quote:Misschien moeten we voor al haar bands een topic openen om de muziek te promoten dan.
Op zondag 23 juni 2002 22:00 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Pas op, dalijk krijgen ze teveel fans en wil ramstamper er niet meer naar luisteren, want dan is het haar bandje niet meer.
quote:Het grappige is is dat al haar bands al ongelofelijk bekend zijn.
Op zondag 23 juni 2002 22:01 schreef Seborik het volgende:[..]
Misschien moeten we voor al haar bands een topic openen om de muziek te promoten dan.
quote:Nee man, Rammstein is superonbekend, ik had er nog nooit eerder van gehoord.
Op zondag 23 juni 2002 22:03 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Het grappige is is dat al haar bands al ongelofelijk bekend zijn.
quote:Echt niet? Dat komt waarschijnlijk omdat jij nooit naar de Top 40 luistert, hebben ze al een paar keer in gestaan met vette nummers man!
Op zondag 23 juni 2002 22:03 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee man, Rammstein is superonbekend, ik had er nog nooit eerder van gehoord.
Oh, dat figuur die zo'n topic geopend had van "hallo ik ben nieuw hier en omdat er hier maar ongeveer twaalf mensen komen zal ik me ff voorstellen en m'n lievelingsbandjes noemen. niet allemaal tegelijk contact met me zoeken, er is genoeg van me voor iedereen."
quote:ramstamper
Op zondag 23 juni 2002 22:05 schreef Tokus het volgende:
wie?
* Evil probeert wakker te worden....
quote:Ok, dan!
Op zondag 23 juni 2002 17:50 schreef Summoner het volgende:[..]
Ze speelde eigenlijk uitsluitend snel en agressief materiaal en dat is eigenlijk ook wel wat je wilt horen als Kreator het podium betreedt. Dan wil je geen Endorama songs er tussen door horen, hoe leuk ze ook zijn.
p.s. hoi, daar ben ik ook weer.
quote:Sja, wat wil je er voor uitgeven? Denk bij V&D enzo wel, maar die zijn dan eens duurder. Voor echt goede moet je naar Perry Sport ofzo gaan. Echt zo'n "outdoor" winkel.
Op maandag 24 juni 2002 07:47 schreef Evil het volgende:
Heeft iemand een idee waar je luchtbedden kunt kopen die ook daadwerkelijk een paar dagen opgeblazen blijven????
quote:Misschien de Praxis of een soortgelijke winkel.
Heeft iemand een idee waar je luchtbedden kunt kopen die ook daadwerkelijk een paar dagen opgeblazen blijven????
quote:volgens mij had ik er 1 bij de aktion (of action) gehaald en die is met vakantie 2 weken opgeblazen geweest ofzo... zonder dat ik bij hoefde te vullen...
quote:Ik en Ultrawuft stonden helemaal voorin, tewrijl mijn maat wat meer achter stond.
Op zondag 23 juni 2002 21:19 schreef Evil het volgende:[..]
Volgens mij is er maar 1 foto tijdens Arch Enemy gemaakt....
Maar waar ongeveer dacht je dat die maat van Kipman stond, want dan moet Kipman daar ook vlakbij staan....
quote:volgens mij zitten wij op die foto verstop achter de speaker...
Op maandag 24 juni 2002 13:16 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik en Ultrawuft stonden helemaal voorin, tewrijl mijn maat wat meer achter stond.
En wat het luchtbed betreft, ik ga van het weekend wel ff kijken in de stad want ik ben het zat om hem steeds te moeten oppompen....
quote:Das wel cool, die clips met livebeelden zijn veel leuker dan dat gekunstelde gedoe.
Op maandag 24 juni 2002 18:57 schreef Evil het volgende:
Ik geloof dat er voor de nieuwe clip van Motorhead opnames op Waldrock zijn gemaakt....
quote:Welke clip heb je net gezien?
Op maandag 24 juni 2002 18:49 schreef Seborik het volgende:
Waarom zijn metalclips vaak zo dom.
quote:Within Temptation - Mother Earth, die valt dan op zich wel mee, behalve dat Sharon net doet of ze kan vliegen.
Op maandag 24 juni 2002 19:19 schreef Summoner het volgende:[..]
Welke clip heb je net gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |