quote:hmf.
Op dinsdag 25 juni 2002 22:23 schreef Evil het volgende:[..]
Sorry, ben nog steeds verrot van Waldrock, misschien dat het van het weekend weer wat beterder gaat....
quote:Die heb je zelf gepost.
Op dinsdag 25 juni 2002 22:28 schreef Anthraxx het volgende:
Het icoon van Seborik is ook geniaal![]()
quote:Daarom is tie ook zo geniaal
Op dinsdag 25 juni 2002 22:28 schreef Seborik het volgende:[..]
Die heb je zelf gepost.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hmpppff.
Op dinsdag 25 juni 2002 22:29 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Daarom is tie ook zo geniaal
Hij is inderdaad om te lachen.
quote:Hij staat al in mijn favorieten om er mensen lief op te wijzen dat hun topic gaar is
Op dinsdag 25 juni 2002 22:30 schreef Seborik het volgende:[..]
Hmpppff.
Hij is inderdaad om te lachen.
quote:Lol!
Op dinsdag 25 juni 2002 22:30 schreef FLIPNEUS het volgende:
Seborik, ik heb ze even allemaal in een icoontje omgezet:[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Cool!
![]()
ff paar bewaren
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 22:30 schreef Summoner het volgende:
Seborik, jij hebt honderden cd's met daarop klassieke muziek. Waar haal je de tijd vandaan om al die stukken goed te beluisteren en in je op te nemen, aangezien het allemaal vrij complexe muziek is?
quote:Ik vind het niet zulke complexe muziek eigenlijk, ik ben eigenlijk nog nooit een muziekstuk tegengekomen waar ik meer dan een keer naar moest luisteren om het in me op te nemen...
Op dinsdag 25 juni 2002 22:36 schreef Summoner het volgende:[..]
Maar koop al klassieke cd's sinds ik 12 ben ofzo... dus het is een verzameling van jaren.
quote:Oh. Kan ik zelf niet eens meer herinneren.
Op dinsdag 25 juni 2002 21:40 schreef Evil het volgende:[..]
Volgens mij wilde je rond 13.00 uur daar zijn, maar maakt ook nie uit verder....
Je had het erover dat (in ieder geval) ik nog in de rij moest staan om je kaartjes om te wisselen, of is dat pas nadat je de tent opgezet hebt??Mag je eigenlijk plastic flessen mee de camping op nemen of nie?? Weet ik meteen wat voor drinken ik allemaal moet inslaan....
quote:Precies. Ik neem trouwens kaarsen mee om onze nacht van zaterdag op zondag wat bij te lichten. Ik ga deze keer echter wel wat slapen in tegenstelling tot vorig jaar. Toen viel ik steeds in slaap in de trein enzo. Erg irri.
Op dinsdag 25 juni 2002 22:17 schreef Evil het volgende:[..]
Denk dat ik die ook maar oversla....
In ieder geval ga ik er nie tot 06.00 uur zitten....
quote:En een zaklamp niet vergeten...
Op woensdag 26 juni 2002 00:46 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Precies. Ik neem trouwens kaarsen mee om onze nacht van zaterdag op zondag wat bij te lichten. Ik ga deze keer echter wel wat slapen in tegenstelling tot vorig jaar. Toen viel ik steeds in slaap in de trein enzo. Erg irri.
quote:Ik heb die van vorig jaar nog, weet alleen niet waar.
Op woensdag 26 juni 2002 00:50 schreef Seborik het volgende:[..]
En een zaklamp niet vergeten...
quote:Whiskey in A Jar.
Op woensdag 26 juni 2002 00:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb die van vorig jaar nog, weet alleen niet waar.
Nog meer essentiële dingen, mensen?
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 00:43 schreef Witchfynder het volgende:Oh. Kan ik zelf niet eens meer herinneren.
Ja, je moet in de rij staan voor je naar binnen gaat, maar dat is niet in Mol. Mol is waar je uit de trein stapt. Dan moet je nog ff met de bus naar het terrein wat officieel in Dessel ligt. Zodoende.
Plastic flessen mogen ja. En zijn erg welkom.
quote:Volgens mij vroeg ik ook of je er nog een uur over deed om van het station van Mol naar het terrein van Graspop te komen.
Op woensdag 26 juni 2000 schreef Evil het volgende:En doe je er nog een uur over om van Mol naar Graspop te komen??
En plastic flessen komen er aan....
quote:Ja, maar daar had ik het niet over. Je verzon die vraag gewoon ter plekke?
Op woensdag 26 juni 2002 07:53 schreef Evil het volgende:Volgens mij vroeg ik ook of je er nog een uur over deed om van het station van Mol naar het terrein van Graspop te komen.
![]()
En plastic flessen komen er aan....
Ik heb het op Ozzfest gemerkt, daar had niemand van ons groepje water bij zich en aangezien bier of cola niet echt tegen de dorst helpt (lees: het verdampt weer net zo snel als dat je het gekocht hebt) neem ik nu dus gewoon wat water mee ![]()
verder mocht je geloof ik 24 blikjes bier mee nemen per persoon. Zoveel drink ik geneens dus dat worden er een stuk minder
![]()
Tevens weet ik niet wanneer onze bus aankomt op het terrein. We vertrekken om 10:20 van Rotterdam CS. Ikzelf denk dat we er om 12:30 zijn. Daar zie ik jullie dan wel.
quote:Ja, we spreken we gewoon af voor de ingang. Ik wil nog steeds een vlag ofzo meenemen zodat dwalende mensen ons kunnen vinden. Ik ga proberen een Zuid-Hollandse vlag te vinden (iedereen komt met Belgische en Britse en Nederlandse) of anders één van een illuster Oost-Europees land..hehe.
Op woensdag 26 juni 2002 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx neemt zelf een zooi flessen met water mee.Ik heb het op Ozzfest gemerkt, daar had niemand van ons groepje water bij zich en aangezien bier of cola niet echt tegen de dorst helpt (lees: het verdampt weer net zo snel als dat je het gekocht hebt) neem ik nu dus gewoon wat water mee
verder mocht je geloof ik 24 blikjes bier mee nemen per persoon. Zoveel drink ik geneens dus dat worden er een stuk minder
![]()
Tevens weet ik niet wanneer onze bus aankomt op het terrein. We vertrekken om 10:20 van Rotterdam CS. Ikzelf denk dat we er om 12:30 zijn. Daar zie ik jullie dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |