Klopt helemaal en dit is de laatste. Stond zoals je kunt lezen dus eigenlijk niet op de planning anders had ik 'm ook niet gekocht.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:57 schreef Gemaskerde het volgende:
Verkocht je hiervoor niet ook al twee andere tv's?
Beiden verkocht door tevreden kopers, ik zie geen probleem?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Scrumptious_ het volgende:
[TK] 32 inch TV, HD-ontvanger, camera, Slingbox, BlackBerry!
[TK] 42 inch Panasonic Full-HD Plasma TV met garantie!
Aha, oke dat vermoedde ik al, maar vroeg het toch maar voor de zekerheidquote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Klopt helemaal en dit is de laatste. Stond zoals je kunt lezen dus eigenlijk niet op de planning anders had ik 'm ook niet gekocht.
[..]
Beiden verkocht door tevreden kopers, ik zie geen probleem?
Op te halen in Roermondquote:Op maandag 6 juni 2011 17:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, oke dat vermoedde ik al, maar vroeg het toch maar voor de zekerheid
Waar is de TV evt. op te halen?
Genoteerd, maar vind ¤ 240 wat weinig voor een tv van 1 maand oud die nieuw ¤ 400 kost.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef Reneuh het volgende:
240 geboden en dan kom ik hem halen (Roermond toch?).
Nee bedankt. Daar heb ik straks helemaal geen plaats meer voor.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:30 schreef Joe-Momma het volgende:
Ruilen tegen: [TK/TR] TGB 303 R bromscooter ???
Verzenden is mogelijk (heb de doos nog), maar geef de voorkeur aan ophalen (verzendkosten bedragen rond de 15 euro).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:24 schreef Virus3000 het volgende:
Ik bied 275 euro inclusief verzendkosten. Of als u ergens in de buurt van eindhoven/tilburg/breda komt dan kunnen we daar afspreken. Wel snel beslissen aub, heb er dringend eentje nodig.
Ik wacht nog een dagje afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Plus1 het volgende:
Hier ook een bod van 275,- en we komen hem zsm ophalen
Dag is om, dus PMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Plus1 het volgende:
Hier ook een bod van 275,- en we komen hem zsm ophalen
En een PM terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |