere toppers zitten ook niet in hun piek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zit niet op zijn piek... En dan is een 23e plaats gewoon prima voor dit moment.
OK, ik ben wat kort van memorie, maar we zullen het over een maand wel zien dan. Ik zou mijn geld niet op Gesink zetten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef Beregd het volgende:
[..]
gesink reed wel in volle regen itt vdb
Klopt, maar ik reageerde op het progressieverhaal in vergelijking met VDB. Waar dus niks over te zeggen valt omdat hij nog naar zijn piek moet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De andere toppers zitten ook niet in hun piek.
Hij heeft gewoon bewust laten lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat peloton is nog zeker wel 50 man; Gesink zit daar toch nog wel bij?
Hij zou dit soort etappes gewoon op z'n basisconditie top 10 moeten rijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij zit er nu niet meer bij? Dat moet hij denk ik wel zeker van zijn zaak zijn.
Ik bedoel dat hij zeker moet zijn dat hij het écht zou kunnen, en dat hij niet vreselijk uit vorm is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zou dit soort etappes gewoon op z'n basisconditie top 10 moeten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |