quote:Nee, kutschool: "Ja, we bellen maandag of dinsdag." Bellen ze vandaag dat ze uitslag morgen komt omdat de normeringen morgen pas bekend worden gemaakt.
Op dinsdag 25 juni 2002 19:09 schreef Seborik het volgende:[..]
Weet je al of je geslaagd bent...?
quote:Das vroeg.
Op dinsdag 25 juni 2002 19:16 schreef Tokus het volgende:
10 uur gaat het graspoop terrein open dacht ik
quote:Knap lullig.
Op dinsdag 25 juni 2002 19:18 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, kutschool: "Ja, we bellen maandag of dinsdag." Bellen ze vandaag dat ze uitslag morgen komt omdat de normeringen morgen pas bekend worden gemaakt.
En nee, ze wilden niet zeggen hoeveel punten ik had gehaald.
quote:Idd, inmiddels ook al gelezen. Nou, dat gaat me te ver. Denk ook niet dat veel mensen die van ver komen er al om 10 uur zijn. Zij die met busreizen komen zijn er pas rond 13 uur.
Op dinsdag 25 juni 2002 19:16 schreef Tokus het volgende:
10 uur gaat het graspoop terrein open dacht ik
quote:Ik, later? No way! Vorig jaar waren we er om 12 uur en toen hadden we al moeite genoeg. En ja, je doet er best lang over naar Mol. Uh, welke rij?
Op dinsdag 25 juni 2002 18:01 schreef Evil het volgende:Maar ik dacht dat je wat later wilde zijn en nie precies om 12.00 uur??
En doe je er nog een uur over om van Mol naar Graspop te komen?? Of heb je een tijd meegerekend om in de rij te staan??
quote:Volgens mij wilde je rond 13.00 uur daar zijn, maar maakt ook nie uit verder....
Op dinsdag 25 juni 2002 20:22 schreef Witchfynder het volgende:Ik, later? No way! Vorig jaar waren we er om 12 uur en toen hadden we al moeite genoeg. En ja, je doet er best lang over naar Mol. Uh, welke rij?
![]()
Je hebt je kaartje toch al? Ik koop alles in Nederland. Kaartje Roosendaal - Mol voor vrijdag, Mol - Rotterdam voor zondag.
Mag je eigenlijk plastic flessen mee de camping op nemen of nie?? Weet ik meteen wat voor drinken ik allemaal moet inslaan....
quote:En onhaalbaar voor sommigen....
Op dinsdag 25 juni 2002 19:41 schreef Seborik het volgende:Das vroeg.
quote:Mja... daar zit je ook nog mee.
Op dinsdag 25 juni 2002 21:42 schreef Evil het volgende:[..]
En onhaalbaar voor sommigen....
quote:Gelukkig komt Immortal nog steeds....
Op dinsdag 25 juni 2002 21:51 schreef Seborik het volgende:Mja... daar zit je ook nog mee.
quote:Kun je in ieder geval helemaal uit je dak gaan na die lange reis.
Op dinsdag 25 juni 2002 21:55 schreef Evil het volgende:[..]
Gelukkig komt Immortal nog steeds....
![]()
Btw, vul je ook nog een muziektop zoveel in?
quote:En met Machine Head, en met Cannibal Corpse, en met Saxon, en met In Extremo, en met Hypocrisy, en met (ga zo maar door)....
Op dinsdag 25 juni 2002 21:56 schreef Seborik het volgende:Kun je in ieder geval helemaal uit je dak gaan na die lange reis.
Btw, vul je ook nog een muziektop zoveel in?
Zal van het weekend ff voor je kijken, want nu komt er heel weinig soeps uit....
quote:Jah!
Op dinsdag 25 juni 2002 22:00 schreef Evil het volgende:[..]
En met Machine Head, en met Cannibal Corpse, en met Saxon, en met In Extremo, en met Hypocrisy, en met (ga zo maar door)....
![]()
Saxon speelt 2 uur! ![]()
quote:ok, tof!
Zal van het weekend ff voor je kijken, want nu komt er heel weinig soeps uit....![]()
quote:Heb ook gezien dat er maar ruimte is voor 2 uur slaap per nacht....
Op dinsdag 25 juni 2002 22:02 schreef Seborik het volgende:Jah!
![]()
![]()
Saxon speelt 2 uur!
ok, tof!
quote:Ehm... daar heb ik niet zo op gelet.
Op dinsdag 25 juni 2002 22:04 schreef Evil het volgende:[..]
Heb ook gezien dat er maar ruimte is voor 2 uur slaap per nacht....
![]()
quote:Zuiptent tot 06.00 uur, ontbijttent begint om 08.00 uur....
Op dinsdag 25 juni 2002 22:04 schreef Seborik het volgende:Ehm... daar heb ik niet zo op gelet.
quote:Ow jah... maar ik ga denk ik niet zo in die zuiptent hangen.
Op dinsdag 25 juni 2002 22:06 schreef Evil het volgende:[..]
Zuiptent tot 06.00 uur, ontbijttent begint om 08.00 uur....
quote:Denk dat ik die ook maar oversla....
Op dinsdag 25 juni 2002 22:09 schreef Seborik het volgende:Ow jah... maar ik ga denk ik niet zo in die zuiptent hangen.
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 22:05 schreef Seborik het volgende:
Flipneus, wat een geniaal icoon!
Is een plaatje van www.mixthepix.com, een site met iconen voor MacOSX, heb dat icoontje geconverteerd naar Windows formaat en er een gif'je van gemaakt.
quote:Hey maatje!!
Op dinsdag 25 juni 2002 22:15 schreef Summoner het volgende:
HAIL!
Helaas ga ik jullie weer verlaten en naar mn grafkissie....
quote:aaaaaaaaaaa..........
Op dinsdag 25 juni 2002 22:18 schreef Evil het volgende:[..]
Hey maatje!!
Helaas ga ik jullie weer verlaten en naar mn grafkissie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |