twitter:mtjallingii twitterde op woensdag 08-06-2011 om 19:54:25My tt bike got damaged just before the start. With quickly transformed normal bike I had A big fight against the wind reageer retweet
Via de officiele weg wel ja, onofficieel had ik dit al;quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef mtjallingii het volgende:
My tt bike got damaged just before the start. With quickly transformed normal bike I had A big fight against the wind
Hij moet nog altijd wiggins voorbij die immers ook redelijk kan klimmen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Na Tirreno en Romandië ook eindzege in de Dauphiné voor Evans?
Allebei een goede TT gereden gisteren.quote:
Ik hoop 'tquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Na Tirreno en Romandië ook eindzege in de Dauphiné voor Evans?
Ik bedoelde dat ze het verder kunnen vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vorige etappe in lijn was ook een sprint.
en Farrar ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Boom. Ferrar was niet veel.
Toch pijnlijk, de Dauphine stelt eigenlijk niets voor qua sprinters en zelfs hier lukt het totaal niet, dat ziet er niet goed uit voor de Tour.quote:
Niets voorstellen? Normaal gesproken zou Farrar deze jongens inderdaad moeten kloppen maar dat is toch wat te denigrerend tegenover bv. Hagen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch pijnlijk, de Dauphine stelt eigenlijk niets voor qua sprinters en zelfs hier lukt het totaal niet, dat ziet er niet goed uit voor de Tour.
Nee, vind ik niet, bergop en heuvelop hield het allemaal totaal niet over. In elke rit-in-lijn in de Tirreno bijvoorbeeld heeft hij tijd laten liggen, wat hem de eindzege heeft gekost. Hij had een riante voorsprong na de ploegentijdrit. En in de zwaarste etappe van het Baskenland bleef Gesink met de allerallergrootste moeite bij, terwijl hij daar vorig jaar nog zo'n beetje de koers bepaalde.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:53 schreef Felagund het volgende:
Het lijkt me lastig om nu te oordelen op één etappe. De rest van het jaar heeft hij goed en constant gereden in de etappe koersen.
Aan de andere kant heeft hij dit jaar meer gewonnen als vorig jaar, en zijn belangrijkste kansen qua seizoen moeten nog komenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, bergop en heuvelop hield het allemaal totaal niet over. In elke rit-in-lijn in de Tirreno bijvoorbeeld heeft hij tijd laten liggen, wat hem de eindzege heeft gekost. Hij had een riante voorsprong na de ploegentijdrit. En in de zwaarste etappe van het Baskenland bleef Gesink met de allerallergrootste moeite bij, terwijl hij daar vorig jaar nog zo'n beetje de koers bepaalde.
Probeer deze eens:quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand of er ergens een samenvatting online staat van de etappe van afgelopen dinsdag?
De NOS heeft dat helaas niet bij deze wielerwedstrijd en ik zou toch graag die beelden zien ivm een bekende langs de weg.
Maar niet door bergop te excelleren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Waaghals het volgende:
In rittenkoersen heeft hij anders dit jaar wel hogere klasseringen gehaald dan de voorgaande jaren.
Ik denk niet dat zijn echte klimvermogen nu minder is, misschien is hij wel minder explosief dan vorig jaar. In de Waalse klassiekers leek het vorig jaar ook makkelijker te gaan. In de Tirreno van dit jaar zat volgens mij toch ook weinig hooggebergte?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, bergop en heuvelop hield het allemaal totaal niet over. In elke rit-in-lijn in de Tirreno bijvoorbeeld heeft hij tijd laten liggen, wat hem de eindzege heeft gekost. Hij had een riante voorsprong na de ploegentijdrit. En in de zwaarste etappe van het Baskenland bleef Gesink met de allerallergrootste moeite bij, terwijl hij daar vorig jaar nog zo'n beetje de koers bepaalde.
Laten na het weekend maar eens een 1e conclusie trekken gezien de aangekondigde test van Gesink in een bergetappequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn echte klimvermogen nu minder is, misschien is hij wel minder explosief dan vorig jaar. In de Waalse klassiekers leek het vorig jaar ook makkelijker te gaan. In de Tirreno van dit jaar zat volgens mij toch ook weinig hooggebergte?
quote:''We kiezen hier bepaalde ritten uit om te kijken hoe het gaat'', legde Rabobank-ploegleider Adri van Houwelingen uit. ''Zo kijkt Gesink uit naar het slotweekeinde met twee zware bergritten.''
Overigens 12 minuten voorsprongquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:04 schreef Beregd het volgende:
jason mccartny op zn eentje min voor het peleton
aankomst bergop straks (2de cat)
Martijn Berkhout en Richard Pluggequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:09 schreef Beregd het volgende:
ik kijk de eerste keer, wie zijn die twee commentatoren eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |